Kalapuikkojen kanssa mikä kastike?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kitty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kitty"

Vieras
Käytättekö kalapuikkojen kanssa mitä kastiketta?Ajattelin tehdä muussia ja kalapuikkoja kun niitä on pakkanen täynnä mutta tuota kastiketta mietin että mitä sen kanssa ettei ole liian kuivaa.

Maitokastike,kananmunakastike tai kylmä kermaviilikastike.

no ei sitten niin yhtään mitään, jos on muusia. Meillä ei kyllä oo kastiketta edes keitettyjen perunoitten kanssa.

Miten kalapuikoista saa kuivia? Mä paistan uunissa 15-20 min 200 asteessa ja ne ei tod ole kuivia.

[QUOTE="vieras";24123195]no ei sitten niin yhtään mitään, jos on muusia. Meillä ei kyllä oo kastiketta edes keitettyjen perunoitten kanssa.

Miten kalapuikoista saa kuivia? Mä paistan uunissa 15-20 min 200 asteessa ja ne ei tod ole kuivia.[/QUOTE]

En tarkoittanut että kalapuikoista tulee kuivia,vaan kun ei ole kastiketta mulla ainakin aina tunne että ruoka jotenkin kuivaa. Sama jos meillä lihapullia ja muussia niin aina on kastiketta kun muuten ruoka on kuivaa.Ja voi kalapuikoista saada kuiviakin ja kovia jos on liian kauan uunissa :)

Mutta kiitos vastauksista,maitokastiketta tainnut olla koulussakin aina :) Kermaviili kastiketta voisi itselle tehdä lapset meillä ei sitä syö.

Yhteistyössä