Kalun koko löysänä

  • Viestiketjun aloittaja kysymys muiden joukossa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itselläni on 6,8582677-tuumainen lerppuna. Jäykkänä tietysti reippaasti pidempi. Kesämökillä vastarannan kesäasukaat tulevat usein rannalle pyörtyilemään. Naapurin koirakin luulee aina välillä nuuhkivansa jotain turkkilaista pippurimakkaraa. Myös kapakan väki ja muut hörhöt. Monasti ovat pikkupojat kyselleet, että mahtaa olla vaikeata saada uusia alkkareita, kun tahtovat heti saumoista revetä, kun taas tyttöset lakoavat jo pelkästään nähtyään kalusteeni. Jeh, kai sitä nyt sentään joskus on pakko heillekin vilauttaa.
noin karkeasti arvijoiden 963258
 
Viimeksi muokattu:
yksi naisista
Tietenkin se iso koko jo lepotilassa on miehelle etu. Iso muna ei kovetessaankaan voi kutistua. Jos miehellä on jalkojen välissä pelkkää ryppyistä nahkaa tötteröllä, ei kait siitä mitään muurinmurtajaa voi kasvaa?
Kyllä sen yleensä kädellä koittaessa tuntee, onko lihaa vai ei.
 
vierailija
munkin muijallani on sama kaava eli olen nukkuvina ja se vetää viltin mun munani päältä ja laittaa sen penikseni mihin asentoon vain sillä mieli tekee. ja jos
rupee kovenemaan antaa sille luunapin. Eli haluaa että mulla ei seiso enkä ole sen pillua ruinaamassa on mun tulkkaukseni. Mutta miksi se pehmeenä kiinostaa teitä naisia on mulle arvoitus.Vastatkaa arvon naiset olen utelias tietämään. Mun omani ei muka muista sellaista koskaan mulle tehneensä eli hävettääkö sitä se ja miksi.
 
vierailija
Viime viikolla kävin uimahallissa ja naissiivoja oli siellä suihkutiloissa, rupesi hieman jöpöttämään mutta eikös se ole ihan luonnollista kun sillä oli mukavan näköinen peppu
 

Yhteistyössä