Kaivataan kipeästi tietokone neron apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

memmmeli

Jäsen
27.02.2011
559
1
16
Mulla on tietokoneessa windowsin käyttöjärjestelmä ja koneessa oli jo valmiina quick start (lenovon kone kyseessä), nyt windows ei käynisty ollenkaan, quick start kylläkin, mutta en saa sieltä siirrettyä kuvia muistitikulle ollenkaan...kaiken olen kokeillut, mutta ei vaan onnistu!
Osaako joku asiaan perehtynyt auttaa, tai kertoa, että mitä mun windowsille on tapahtunut?

En osaa käyttää sitä quick starttia niin, että saisin kuvia siirrettyä, kaikki ohjeet on englanniksi, joka on minulla heikko.

En saa en, näyttää vaan mustaa ruutua ja alkaa käynnistyä uudestaan.

Kuvia mä nimenomaan haluaisinkin tuolta koneelta, kun aikasemmin en kerennyt ottamaan, kun joku aika sitten kävin korjauttamassa, sillon ei mennyt mikään päälle, kone vain käynnistyi ja käynnistyi uudestaan ja siinä käynnistyksessä oli joku vika, mikä kuuleman oli hyvin helppo ja nopea korjata..
Mutta nyt kun tuo quick start käynnistyy niin luulisi sitä kautta kuvat saavan..??

[QUOTE="vieras";25324475]Mistä sä puhut?

Oletko netissä jollain toisella koneella?
Mihin sä windowsia tarvit kuvien siirtämiseen muistitikulle?[/QUOTE]

Kyllä, meillä on kaksi tietokonetta, joten toisella olen netissä.

Kun naputtelee F8 -näppäintä käynnistyksen aikana niin pitäis saada valikko josta pääsee Windowsin vikasietotilaan. On vaan kyseenalaista toimiiko usb siinä.

Yhteistyössä