KaksPlus vs Meidän perhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumpi vai kampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kumpi vai kampi

Vieras
KaksPlus vai Meidän perhe... Kumman lehden te tilaisitte jos perheessänne asuisi 7v, 17v + äiti ja äidin mies?

No... minä olen se äidin mies... Ei minulla mitään vauvakuumetta ole, mutta tykkään kuitenkin KaksPlussan jutuista... Muija taas sanoo: "Tilaa nyt mielummin nyt se Meidän perhe, koska se sopii meille paremmin"... Kuitenkin sen lehden tilaisin itselleni, mutta... No onko mielipiteitä kumman tilaan?

Meidän perhe kun kaksplussassa ei paljon kouluikäisistä juttuja ole. Mulle itelle tulee vauva kun siinä on enemmän odotuksesta ja vauvoista. Joskus myöhemmin vois tilata kaksplussan. Joskus ostan senkin irtonumerona, mutta en nyt vähään aikaan kun niissä pyörii samat jutut tasasin väliajoin.

[QUOTE="Rrr";27191409]Minun on jotenkin täysin mahdotonta kuvitella, että koku mies kukisi kumpaakaan.[/QUOTE]
Mun mies ei koskaan kotona lue kun mieltää naisten lehdeksi, mutta kun ooteltiin ultraan ja neuvolaan niin siellä luki ja kun oli mun kaa sokerirasituksessa. Muka pakosta luki kun ei muuta ollu, mutta oli siellä kuulemma mielenkiintosiakin juttuja. Onhan noissa ihan asia juttujakin. Mitkään haalari-muoti jutut sitä ei kyllä kiinnosta.

Yhteistyössä