Kaksi kysymystä: Mikä on tälläisen hintaluokka? Ja mitä 9v tytölle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mia18
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mia18

Uusi jäsen
14.09.2008
26
0
1
Kaksi kysymystä siksi, että mun selain antaa jostain syystä tehdä vaan yhden aloituksen päivässä.. :headwall: *miehen asentama palstarajoitin??*

Niin siis anoppi kantaa tänne selkä vääränä tavaraa.. Mitä tästä voisi pyytää tai mistä hinnan voisi tarkistaa? Pohjasta löytyy leimat.

Toinen kysymys.. MItä ihmettä sitä ostaisi suunnilleen tuntemattomalle 9v tytölle synttärilahjaksi? Lapsi on kyllä kummityttöni mutta en ole kuullut hänestä sitten viime joulukuun alun jälkeen.. Joululahjat, nimpparilahjat, koulunaloituslahjat ym. olen lähettänyt mutta vanhempansa eivät pidä mitään yhteyttä.. En ole itsekään nyt enää yrittänyt kun yhdestäkään lahjasta ei edes kiitosta kuulu. Se ei kuitenkaan ole tytön vika vaan vanhempien. Viime joulukuuhun asti yhteydenpito oli täysin minun harteillani mutta sitten lopetin.

Olisin varmaan niin tyly, että kun ei kerran toista puolta kiinnosta, niin minuakin lakkaa kiinnostamasta. Laittaisin 10 euroa kortin väliin.

Kannu näyttää Arctican kannulta noin äkkiseltään katsottuna. Huutiksesta kannattaa tsekata, mikä on hintataso.

Joku Arabia se tosiaan on.. Niitä on nyt täällä nurkat väärällään menossa myyntiin mutta tuo hinnoittelu on tosiaan ihan hukassa kun en harrasta astioiden keräilyä.

Kiitos kommenteistanne lahja-asiaan. Onko ne Räppääjät tuon ikäisille? Eikös 9v käytä jotain 140cm vaatteita ainakin H&M:n listojen mukaan. Pienehkö tyttö kyseessä. Ellei nyt sitten ole venähtänyt pituutta.

Kannu kieltämättä näyttäisi Arctican kannulta ainakin meidän sokerikos joka on sitä sarjaa on samanlainen kansi.

Minä laittaisin lahjakortin joka H&M.n tai sitten seppälän(sillä voi ostaa myös stokkalta ja akatemisestä kirjakaupasta) Voi sitten itse käydä ostamassa mieleisen lahjan.

Mulla on kanssa kummitytö jonka äiti ei pidä yhteyttä ja on aina ollut yhteyden pito satunnaista. Välillä ollut aikoja etten tiennyt missäpäin suomea edes asuvat ja olen aina lähettänyt tuon lahja kortin voi sitten käydä itse ostamassa mitä haluaa.

Lahjakortti vaatekauppaan on parempi ratkaisu kuin arpoa oikeaa kokoa. Meillä sukulaiset tapaavat lapsiamme suht usein, mutta silti antavat synttäri- ja joululahjoiksi liian pieniä vaatteita. Meillä 2 vee tyttö käyttää jo 98 tai 100 vaatteita ja 5-vuotias kokoa 120. Että siis en suosittele vaatteiden ostamista, jos ei tiedä tarkkaan kokoa.

mä kans suosittelen lahjakorttia. Kirjaa ja vaatteita ei sen takia,et kerta ette oo tekemisissä,ni silhän voi ko. kirja jo olla ja tosiaan lasten vaatekoot on aina vähän niin ja näin.

Arctikan kannu tuo minustakin on, mutta hinnasta ei tietoa. Kato kun käyt marketissa, mitä uusi maksaa ja laita puolet siitä.
Mä ostaisin 9v tytölle lahjakortin vaatekauppaan. Se saa tuntea itensä isoksi, kun on oma "pankkikortti" kun ne lahjakortithan on nykyään niitä ladattavia.

No hyväntuoksuista shampoota tai muuta hius-suihketta, pinnejä, lahjakortti jonnekkin tai vaikka lasten rintaliivit tai jokin sellanen rintaliivien tyylinen toppi :) Olis hyvä myös joku Sinttu sarjan kirja tosi mukavia taikka se lahjakortti. Nämä olivat minun ideoitani, joita minä antaisin :)

Yhteistyössä