Kakkosnaiset ovat hölmöjä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukekaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lukekaa!

Vieras
ILTASANOMAT 26.6.2007 07:21

Upseerin rakastajattaret määrättiin lähestymiskieltoon

Kaksi saman ukkomiehen kanssa seurustellutta naista on määrätty lähestymiskieltoon. Naiset olivat aloittaneet avioparin häiritsemisen huomattuaan, että miehellä olikin kaksi rakastajatarta.

- Hän leikkii naisten tunteilla, toinen naisista kuvaili.

43-vuotias kaakkoissuomalainen upseeri oli vastannut kymmenen vuotta vanhemman naisen deitti-ilmoitukseen vuonna 2005. Naisen mukaan mies oli luvannut aloittaa yhteiselämän, kunhan avioero olisi selvä.

Epäilyt heräsivät viime kesänä. Nainen näki sattumalta upseerin Viron-matkan varauspaperit, joissa matkaseuraksi oli merkitty tuntematon nainen. Upseeri seurusteli myös 44-vuotiaan naisen kanssa.

Draama paljastui viime maaliskuussa. 53-vuotias nainen otti yhteyttä 44-vuotiaaseen ja kertoi suhteen upseeriin kestäneen jo kaksi vuotta. Naiset päättivät tehdä asialle jotain. 53-vuotias lähetti upseerin vaimolle tekstiviestin seurustelusta.

Upseeri ja vaimo joutuivat naisten ryöpytyksen kohteeksi. He saivat kymmeniä tekstiviestejä, puheluita ja meilejä. Poliisinkaan yhteydenotto ei lopettanut viestirumbaa. Upseeri jätti naisista rikosilmoituksen. Käräjäoikeus määräsi 53-vuotiaan kuuden kuukauden ja 44-vuotiaan kolmen kuukauden lähestymiskieltoon. Ex-rakastajattaret eivät saa ottaa yhteyttä upseeriin tai häneen vaimoonsa.

- En ole naisia huijaava hurmuri. Haluan nyt jatkaa elämääni maailman parhaan vaimon kanssa, upseeri vakuutti hovioikeudessa.

Hovioikeus ei muuttanut käräjäoikeuden tuomiota.

Ja upseeri eli elämänsä onnellisena loppuun asti maailman parhaan vaimonsa kanssa!

"Ja upseeri eli elämänsä onnellisena loppuun asti maailman parhaan vaimonsa kanssa!"

En ole aiemmin korjaillut toisten kirjoitusvirheitä, mutta kerta se on ensimmäinenkin.

Jutun perusteella sain käsityksen, että upseeri elää ja voi hyvin.

"Oi Joosef, Joosef palannut et koskaan, sua naiset kaipaellen odottaa...."

Toivottavasti rakkaudessaan pettyneet naiset ohjautuvat Ellien sivuille.
Täällä minäkin olen hoitanut kirjoitusripuliani. Halpaa lystiä. Sain toissapäivänä kännykkälaskun. Nolla euroa ja puhelinetua käyttämättä yli 50 euroa. Mietin tässä miten saisin tuon summan palamaan. Ehkä soittelen joskus viihdelinjoille.

- En ole naisia huijaava hurmuri. Haluan nyt jatkaa elämääni maailman parhaan vaimon kanssa, upseeri vakuutti hovioikeudessa. "

Noin ne petturityypit sanoo sitten VASTA kun ne jäävät kiinni,sitten se vaimo on se maailman paras nainen sille petturille MUKA. mutta,vain koska tyyppi jäi kiinni ja ei halua menettää hyvää aKODINHOITAJAA /PASSAAJAA!

Temput se tekee sitten oven ulkopuolella taas joku päivä kun kyllästyy kodinhoitajaansa

Ne petturin vakituinen pää-vaimo ne vasta tyhmiä ja sinisilmäisiä IDIOOTTEJA ovat!

hyi hemmetti sentään kun jotkut naiset voi sietää tuollaista petturia ja jatkaa suhdetta tyypin kanssa!
että ottaa tuollaisen petturin takaisin tarkoittaa vaan sitä ettei muija halua olla yksin elikkä petturikin kelpaa kunhan ei tarvitse olla yksin!
ei tuo voi olla mitään rakkautta! vaan roikkumista ja nainen on läheiriippuvainen!
katsokaa peiliin naiset!

Ihan ymmärrettävää, etteivät ihmiset, varsinkaan petolliset siedä, että heidän edesottamuksensa tulevat päivänvaloon. Sen jälkeen aletaan korjailla asemia ja tehdä vastapuolesta syyllistä ja häirikköä. Nykyään aki sallii sen, koska kotirauha on edelleenkin rikkomaton, mutta avioriskosta laki ei enää tunne.

Ihmisten moraali on kuinkin entinen. Aviorikos on monien mielesä rikos, pettämistä. Nykykielessäkin käytetään edelleen sanaa pettäminen, kun aviopuoliso - nimenomaan puoliso - käy vieraissa. Edellisen jutun (sinkut?) naiset eivät sen sijaan ole moraalisesti pettäjiä. Tosin heidän moraaliaan voi pitää muutoin löyhänä.

No, sen kummemmin oikeusjärjestelmää arvostelematta on kuitenkin tullut varsin kummallisia tilanteita (kotirauhan) häirinnästä ja siihen rangastukseksi langetettavasta lähestymiskiellosta. Lähestymiskielto on paikallaan, jos kyse on väkivallasta ja toisen fyysisestä vaarantamisesta, mutta lähestymiskielto häirinnästä, jossa ns. "syyllinen" (ainakin moraalisesti) on vastapuolella, tuntuu joskus aika absurdilta.

Mutta sellainenhan taitaa olla tämä maailma muutoinkin. Ihmisten on vain vaikea pysyä kehityksen pesässä. Oletettavasti nykykäytännöt ovat melko vaikeita myös nuorten hahmottaa. Raja oikean ja väärän välillä etenkin ihmissuhteissa on jotenkin epämääräisen harmaa. Ehkäpä tällaisia tapauksia jo senkin vuoksi uutisoidaan ja on tarpeenkin uutisoida, vaikkain aika tragikoomiseen sävyyn.

Minä ainakin ajattelen ettei sivusuhteeni kotielämä kuulu minulle pätkääkään.
Toivon että yhteiselo sujuu kotona vaimon kanssa tasaiseen tahtiin ilman riitoja.

Vaikka kuulisin toisestakin "salasalasta"..en kuitenkaan kaataisi ylimääräisiä murheita vaimon ja sitäkautta perheen niskoille. Ala-arvoista!

Sanokaa vaan että tällä kirjoituksella puolustelen itseäni ja perheellistä miestä, ei ole siitä kysymys.
On niin paljon asioita joita ei sivulliset tiedä, en minäkään kaikkea enkä haluakkaan.
Lohduksi sanon että kyseisessä perheessä ei ole enää lapsia kotona, ja vaimokin on elänyt omaa elämäänsä jo vuosikaudet.
On vain syitä jotka estävät eron.
Kuten minullakin.

"Raja oikean ja väärän välillä etenkin ihmissuhteissa on jotenkin epämääräisen harmaa."

Elämä on nykyään vaikeaa. Ville Valokin on nettilehden mukaan masentunut. Ero tyttöystävästä rasittaa ja moni muukin asia.

Jotkut ovat sanoneet luonnettani valoisaksi. Meitä yhdistää Villen kanssa ainakin yksi asia eli sana valo.

Tuomarin osa ei varmasti ole maailman helpoin nykyaikana. Maassa vallitsee moniarvoisuus ja suvaitsevaisuus on suitsuketta jokaiseen ongelmaan.

Puhumalla saa mustan valkoiseksi ja toisinpäin.

Totuus ei pala tulessakaan, mutta harva haluaa miettiä tai kuulla totuutta.
Ongelmia on niin helppo lakaista maton alle vaientamalla totuuden puhuja.

Onneksi sentään Suomessa on mielipiteen vapaus. Tietyissä rajoissa mitä tahansa asiaa voi vatvoa ainakin nimettömänä netin palstoilla.

Kun mikään muu ei auta, huumori auttaa. Minua ainakin tuo uutinen vain huvitti.

Olisipa kiva tietää mitä sen naisen päässä vilisee joka HALUAA takaisin miehen joka rakastaa toista naista. Mitä ihmettä nainen tällä miehellä tekee??

- Vastaushan tietysti on: RAHAA se miehestä haluaa, ehkä statusta, pelkää olla yksin, haluaa kostaa miehelle pettämisen... tms.

Joka tapauksessa, ei terveitä tunteita ollenkaan. Luojan kiitos kajahtaneista puolisoista pääsee nykyään eroon olkoonpa ne miehiä tai naisia. Siinä vaiheessa kun avioliitto ja yhteiselämä ei tunnu hyvältä, vaan nimenomaan pahalta, katkeralta, ahdistavalta, silloin se pitää lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pskasta eronnut:
...Olisipa kiva tietää mitä sen naisen päässä vilisee joka HALUAA takaisin miehen joka rakastaa toista naista. Mitä ihmettä nainen tällä miehellä tekee??...

No eihän se upseeri kumpaakaan noista kakkosnaisista rakastanut! Pani vaan molempia. Ei siihen rakkautta tarvita.

Huvittava tuo uutinen kyllä on. Oikein naurattaa kun miettii, miten kakkosnaiset ovat suutuspäissään lyöttäytyneet yhteen ja päättäneet oikein KOSTAA miehelle tämän pelinpidon. Järkeä tuossa touhussa ei ole ollut tippaakaan. Noh, onneksi saivat pitkän nenän sekä oikeuslaitoksen ja mediankin taholta. Oppivat ehkä jotakin ;))

ja tuntui tosi hauskalta nimenomaan tämä naisten yhteenlyöttäytyminen.
Ihan oikein tehdä pikkukällejä mokomalle häntäheikille.
Ja eihän siitä loppujen lopuksi löytynyt miestä nimeksikään. Eipä niistä naisista varmaan kumpikaan sitä olisi loppujen lopuksi edes halunnut.

Bimbopikkuvaimo sai ansaitsemansa, maailman parhaan miehen, heh heh.

Alkuperäinen kirjoittaja -salasala-:
Minä ainakin ajattelen ettei sivusuhteeni kotielämä kuulu minulle pätkääkään.
Toivon että yhteiselo sujuu kotona vaimon kanssa tasaiseen tahtiin ilman riitoja.

Vaikka kuulisin toisestakin "salasalasta"..en kuitenkaan kaataisi ylimääräisiä murheita vaimon ja sitäkautta perheen niskoille. Ala-arvoista!

Sanokaa vaan että tällä kirjoituksella puolustelen itseäni ja perheellistä miestä, ei ole siitä kysymys.
On niin paljon asioita joita ei sivulliset tiedä, en minäkään kaikkea enkä haluakkaan.
Lohduksi sanon että kyseisessä perheessä ei ole enää lapsia kotona, ja vaimokin on elänyt omaa elämäänsä jo vuosikaudet.
On vain syitä jotka estävät eron.
Kuten minullakin.

Samaa mieltä olen. En puutu toisen yksityiselämään missään muodossa, jos vaikka suhde on loppunut.

Samaa mieltä salasalan ja salarakkaan kanssa.

Missä oli hölmö se nainen joka pysyi miehen rinnalla miehen erottua tavattuaan tämän kakkosnaisen, menivät naimisiinkin, saivat kaksi lasta, elivät elämänsä onnellisena kunnes kuolema heidät vanhoilla päivillään erotti?

Mies kaipailee tätä kakkosnaista edelleen, usein yksin, mutta joskus heidän yhteisten lastensa kanssa.

Ensimmäiset vaimot voisivat työntää katkeruuden sivuun ja jatkaa omaa elämäänsä, etsimällä vaikka heille sopivamman miehen tai tehdä elämällään jotain hyödyllistä. Eikä käyttää energiaa toisten elämään sekaantumiseen. Tämän miehen elämä ei siittä pilaantunut, eikä kakkosnaisen. Rakkauden väliin ei tule mikään. Ei kakkosnaisia, kakkosmiehiä, eikä exiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Ihan ymmärrettävää, etteivät ihmiset, varsinkaan petolliset siedä, että heidän edesottamuksensa tulevat päivänvaloon. Sen jälkeen aletaan korjailla asemia ja tehdä vastapuolesta syyllistä ja häirikköä. Nykyään aki sallii sen, koska kotirauha on edelleenkin rikkomaton, mutta avioriskosta laki ei enää tunne.

Ihmisten moraali on kuinkin entinen. Aviorikos on monien mielesä rikos, pettämistä. Nykykielessäkin käytetään edelleen sanaa pettäminen, kun aviopuoliso - nimenomaan puoliso - käy vieraissa. Edellisen jutun (sinkut?) naiset eivät sen sijaan ole moraalisesti pettäjiä. Tosin heidän moraaliaan voi pitää muutoin löyhänä.

No, sen kummemmin oikeusjärjestelmää arvostelematta on kuitenkin tullut varsin kummallisia tilanteita (kotirauhan) häirinnästä ja siihen rangastukseksi langetettavasta lähestymiskiellosta. Lähestymiskielto on paikallaan, jos kyse on väkivallasta ja toisen fyysisestä vaarantamisesta, mutta lähestymiskielto häirinnästä, jossa ns. "syyllinen" (ainakin moraalisesti) on vastapuolella, tuntuu joskus aika absurdilta.

Mutta sellainenhan taitaa olla tämä maailma muutoinkin. Ihmisten on vain vaikea pysyä kehityksen pesässä. Oletettavasti nykykäytännöt ovat melko vaikeita myös nuorten hahmottaa. Raja oikean ja väärän välillä etenkin ihmissuhteissa on jotenkin epämääräisen harmaa. Ehkäpä tällaisia tapauksia jo senkin vuoksi uutisoidaan ja on tarpeenkin uutisoida, vaikkain aika tragikoomiseen sävyyn.

Hyvä kirjoitus aiheeseen liittyen.

kyllä mun mielestä 2naises on vika, jos nainen tietää miehen olevan varattu, jos mun mies joskus hairahtuis, siitä kärsis pitkään ja hartaasti nimenomaan se toinen nainen, ei niinkään mies!

Kuka teitä kaakattavia kakkosia jaksaa kuunnella? Ehkä se mies jaksaa, ja varmasti saatte vaimon loukkantumaan. Mutta hei me muut, joille teiän surkuhupaisat juttunne tuovat vaan päänsärkyä, ei todellakaan olla niin kiinnostuneita siitä ns. rakkaudesta mitä saatte osaksenne. Mulle te ette ole yhtään sen parempia ihmisiä, tai jotain rakkauden mittareita yläskenrellä, joten voisitteko kaakattaa enemmän sille varatulle ukollenne vaikka????

Olen kjäyttänyt kewrralla kolmeakin vierasta baista ja kaikki tietävät toisistaan. Jokainen haluaa minut sillä ehdolla, että jätän ne muut. Eivät ne jätä vaikka ottaisin vielä viidennen ja otankin, jos ei ala pimppa riittää. Ehkä se alkaa riittää, ehkä ei, on ainakin vihitty ns. vaimo tullut auliimmaksi antamaan, silittää nykyään paidat ja vaihtanut parempaan hajuveteen, alkanut voimistella, ostella uusia alusasuja ja noin päin pois. Pisteet kotiin tähän asti.Minä nimittelemänne Häntäheikki olen oikein tyytyväinen suoritukseeni.

Kakkosnainen on se nainen, joka ei pääse ykköseksi, vaikka haluaisi.

Ei kukaan usko vakuutteluja, että haluan olla kakkonen, haluan asua yksin ja viettää juhlapyhät ja viikonloput yksin ja odottaa. Sitä on kakkosnainen sen vuoksi, että miehellä on jo se parempi nainen ykkösenä.

Jos alkuperäisessä tarinassa mies vakuuttelee, että nainen tulee olemaan ykkösnainen, kunhan ero on selvä, niin mieshän se silloin on se henkilö, joka tässä on törkeästi käyttäytynyt eikä suinkaan vika ole siinä naisessa.

Olen itsekin kerran ollut tilanteessa, jossa tapasin sormuksettoman miehen ja mies kertoi pari päivää aiemmin jättäneensä eropaperit. Hän myös kertoi, että liitto oli ollut ohi jo pari vuotta seksin ja rakkauden osalta. Tyhmyyksissäni uskoin miestä ja kuvittelin, että hän tosiaan on irti vanhasta suhteesta, vaikka vielä saman katon alla asuukin tulevan ex-vaimonsa kanssa. Pah! Meni muutama viikko ja sain tietää, että mies ei ikinä uskalla ottaa eroa vaimostaan, koska ei kestä ajatusta, että menettäisi lapsensa ja että hän päästäisi vaimonsa irti. Mies kyllä kykeni panemaan muita, mutta ei kestänyt ajatusta, että sinkuksi jäämällä vaimolla olisi yhtälailla oikeus käydä panetuttamassa itseään ihan missä vain. Riuhtaisin itseni suhteesta irti ja paraneminen kesti kauan!

Ihmettelen kyllä tuossa alkuperäisessä tapauksessa sitä, että miksi kukaan haluaa jatkaa sellaista suhdetta, jossa on vain kulissit jäljellä eikä mitään muuta. En kerta kaikkiaan tajua, että onko ihmiset niin pinnallisia, että suhdetta jatketaan esim. tulevaa perintöä odotellessa tai että ei raaskita pistää myyntiin itse rakennettua omakotitaloa tms.

Oma tätini eli kulissiliitossa miehensä kuolemaan saakka. Nuorena en ymmärtänyt häntä lainkaan, sedälläni oli useita naisia ja tätini tiesi niistä.

Nyt vanhemmiten olen tajunnut, että mihin tätini olisi lähtenyt? Oli mennyt suoraan koulunpenkiltä naimisiin, tehnyt lapsia, ollut ikänsä kotona, ei omaa omaisuutta, talo ja kaikki miehen nimissä (mies oli lakimies ja osasi olla ovela). Hän olisi jäänyt kyllä aivan tyhjän päälle, jos olisi lähtenyt. Tai olisi ainakin saanut tapella, jos olisi jotain halunnut.

Kuolinvuoteella vasta setäni oli pyytänyt anteeksi käytöstään.

jos pääsee ykkösen miehen kans vehtaa. Siis miten voi olla se YKKÖNEN enää omalle miehelle jos sillä on jo toinen ? ei mee sitte millä jakeluun ...
Ykköselle ei tuollaisia temppuja tehdä , sorry vaan...

mun miehellä oli kakkosnainen, mutta kun sain tietää, valitsi mut, ja kakkosta e i o l e e n ä ä. Ei tarvii miehen muistella eikä mun murehtia. en sitä pidä miehen vikana ku 2 tiesi hänen olevan naimisissa, olin jopa tavannut usein, kyllä mieskin sai tietysti kuulla kunniansa, mutta naisen vika oli ja hän siitä rangaistuksen sai

Yhteistyössä