Hae Anna.fi-sivustolta

Kaipuu takaisin...

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä Kerttu, 26.12.2004.

1. Kerttu Vierailija

Kävin ensimmäistä kertaa Kreikassa toissa kesänä ja siitä saakka minua on vaivannut alituinen kaipuu takaisin...tunnen tuoksuja, muistan olotiloja...mikään muu paikka ei ole vaikuttanut minuun näin.

Nyt suunnittelen vuoden 2006 kevääksi reissua takaisin Kreikkaan. Saarihyppely kiinnostaa kovasti.

Kertokaa vinkkejä, muistoja, ihan mitä vaan! Minne kannattaa mennä kun etsii rauhaa, maisemia, ihania ihmisiä...ei diskoja ja kaupungin sykettä.

Ja tietysti, missä on halpaa jotta voisi viettää pitkän loman.

Ajatuksia, kertomuksia voi laittaa myös s.postiin [email protected]

Kiitokseni etukäteen!

2. lämpö Vierailija

itsekin olen käynyt kreikassa useita kertoja ja kesäkuussa lähden taas. Rodoksen saari on mukava paikka ja olen käynyt siellä useita kertoja ja nauttinut hirmuisesti. Tulevana kesänä lähden Kreetalle, plataniakseen, koska en ole siellä ennen käynyt. odotan sitä jo kovasti. Rodoksella on oikeastaan vaikka mitä, ja kaikkein eniten pidin vanhasta kaupungista. Varsinkin aamuisin siellä ei ollut paljon porukkaa ja oli kiva katsella kaupungin raunioita ja nauttia auringon lämmöstä. Rodoksen saarella oli myös lindos, jonne pieni mikki hiiri-vene vei minut ja perheeni. siellä oli hiljaista...se oli kyllä tosi ihanaa...

3. hjn Vierailija

Mitenkä sitten sielä.rodoksella jo on reikiä tullut reisitaskuhousuihin. Saako asianmukaista palvelua vai joutuuko kysymään täält' netisstä

4. =) Vierailija

Kyllä sai hyvää palvelua, eikä mitään varkaita ole. Eri asia jos itse humalassa örveltää ja on helppo uhri...
    Mahtava paikka!

5. hjn:lle Vierailija

Paras että on reiät valmiina reisitaskuhousuissa, sieltä ei vanhoja housuja saa... siellä ei ole kirppareita. varmaan sossusta saa ostolapun että hjn saa housut hankittua.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri