kalun koosta

  • Viestiketjun aloittaja Kaikkea kokeillut
  • Ensimmäinen viesti
Kaikkea kokeillut
Suurin näkemäni kalu oli muutenihan tavallisella suomipojalla. Eikä mies ollut edes ruumiinrakenteeltaan sellainen että sitä olisi päälle päin uskonut. Pituutta miehellä alle 180 cm!!! Yllätyksekseni se oli myös kestävää laatua.

Niin, että se siitä illuusiosta mustista miehistä ja niiden koosta.
 
elli
Totta! Suurimman/pisimmän ja paksuimman olen minäkin tavannut ihan supisuomalaisella miehellä. Eikä se näkynyt päälle nenän koosta tai leuasta tms. vaan oli ihan ylläri. Mutta sen touhun jälkeen oli kyllä paikat aikas hellinä...
 
Äijä
Mainitsit paikkojen olleen jälkeenpäin hellinä. Eli siis oliko kokemus positiivinen vaiko ainoastaan kivulias?
Itselläni on käsittääkseni vain hiukan keskivertoa kookkaampi varustus ja mielenkiinnosta olen keskustellut koon merkityksestä useankin naisen kanssa. Ne muutamat, jotka ovat kertoneet saaneensa todella isoa, pitivät kokemusta lähinnä kivuliaana.
Ehkäpä lausunnon tarkoitus oli vain lohdutella minua...
 
Ei voi tietää!
Täytyy yhtyä edellisiin. Mitä itse on miehiä nähnyt, niin ei todellakaan voi tietää. Itse olen normaali pituinen hoikan lihaksikas, normaalin kokoinen nenä ja käsi mutta penis ihan järkyttävän ison kokonen (33cm ja kauheen paksu). On ollut todella paljon seksikumppaneita ja monilla niistä myös mustia miehiä mutta ei kuulemma lähellekään samaa kokoa. Mitä en kyllä toivo kenellekään, monta kertaa jäänyt saamatta, jopa seurustelu kariutunut ja kipu vie nautintoa etc.
 
ap.
Vastaanpa minäkin tähän puolestani. Vaikka jälkikäteen olisivat paikat hellinä, niin kyllä se iso tuntuu paremmalta. Ison kanssa täytyy vain huolehtia siitä että kosteutta on riittävästi ja että aloitus on hidasta, varovaista. Kyllä ne paikat sitten venyvät tarpeen mukaan, kun aloitus on tarpeeksi varovaista. Kyllä minä ainakin nautin isosta enemmän, joten kokemus oli todiaankin positiivinen.
 
ap.
Ei sitä satunnaispanojen munia aleta mittanauhalla tutkimaan, mutta valtava se oli. Pitkä ja etenkin paksu.

Naisen ikä ei tietääkseni vaikuta munan kokoon ;)

Liian pitkää ei tarvitse tyrkkiä pohjaan asti, paksuus on se jolla nautintoa tuotetaan. (sillä se myöskin menee helläksi)
 
kikuli
Voi, voi minua pientä kikkeliä. :-(

Pärjäänköhän tässä karussa isojen mulkkujen maassa, kun olen vielä niin kilttikin (lue uskollinen)?!?

Hyvin on toiminut ja antanut nautintoa puolin ja toisin sekä perheenlisäystäkin siittänyt. Taitaa silti olla turha kapine, kun on noin kovin pieni...

Ei auta kuin tyytyä tähän ""pieneen nysään"" ja laahustaa isojen mulkkujen keskellä tätä elämän polkuja eteenpäin.

Nimim. kikuli -balttiarallaa 15,5 sentin tynkää

PS. Olen ehkä kateellinen teille, avon isot mulkut!
 
Tumi
Tää on niin onneton aihe! Siis mä oon pari kertaa törmännyt alle 25v naiseen , niin ettei 5 senttiä paksulla onnistunut. Ja toisaalta 40v naiseen menee 20 senttiä syvyyttä kuin kaivoon... tuskin reunoja viistää... =)(
 
Woman
En ole suurempaa saanut, kuin 23 cm. Se oli kaikin puolin ikävä kokemus. Tyrkkiminen tuntui sisuskaluissa asti ja pari päivää oli alapää arkana.

Useimmilla poikaystävilläni on ollut n. 15 cm, normaalipaksuiset elimet. Ei tuntunut seksi kovinkaan kummoiselta - olihan se ihan kivaa, mutta ei kuitenkaan mikään elämän suola. Surkein panoni ever oli ohut 14 senttinen, poikuus meni siinä kaverilta.

Nykyisellä miehelläni on 13,5 pulleaterskainen (paksuutta emme ole mitanneet, ihan sopivahan tuo)!!! Vasta tämän keskivertomittojen alakanttia hipovan miehen kanssa olen (jo monta vuotta) saanut oikeasti nauttia seksuaalisuudestani. Olen yli 30 ja lapsiakin on, mutta en kai sitten ole venähtänyt saaviksi.

Tiedä sitten, mikä on hyvän seksin takaaja. Taidot, kemiat, kalun koko? En usko että kovin monen naisen päällimmäisenä haaveena on päästä muhinoimaan 13,5 senttisen peniksen omaavan miehen kanssa. Minun kohdallani on kuitenkin tyydytys kaikin puolin kunnossa.
 
Inssi
Olen kolmekymppinen insinööri ja saunailoissa ilokseni todistanut, että lähes jokaisella työkaverilla on velttonakin sellaiset 15-20cm haarojen välissä, kuten myös itselläni. Ilmeisesti meillä insinööreillä on luontaisesti isoimmat kullit. Naureskellaan aina baarissa pieni munaisille nekruilla jotka yrittää huonolla suomenkielellä ja pienillä tuloissa vongata jotain teinipildeä. Itse kun menee siihen ja kertoo olevansa insinööri ja ""kulli on iso"", niin jo mennää hotellihuoneeseen sitä lähemmin katsomaan ja koittamaan. Inssit rules!
 
ap.
Tiedetään kyllä, että pikkupiliset miehet ovat uskollisia. Eihän sitä edes kehtaisi näytellä noin vain. En minäkään sitä isokullista miehekseni ottaisi (sitä paitsi sillä on oma vaimo jossain kuulemma), mutta kokeilinpahan nyt kuitenkin ja nautin.
 
Xy
Tuskinpa tuo isokullisten uskottomuus paikkansa pitää. Mielummin päin vastoin, isokullisten vaimot pitävät miehensä tyytyväisenä, kun pelkäävät näiden muuten lähtevän vieraisiin. Isokulliset näyttävät vielä joutuvan muita nuorempana naimisiin. Sellaisen naiset ymmärtävät blokata heti löydettyään.
 
ap.
Juu. Naimisiin ne isokulliset joutuvat nuorena ja nopeasti kyllä, mutta koska heillä on mitä näyttää ja tietävät kotonakin että saavat naisen tyydytettyä niin kiusaus on se voima joka heidät johtaa kokeilemaan sitä muualla ja taas muualla kun sopivan hemaiseva nainen sattuu kohdalle. Tilaisuus tekee varkaan heistä helpommin kuin niistä pikkupilisistä, kotka häpeillen piilottelevat omaansa ja saavat kotonakin huonompaa palautetta. Ikävä kyllä. Jos isokulliset olisivat uskollista sorttia ottaisin minäkin sellaisen omakseni.
 
p
Hintelien laihojen miesten munat vaan näyttää isommilta kun mies on pieni eikä läskimahaa ole. isoilla läskimahasilla munat näyttää pieniltä kun jäävät tavallaan varjoon.
 
tota
Niinhän se voisi olla jos ero ei olisi niin suuri ja tuntoaistia ei olisi naisella olkenkaan. Kyllä sillä on eroa mahtuuko sisään vai ei. Ei ne munat tosiaankaan ole kaikilla samankokoisia.

Samankokoisista munista voi tosiaan pikkumiehellä näyttää suuremmalta, mutta se on vain näky.
 
SaaRa
Minä kuljen aina mittanauha käsilaukussani, että voisin sitten vertailla kohtaamiani kulleja toisiinsa. Jostain syystä en ole vielä kertaakaan muistanut kaivaa mittaa esiin siinä vaiheessa kun miehellä on kunnon seisokki päällä. En sitten tiedä mikä mieleni on niin sumentanut olennaisuuksilta.

Neekerin kullista en osaa sanoa kun en ilkeä mennä lähelle.
 

Yhteistyössä