Kaiutinkangasta Turusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Erin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Erin"

Vieras
Oon tässä "tuunaillu" meidän vanhoja kaiuttimia, laitoin siis niihin uudet kalvot päälle ja nyt sit pitäs vielä hommata uudet kankaat. Mahtaisko joku tietää mistä Turun alueella sais ostettua kaiutinkankaita? Googlasin kyllä mut en löytäny ku Bilteman ja sieltä saa vaan mustaa kangasta...mä haluun jotain erikoisempaa. En myöskään haluis tilata netistä, kun haluun nähdä kankaan kunnolla ennen ostamista. Mietin kyllä sitäkin, et tarviiko sen olla "oikeeta" kaiutinkangasta, vai käviskö siihen joku muukin kangas? :)

[QUOTE="Erin";30192809]Oon tässä "tuunaillu" meidän vanhoja kaiuttimia, laitoin siis niihin uudet kalvot päälle ja nyt sit pitäs vielä hommata uudet kankaat. Mahtaisko joku tietää mistä Turun alueella sais ostettua kaiutinkankaita? Googlasin kyllä mut en löytäny ku Bilteman ja sieltä saa vaan mustaa kangasta...mä haluun jotain erikoisempaa. En myöskään haluis tilata netistä, kun haluun nähdä kankaan kunnolla ennen ostamista. Mietin kyllä sitäkin, et tarviiko sen olla "oikeeta" kaiutinkangasta, vai käviskö siihen joku muukin kangas? :)[/QUOTE]

Turussa autohifi ja kotihifi kaupat kannattaisi kiertää läpi, googlella löytää lisätietoa kaupoista. Motonetti kannattaa myös katsoa.

Yhteistyössä