kalun koosta

  • Viestiketjun aloittaja Kaikkea kokeillut
  • Ensimmäinen viesti
Kuopiossa
Kuopiossa rakennettiin kerrostaloa ja nosturista tipahti seinäelementti rakennusliikkeen pääpelsepuupin päälle, pastieraili nääs väärässä kohtaa. No ihan littuunhan se meni ja nosturinkuljettaja kipusi nosturista alas ja huusi: ""Tulukee aattamaan, tänne on insinöörismies jiänynnä alle ja on ihan litussa""! Elementin alta kuului heikosti; ""diploominsinööri""!
 
Woman
(Nuorilla) miehillä on näköjään ihan luontainen vietti mittailla elimiään, varsinkin uuden tyttöystävän kanssa. Muutama sänkykumppani on itse ilmoittanut mittansa. Huvittavaa sinänsä, mutta kai siitä tiedosta jotain hyötyä sitten olikin... Mutta kyllä, SaaRa, on olemassa kaltaisiasi naisia, jotka kilpailevat keskenään saavutuksistaan, jotka kirjaavat numeroineen mittoineen käsilaukussa säilytettävään vihkoseen. Myös psykopaattinaiset ovat notoorisia kullinmittaajia.
 
Humma
Koska historian kirjoihin olisi kirjoitettu mustana valkoiselle noin intiimi kuolinsyy? Monikohan kunkkukin on kuollut kuppaan tai sydänkohtaukseen kesken aktin, mutta kuolinsyyksi on suurelle yleisölle mainittu jotain neutraalimpaa ja ylevämpää.
 
vierailija
Täytyy yhtyä edellisiin. Mitä itse on miehiä nähnyt, niin ei todellakaan voi tietää. Itse olen normaali pituinen hoikan lihaksikas, normaalin kokoinen nenä ja käsi mutta penis ihan järkyttävän ison kokonen (33cm ja kauheen paksu). On ollut todella paljon seksikumppaneita ja monilla niistä myös mustia miehiä mutta ei kuulemma lähellekään samaa kokoa. Mitä en kyllä toivo kenellekään, monta kertaa jäänyt saamatta, jopa seurustelu kariutunut ja kipu vie nautintoa etc.
No jos ei pilluun mahdu niin pyllyyn voi aina työntää, runsaasti vaseliinia vaan niin mahtuu mahtuu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä