Kajaanista kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sirkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sirkku"

Vieras
Olisikohan täällä ketään kajaanilaista tai henkilöä joka tuntisi paikan muuten?
Pitäisi hakea nyt kouluun ja Kajaanin amk on vahvoilla, MUTTA onko kajaanissa niin paljon maahanmuuttajia? Ja varsinkin onko niistä niin paljon haittaa? Olen kuullut että maahanmuuttajista on siellä ongelmia.. Ei, en ole rasisti mutta turvallisuus on tärkeää.

Asuin opiskeluaikoinani Kajaanissa ja paljon siellä on maahanmuuttajia, niitä oikeastaan näkee joka kulmassa, mutta eipä niistä mulle ainakaan harmia ole. Lohtaja on alueena vaan sellainen että siellä niitä asuu kerrostaloittain että sinne ei kannata muuttaa kun on rauhatonta seutua.

Itse kajaanilaisena voin suositella tätä kaupunkia. Maahanmuuttajia on, mutta niillä taitaa olla omat jutut siellä missä asuvat. Eli eivät ole häiriöksi muille jos asut muualla kuin ne. Maahanmuuttajat taitaa tällä hetkellä majailla pääosin Lohtajalla, Huuhkajanvaarassa ja Nakertajassa. Joten jos muutat Kajaaniin, niin valitse joku muu asuinpaikaksi kuin nuo edellä mainitut :)

• Tykkää
Reactions: Kinsella
Mutta eihän sitä tiedä miten ne "levittyisi" neljän vuoden aikana jonka siellä asuisin.. Jotenkin kauhistuttaa kun moni vain sanonut että "siellähän on niitä maahanmuuttajia paljon".

Kajaanissa näkyy maahanmuuttajia aika paljon kyllä mutta ne on aikalailla yksille asuinalueille pakattuna. Sisko asunut Kajaanissa 15 vuotta eikä ikinä ole ollut ongelmia mamuista.

maahanmuuttajia on jonkun verran, mutta ovat aika lailla omissa lähiöissään. Kaupunkikuvassa näkee aika vähän. Mulla ei ollut maahanmuuttajista mitään huonoa sanottavaa siltä ajalta, kun 10 vuotta Kajaanissa asuin. Hae ihmeessä, ihan kiva kaupunki ja AMK äänestettiin ihan vasta Suomen parhaaksi:)

Yhteistyössä