Kaksi veljeäni ovat keskenään melko samankokoiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti vain

Vieras
vaikka toinen heistä painoi syntyessään 5 kiloa (syytä siihen en tiedä) ja toinen vain 1,7 kiloa (syntyi keskosena). Oin tämän keskosena syntyneen veljen syntyessä itse jo 12v ja muistan hyvin, kuinka häntä säälittiin koska hän oli niin kovin pieni ja epäiltiin, että hän jäisi paljon pienemmäksi kuin 5-kiloisena syntynyt veljemme. Nyt he molemmat ovat aikuisia ja ovat melko samankokoisia, tämä isompana syntynyt veli on 186cm pitkä ja keskosena syntynyt velikin on 182cm pitkä :-)

No minusta 4 sentin heitto on jo ihan mainittava. Eipä tuossa mitään kummallista, toinenhan syntyi ennen aikojaan ja oli siksi pienikokoinen. Edes hiukan kummasteltaaa olisi, jos olisi molemmat olleet täysiaikaisia syntyessään ja kokoero merkittävä.

[QUOTE="elli";24262520]No minusta 4 sentin heitto on jo ihan mainittava. Eipä tuossa mitään kummallista, toinenhan syntyi ennen aikojaan ja oli siksi pienikokoinen. Edes hiukan kummasteltaaa olisi, jos olisi molemmat olleet täysiaikaisia syntyessään ja kokoero merkittävä.[/QUOTE]

Näin.

no tuota SYNTYMÄPITUUS JA PAINO ei välttämättä vaikut amitään sihen minkäkkoinne on sitten aikuisena. Miehen siskoki on painaut melkein 5 kila syntyesään ja ja on edelleenkin, nyt 40vuotiaana perheen pienin. muut ovat syntyessään olleet pienempiä. Geenit tähän taitaa vaikuttaa eniten.

No minä ja siskoni ja veljeni ollaan kaikki oltu täysaikaisia ja suurinpiirtein samankokoisia, tavallisen kokoisia vauvoja. Veljeni jäi 2cm alle miesten keskimitan, siskoni 5cm alle naisten keskimitan ja minä taas olen 5cm yli naisten keskimitan. Eli siskollani ja minulla 10cm pituusero vaikka melko samankokoisina synnyttiin. Sainkohan minä enemmän ruokaa? :D

No minä ja siskoni ja veljeni ollaan kaikki oltu täysaikaisia ja suurinpiirtein samankokoisia, tavallisen kokoisia vauvoja. Veljeni jäi 2cm alle miesten keskimitan, siskoni 5cm alle naisten keskimitan ja minä taas olen 5cm yli naisten keskimitan. Eli siskollani ja minulla 10cm pituusero vaikka melko samankokoisina synnyttiin. Sainkohan minä enemmän ruokaa? :D

äitis sai kerran postimieheltä...