Missä niitä täytekakun päälle tulevia kuvia myydään, siis niitä Hello Kittyjä yms.
Netissä oon nähny, mutta myydäänkö Cittarissa tai Prismassa? En löytäny. Entä Stockalla?
Mä bongasin viime viikolla S-marketista.Tosin vaan kahta laatua.Pojille ja tytöille omansa.
Ja tuota B&P:sta saa myös tilattua.
Samoin esim. Confetista.
Kiitos vinkeistä! Katsoin joltain nettipalstalta että kakkukuvaa ei voikaan (tai ei kannata) laittaa kermakakun päälle . Oisko marsipaani sit toiseks helpoin vaihtoehto vai joku sokerikuorrute? Voisko siihen reunoille kuitenkin tehdä kermapursotuksia vai eikö kerma saa osua yhtään kuvaan? Miten sen kuvan reunat sit saa häivytettyä?
Kyllä mä ainakin olen kermakakkuun kakkukuvia käyttäny. Päälle (siis kuvan alle) ei kermaa ja pursotukset kuvan ympärille olen tehny ihan kuvaa varomatta. ja hyviä on tullu.
Mä en nyt pariin vuoteen ole kakkukuvia käyttäny. Muistelisin, että ainoastaan kostutin päällimmäisen kerroksen. Löytyskö googlaamalla ohjeita? Hillon laitan jos teen marjoilla/hedelmillä + kiilteellä pinnan mut kakkukuvan alle en muistaakseni laittanu edes hilloa.