Kalun koko löysänä

  • Viestiketjun aloittaja kysymys muiden joukossa
  • Ensimmäinen viesti
kysymys muiden joukossa
Onkos naisille merkittystä sillä minkä kokoinen se kalu on löysänä. Saako esim löysänä suuri kalu ajatukset karkuteille? Vai onko se koko löysänä aivan yhdentekevää, ratkaiseeko vain stondiksen koko?
 
Vanhempi mies
no, jos sen koolla on väliä, niin tietysti sillä on väliä myös lepotilassa.
Lepotilassa 11 cm ja ympärya 13 cm.Olen huomannut naisten katseen viivähtävän haarukoissa koska näkyyhän se kummassa farkkujen lahkeessa pullottaa.Tässä vielä se että kun piilossa niin ajatukset voivat naisilla olla niin mitä naiet kertokaa.Kerran huomasin uimahallin pesuhuoneessa nais siivoojan katseen viivähtävän mulkussa ja kasvoille tuli hienoinen hymy.Tämä kaikki tapahtui nopeasti ei siis ollut tuijotus mutta semmonen nopea vilkaisu ja pienet hymyt,Myös kylpylän höyry saunassa viereeni tuli pariskunta ja jostain syystä mulkussa alkoi tuntua värinää tuli sellainen mini erktio ei siis noussut pystyyn mutta hieman turposi.Kun lähdin pois niin siinä ovella mulkkuni sieltä hämärästä höyrysaunasta katsottuna valoisaa pesuhuonetta vasten näytti varmaan isolta.
Kahviossa naisen katse oli utelias pieni hymyn häivä ja mies kaveri vieressä oli todella harmistuneen oloinen.
 
Viimeksi muokattu:
kysymys muiden joukossa
No kuten kysymykseksänikin jo oli niin lähinnä kyllä kiinnostaa naisten mielipiteet. Ei välttämättämättä kiinnosta miesten mittaukset vehkeensä koosta. Mikähän siinä on että aina pitää olla täällä ilmoittamanssa ne oman vehkeenstä senttit?!?
 
Kyllä
Kiinnostaisihan nuo naisten vastaukset tuontyyppiseen kysymykseen muitakin miehiä.

Ongelmana on vaan se, kun naiset eivät ole joukolla kiinnostunut vastaamaan tuontyyppiseen kysymykseen.

No odotetaan rauhassa, jos vaikka kiinnostus viriäisi.
 
THTI
Tottakai kiinnostaa ???
Niin sanotusti "uusista" kaluhavainnoista suurin osa tulee juuri lepotilassa, esim juuri saunoissa ja kylpylöissä. Siis paljaista kaluista tietenkin.
Sen lisäksi on nämä housuissa pullistelevat, jotka saattavat olla rullalle käärittyjä sukkia, puoliseisokissa olevia kaluja tai peräti lepotilassa olevia ja silti täyttävät miehen haaruväliin jäävät löysät housupussit.

Elikäs, sen lepotilan kalun näyttävyydellä on jopa suurempi merkitys kuin ajatellaan. Aina sanotaan, että lerppuna pieni kasvaa enemmän, mutta onko se aina varmaa.
Lisäksi se visuaalinen puoli taas....!
Kävellessä puolelta toiselle reippaasti heilahteleva pötkö on satakertaa kiihottavampi näky, kuin vatsan alle käpertynyt katkarapu.
 
Vierailija
Yleisessä saunassa miesten puolella suihkussa penistä pesemässä. Siivooja tulee v iereen pesemään lattiaa, katsoo kun pesen terskaa ja penis saa erektion. Täysi stondis, siivooja tulee lähemmäs: ihanan iso, hipaisee ensin harjalla ja ottaa sitten hetkeski käteensä ja hioroo ihanasti. Voi kun saisi sua.
 
heguli
Yleisessä saunassa miesten puolella suihkussa penistä pesemässä. Siivooja tulee v iereen pesemään lattiaa, katsoo kun pesen terskaa ja penis saa erektion. Täysi stondis, siivooja tulee lähemmäs: ihanan iso, hipaisee ensin harjalla ja ottaa sitten hetkeski käteensä ja hioroo ihanasti. Voi kun saisi sua.
Avustaja on innokasts avustamaan niin että ei saa pukeutua rauhassa vaan katselee viereisellä penkillä kun isot munani roikkuu ja kulli alkaa jököttämään.
 
Viimeksi muokattu:
nainen
Ei kai sillä oikeasti niin väliä ole, kunhan on kiinni oikeassa miehessä. :)

Muistan kuitenkin kerran ulkomailla ollessamme mieheni kanssa turkkilaisessa saunassa, oli yksi mies ilman housuja ja hänella oli kyllä todella iso lepotilassa. En tiennyt minne silmäni laittaisin. :)

Miestäni närästi, vaikka huumoria heittikin jälkeenpäin. Hänellä kun on pienuuskompleksi, joka sattuu olemaan ihan todellinenkin. Ja muutenkin fobistinen.

Kai miehetkin naisten suuria tissejä tuojottaisi, jos saunassa ilkosillaan sellainen oikein herkku sattuisi olemaan ja varsinkin vieras. Ei kai siinä katsomisessa mitään pahaa ole.
 
THTI
Ei kai sillä oikeasti niin väliä ole, kunhan on kiinni oikeassa miehessä. :)

Muistan kuitenkin kerran ulkomailla ollessamme mieheni kanssa turkkilaisessa saunassa, oli yksi mies ilman housuja ja hänella oli kyllä todella iso lepotilassa. En tiennyt minne silmäni laittaisin. :)

Miestäni närästi, vaikka huumoria heittikin jälkeenpäin. Hänellä kun on pienuuskompleksi, joka sattuu olemaan ihan todellinenkin. Ja muutenkin fobistinen.

Kai miehetkin naisten suuria tissejä tuojottaisi, jos saunassa ilkosillaan sellainen oikein herkku sattuisi olemaan ja varsinkin vieras. Ei kai siinä katsomisessa mitään pahaa ole.

Nonnih, mitäs minä sanoin.
Niitä vieraita kaluja kun useimmiten näkee vain lepotilassa, niin tottakai sillä lepopituudella ja varsinkin paksuudella on merkitysta. Eikä pahitteksi ole, jos pussit ovat kiinteät ja terska muhkea. Karvat ei saa kasvaa röhöttää miten sattuu, vaan siiti "leikkaus" tekee hyvän vaikutuksen.
Luin muuten lehdestä, että tämän kesän trendi on posliinimies. Jopa itse juntti- iskelmän kuningas Frederik liputtaa posliinin puolesta.

Kaikesta huolimatta, kun niitä kaluja katselee mielellään lähes Elli kuin Elli, niin koosta riippumatta vehkeet reilusti esille, kun sellainen paikka sattuu olemaan. Esim tuo turkkilainen sauna. Itsekin niissä tilaisuuden tullen vierailen, enkä häpeile ollenkaan antaa katseen viipyä hieman, kun se upea kalu on näkösällä:)
 
Viimeksi muokattu:
Posliinimies
itse oon 30+hyväkroppanen täysin posliini jo yli 10v..Penikseni näyttää kyllä hyvältä kun olen karvaton ja suosittelen posliinia koska penis näyttää paremmalta.Penikseni koko noin 14cm.lepotilassa.Oon kyllä huomannu useiden siivoojien uimahallin pukuhuoneessa katsoneen selvästi jalkoväliini ja joku hymyillyt ehkä vähä yllättyneenä kun täysin posliini..Voi olla et samalla oli puolierektio,olin juuri riisunut kaikki pois ku siivooja tuli pyyhkimään lattiaa..
 
Mies vaan
Onhan ne uimahallien siivoojat ihan tavallisia ihmisiä, musta on aivan luonnollista, että voivat hiukan vilkaista miesten varustusta. Itse olen innokas uimari, joten käyn usein uimahalleissa. Oma penikseni on ympärileikattu, suurehko 15cm lepotilassa ja kavoitusta pidän vain nimeksi. Kyllähän siivoojilla on montakin kertaa ollut jopa jotain kysyttävää esimerkiksi, hei jäiks sulta tää shamppoopullo tonne hyllylle... Tottakai sen huomaa, kun silmät vilkuilee aika alas... Tavallaan otan sen kai jotenkin kohteliaisuutena, en ainakaan mitenkään loukkaannu... Saunaillat ja turkkilaiset saunat, eihän niihin voi mennä, jos jotenkin häpeilis aisaansa... Kolme kertaa olen mennnyt hämilleen tällaisissa yleissauna tilanteissa, kun oudot miehet ovat alkaneet kysellä nimenomaan uimahallissa, että kylläpäs on iso ja suonikas, taitavt tytöt aivan villiintyä... Tai, että onpas pojalla aikamoinen mela... No, toisaalta, voisihan sitä olla menemättä tällaisiin paikkoihin, jos se alkaisi liikaa haitata tai ahdistaa.
 
sohvis
Myös minun kotikaupunkini uimahallissa työskentelee siivoojana nuori nainen, joka käy aika usein miesten puolella katselemassa kulleja.

Miksi naisille sallitaan pääsy miesten tiloihin käytön aikana? Sallitaanko miessiivoojille sama? Joku ulkomaantulijamies naisten pukuhuoneita siivoomassa alastomien naisten keskuudessa.
Johan siitä rähinä nousis ja käröjööinti.
Miksei kullintirkistelijä naiselle tehdä pelisäännöt selväksi?
Jos mieli tekee kullia, kyllä me autamme sinua. Ellei kysymyksessä ole aivan kaaheennäköinen tappaus.
 
Viimeksi muokattu:
JM
Miksi naisille sallitaan pääsy miesten tiloihin käytön aikana? Sallitaanko miessiivoojille sama? Joku ulkomaantulijamies naisten pukuhuoneita siivoomassa alastomien naisten keskuudessa.
Johan siitä rähinä nousis ja käröjööinti.
Miksei kullintirkistelijä naiselle tehdä pelisäännöt selväksi?
Jos mieli tekee kullia, kyllä me autamme sinua. Ellei kysymyksessä ole aivan kaaheennäköinen tappaus.
Eiköhän ne siivoojat tee ihan vaan työtään kuitenkin eikä katsele kulleja. Minkä lisäks mua ainakin pelottais, jos olisin yksin jossain suihkussa ja miessiivooja tulis sinne häärimään. En tiedä kuinka montaa miestä sama tilanne toisinpäin pelottais.
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Eiköhän ne siivoojat tee ihan vaan työtään kuitenkin eikä katsele kulleja. Minkä lisäks mua ainakin pelottais, jos olisin yksin jossain suihkussa ja miessiivooja tulis sinne häärimään. En tiedä kuinka montaa miestä sama tilanne toisinpäin pelottais.
Ei minua ainakaan pelottaisi.

Mikä siinä näkemisessä pelottaa?

Vai kuvittelevatko naiset aina, että jos nainen on alasti, niin mies käy kiinni.

Pelottaisiko, jos satavarmasti tietäisitte ettei mies käy käsiksi?
 
Viimeksi muokattu:
Vanhas-Masa
Miksi naisille sallitaan pääsy miesten tiloihin käytön aikana? Sallitaanko miessiivoojille sama?
Joidenkin hallien naisten puku- ja suihkutilojen siivoojana on ollut joskus myös miehiä. Tästä on muistaakseni kerrottu varmaan juuri tällä forumilla. Joten kyllä se sallitaan molemminpuolisesti.

Jos sinua häiritsee naissiivoojat miesten puolella, niin voit tehdä asiasta valituksen henkilökunnalle.
 
Viimeksi muokattu:
Super-Ilkka
Itselläni on 17,42 senttinen lepotilassa. Uimahallissa aina naiset ja miehet tulevat ihailemaan kaluani. Ei vain siivoojat, myös kahvion väki ja hengenpelastajat. Usein ovat miehet kysyneet, että mahtaa tytöt tykätä noin isosta ja suonikkaasta mulkusta, kun taas naiset saavat moninkertaisia orgasmeja jo pelkästään nähtyään miehuuteni. Noh, ei kai siitä pahastua kuulu.
 
Persu-Pekka
Itselläni on 6,8582677-tuumainen lerppuna. Jäykkänä tietysti reippaasti pidempi. Kesämökillä vastarannan kesäasukaat tulevat usein rannalle pyörtyilemään. Naapurin koirakin luulee aina välillä nuuhkivansa jotain turkkilaista pippurimakkaraa. Myös kapakan väki ja muut hörhöt. Monasti ovat pikkupojat kyselleet, että mahtaa olla vaikeata saada uusia alkkareita, kun tahtovat heti saumoista revetä, kun taas tyttöset lakoavat jo pelkästään nähtyään kalusteeni. Jeh, kai sitä nyt sentään joskus on pakko heillekin vilauttaa.
 

Yhteistyössä