kaksi ovulaatiota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vain

Vieras
Onko mahdollista? Joskus kysyin tätä asiaa gynekologilta joka sanoi että se on aivan mahdotonta että yhden kierron aikana tapahtuisi ovulaatio kaksi kertaa. Sen sijaan kaksi munasolua voi irrota ovulaation aikana. Ensin irtoaa yksi ja parin päivän päästä toinen. Mutta voiko olla niin esim että munasolu irtoais esim kp11 ja taas irtoais toinen vaikka kp17-20??? Tästä asiasta kun on niin ristiriitaista tietoa....

no miten erimunaiset kaksoset sitten saavat alkunsa jos kaksi ovulaatiota ei ole mahdollista?

Eli voisin väittää että kaksiovulaatiota on mahdollista, mutta ei ehkä kuvailemallasi tavalla, tai sitten sinulla on hormonit todella sekaisin.

no miten erimunaiset kaksoset sitten saavat alkunsa jos kaksi ovulaatiota ei ole mahdollista?

Eli voisin väittää että kaksiovulaatiota on mahdollista, mutta ei ehkä kuvailemallasi tavalla, tai sitten sinulla on hormonit todella sekaisin.

en minä tiedä siksi kyselenkin.... ja mietin vain.. tää ei nyt mitenkään liity mun ovulaatioihin.. yleisesti vain mietiskelen... mielenkiintoisia asioita minun mielestä...

Munasolut voi irrota ovulaation aikaan ja niissä voi olla noin viikon ero. Omilla kaksosillani ilmeisesti neljän päivän ero munasolun irtoamisessa. Ihan yksi ovulaatio oli:)

meillä on paljon kaksosia suvussa äidin puolelta... voiskohan mulla irrota useampi munasolu kun mulla tuntuu välillä nuo ovulaatio oireet kestävän reilu viikonkin...?

Yhteistyössä