Kalun saa suuremmaksi luonnonmukaisesti oikeasti

  • Viestiketjun aloittaja kehittäjä
  • Ensimmäinen viesti
Mies 55v
Noh.. Mulla on jostain kumman syystä ollut varmaan suomen iso pillusimmat muijat tai sitte 21cm kalu on keskivertoa pienempi. Jokainen pano on sanonut saaneensa isompaa ja siltä tuntuukin. Voisin laittaa luotilangan kullin päähän ja kokeilla joskus kuin syvä se kanjoni oikein on. Tää on kyllä ihme ongelma kun se ei "riitä". Miten se voi olla mahdollista. Kaverit armeijassakin risti heti mut giant cockiksi ja silti jokanen muija tuntuu täysin losovitulta. Ikä haarukka naisilla on laittoman rajasta kurppaan ja aina sama juttu. Paksuuttakin on 5cm halk. mut on jopa jätetty pari kertaa pienen kalun vuoksi. Täytyykö mun hankkii muija aasiasta vai hommata peniksen kehitin. Siis mitä vittua. En ole jaksanu kyl huolestuu tästä koska olen 110% sitä mieltä että vika on vitussa.. Lopettakaa naiset se pillun venytys liian isoilla leluilla tai jättäkää musta mies nussimatta. Ajatelkaa meitä pienikullisia suomalaisia ja jos ne edellisten panojen miehet oli suomalaisia nii eihän suomalaiset voi olla pienimunasia. Että tämmöistä sitä sattuu näköjää paremmissaki piireissä. Ja vakuutan että tämä kokemus on totta ja mittani ei ole viallinen.
Mua on siunattu komeilla George Clooneymaisilla piirteillä ja piparia riittää enemmän kuin ehdin nauttimaan. Oma mulkku on 16 cm pituus ja ympärysmitta on 13,5 cm. Paksuus sellainen reilu 4 cm. Nytkin kerään energiaa poikamiesboksissani huomisia tansseja varten. Koskaan ei ole muijat valitelleet ja aina olen itselleni saanut orkun pantua. Noin 50-60 menee tilanteet jolloin on tajunnanräjäyttävän tiukka ja puolet sitten taas vesiämpäri. Ehkäpä naiset kiihottuu mun naamasta? Mutta jos tuollainen halko olis kuin sinulla niin en tekis muuta kuin olisisin mieshuora! :)
 
Viimeksi muokattu:
bigfoot
Kun ihmiset ei osaa olla rehellisiä. Internet on oiva paikka saada lievää helpotusta tuskaansa valehtelemalla kalunsa koon. Yleisin "nettiheppi" on se vakio 21 cm pitkä. Jotkut kehtaa panna 1-3 cm paremmaksi. Toiset kehuu venyttäneensä tai jelqanneensa kalunsa jättimittoihin. Todellisuudessa lähes kaikki näistä kehuskelijoista on trolleja joilla on minipenis tai keskimittainen. Toista se olen minä. Olen harjoittanut peniksenkehitystä Bathmatella ja käsin venyttämisellä mukavasti. Nykyään penikseni on. 50 cm pitkä ja halkaisijaltaan n. 15 cm. Ja tämä on totta! Joudun tilaamaan housutki Kouvolan Hevostarvike Oy:stä. Siis oikeasti. En valehtele.
 
Isokanki
Kun ihmiset ei osaa olla rehellisiä. Internet on oiva paikka saada lievää helpotusta tuskaansa valehtelemalla kalunsa koon. Yleisin "nettiheppi" on se vakio 21 cm pitkä. Jotkut kehtaa panna 1-3 cm paremmaksi. Toiset kehuu venyttäneensä tai jelqanneensa kalunsa jättimittoihin. Todellisuudessa lähes kaikki näistä kehuskelijoista on trolleja joilla on minipenis tai keskimittainen. Toista se olen minä. Olen harjoittanut peniksenkehitystä Bathmatella ja käsin venyttämisellä mukavasti. Nykyään penikseni on. 50 cm pitkä ja halkaisijaltaan n. 15 cm. Ja tämä on totta! Joudun tilaamaan housutki Kouvolan Hevostarvike Oy:stä. Siis oikeasti. En valehtele.
Tervetuloa vaan trollaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
stidimuna
Nonniiin nyt alkoi tapahtumaan. Pakko tulla kehasemaan. Elikkäs pyöreesti 4 kuukautta sitten sain bathmaten ja aloin heti reenin. Varmaan muutama päivä on vain jäänyt väliin, muuten olen suihkuun ottanut vesipumpasen joka päivä. Alku oli aika masentava ja aloin uskomaan mitä monet puhuu tuosta vesipumpusta, että ei ole saanu mitään tuloksia. No jatkoin kuitenkin uskoen että ehkä jossain vaiheessa niitä millejä alkaa tulemaan. Pumppailin muna melkein mustana mutta pariin kuukauteen ei tapahtunu yhtään mitään, mutta sitten alkoi millejä tulla. Alkumitta oli huimat 12.6 senttiä pituutta ja 2,8 senttiä paksuutta stondiksessa:D ...ttu ette naura! Ja nyt kärki hipoo 15 sentin viivaa. Paksuutta on tullu millin vajaa sentin eli nyt mauserilla millintarkka mittaus on 3,7 senttiä. Tää innostaa jatkamaan ja toivottavasti pääsen jossain vaiheessa siihen maagiseen 18 senttiin pituutta ja 5 senttiä paksuutta. Vaik 15/3,7 sinänsä ei ole iso, silti tää muutos tuntuu itsestä isolta ja positiiviselta.
 
mullaki 500 metriä
Noh.. Mulla on jostain kumman syystä ollut varmaan suomen iso pillusimmat muijat tai sitte 21cm kalu on keskivertoa pienempi. Jokainen pano on sanonut saaneensa isompaa ja siltä tuntuukin. Voisin laittaa luotilangan kullin päähän ja kokeilla joskus kuin syvä se kanjoni oikein on. Tää on kyllä ihme ongelma kun se ei "riitä". Miten se voi olla mahdollista. Kaverit armeijassakin risti heti mut giant cockiksi ja silti jokanen muija tuntuu täysin losovitulta. Ikä haarukka naisilla on laittoman rajasta kurppaan ja aina sama juttu. Paksuuttakin on 5cm halk. mut on jopa jätetty pari kertaa pienen kalun vuoksi. Täytyykö mun hankkii muija aasiasta vai hommata peniksen kehitin. Siis mitä vittua. En ole jaksanu kyl huolestuu tästä koska olen 110% sitä mieltä että vika on vitussa.. Lopettakaa naiset se pillun venytys liian isoilla leluilla tai jättäkää musta mies nussimatta. Ajatelkaa meitä pienikullisia suomalaisia ja jos ne edellisten panojen miehet oli suomalaisia nii eihän suomalaiset voi olla pienimunasia. Että tämmöistä sitä sattuu näköjää paremmissaki piireissä. Ja vakuutan että tämä kokemus on totta ja mittani ei ole viallinen.
Mistä teitä kakaroita oikein tänne aikuisten sivuille pääsee. Ei ihme jos asiat on maassa huonosti kun ei enää sossun luukulla ramppaavat luuseri isukit ja yh-mammat pysty tekemiään kaltaisiasi jätöksiä valvomaan.
 
Viimeksi muokattu:
konttura
Kun ihmiset ei osaa olla rehellisiä. Internet on oiva paikka saada lievää helpotusta tuskaansa valehtelemalla kalunsa koon. Yleisin "nettiheppi" on se vakio 21 cm pitkä. Jotkut kehtaa panna 1-3 cm paremmaksi. Toiset kehuu venyttäneensä tai jelqanneensa kalunsa jättimittoihin. Todellisuudessa lähes kaikki näistä kehuskelijoista on trolleja joilla on minipenis tai keskimittainen. Toista se olen minä. Olen harjoittanut peniksenkehitystä Bathmatella ja käsin venyttämisellä mukavasti. Nykyään penikseni on. 50 cm pitkä ja halkaisijaltaan n. 15 cm. Ja tämä on totta! Joudun tilaamaan housutki Kouvolan Hevostarvike Oy:stä. Siis oikeasti. En valehtele.
just näin. kun keskipituus on nyt suomalaisilta tutkittu 13-14cm niin netissäpä ei tavatakaan alle 15senttisiä. jostain syystä.
 
Viimeksi muokattu:
Kasvattaja
Nonniiin nyt alkoi tapahtumaan. Pakko tulla kehasemaan. Elikkäs pyöreesti 4 kuukautta sitten sain bathmaten ja aloin heti reenin. Varmaan muutama päivä on vain jäänyt väliin, muuten olen suihkuun ottanut vesipumpasen joka päivä. Alku oli aika masentava ja aloin uskomaan mitä monet puhuu tuosta vesipumpusta, että ei ole saanu mitään tuloksia. No jatkoin kuitenkin uskoen että ehkä jossain vaiheessa niitä millejä alkaa tulemaan. Pumppailin muna melkein mustana mutta pariin kuukauteen ei tapahtunu yhtään mitään, mutta sitten alkoi millejä tulla. Alkumitta oli huimat 12.6 senttiä pituutta ja 2,8 senttiä paksuutta stondiksessa:D ...ttu ette naura! Ja nyt kärki hipoo 15 sentin viivaa. Paksuutta on tullu millin vajaa sentin eli nyt mauserilla millintarkka mittaus on 3,7 senttiä. Tää innostaa jatkamaan ja toivottavasti pääsen jossain vaiheessa siihen maagiseen 18 senttiin pituutta ja 5 senttiä paksuutta. Vaik 15/3,7 sinänsä ei ole iso, silti tää muutos tuntuu itsestä isolta ja positiiviselta.
 
Viimeksi muokattu:
Kasvattaja
itse olen tullut vuosien saatossa kokeiltua monenlaista hommaa peniksen koon kasvattamisessa ja tulokset on ollut aika heikkoja. Toki kokoa on tullut pituudessa vajaa 2cm ja ympärysmittaa alle sentin lisää. Nyt olen käyttänyt kuuriluontoisesti 2kk sizegain plussaa ja joka toinen päivä penispumppua ja nytten aloitin taas tauon jälkeen käyttämään bathmantea. En sitten tiedä onko harjoituksissa vika vai eikö vain kokoa tahdo enempään tulla. Minulla vain tahtoo alkaa nestettä keräämään penikseen kun käytän tihiämpään penispumppuja vai onko sekin väärästä paineesta kiinni.
 
PanomieS Erno
Kokelee seuraavaa konstia: osta rautakaupasta 2 hormitiiltä ja aseta penis tiilelle, sitten tiputa toinen hormitiili noin 55cm korkeudesta rauhallisesti alas kohti kohdetta. Takuuvarma konsti jolla saat ainakin 8-10cm ympärysmittaan lisää. Pituuden lisäämiseksi olen käyttänyt puutarhatraktorin vinssä mutta siitä kirjoitan sitten seuraavan kerran kun nyt pitää lähteä naapurin eukkoa veivaamaan...
 
Jeppe
Mitä v...uu... en ois valittanu kohtalostani jos tuo ei pitäs paikkaansa. Ois ny joku muukin "isolla" siunattu vastannu ja kertonu onko vastaavaa tapahtunu. On kyl nii perseestä et yli 20cm kalulla saa vaa naiset ekana sanomaan et isompaaki on saatu... en edes kysynyt enkä olis halunnu tietää mut ehkä se vaan osoitti tyytymättömyyttä. Siis niin ärsyttävää. Aion hommata jonku venyttimen tai pumpun sitten kun ei perkele kalu riitä. Ei siin muuta mutta kun ei normisti onnistu seurustelu ilman sitä isoa.. ei aina jaksais sitä pieneen pettynyttä kumppania. Olis ny edes kerran joku tyytyväinen kokoon. Sit ihmetellään et viiraa vintissä.... no vittu vähemmälläki!
 
herra 47
Tulipa se sitten kokeilua nimittäin Xtra Size pillereiden taso.Internetin kautta tein tilaukseni ja oitis seuraavana päivänä lähetti poika kiikutti paketin ovelleni jossa pyysi allekirjoituksen ja ja maksun tuotteesta.Tähän asti kaikki hyvin.Paketin avattuani kuukauden annostus(30kpl:tta pillereitä)ei tuonut mukanaan tuoteselostusta tuotteen sisällöstä tai siitä kuinka monta kertaa päivään kohden on popsittava pillereitä.Paketin kyljessä sen sijaan oli kaikki ainesosaset lueteltuna..Näin kahden viikon käytön jälkeen en ole huomannut yhtikäs mitään muuta kuin pari kolme kertaa rintaan pistoja.Velipoikaan tabut eivät ole vaikuttaneet laisinkaan ei sitten yhikäs millään tavoin.Se mistä nämä positiiviset kommentit ovat peräisin on vain arvoitus.
 
kellistelijä
Olet täysin oikeassa herra 47 ei noista "peniksen pituus pillereistä" mihinkään ole.Minulle ne aiheuttivat kovia rinnan pistoja (kaksiensimmäistä päivää oikealle puolen ja kolmannella päivällä vasen puoli sai tykyítystä).Kävi vain mielessä mikä kumma luonnontuote se on mikä saa moisen aikaan?.
 
vierailija112
onko porukka jaksanut vielä venytin laitteita käyttää tai alipaine pumppuja? Tuloksia ei hetkeen ole ainakaan käyty raportoimassa. 1,5cm itelle tuli, mut oli saatanallisen työntakana.. Vei vuosia!! Välillä motivaatio lopahti täysin. Nyt rajulla innolla koitan uudestaan josko vielä lisää tulis.
 
Banaani
Vieläkö sivulla on elämää? Mua kiinnostaa lähinnä kullin muodon korjaaminen, kun se on hieman käyrä. Onko muilla vastaavaa tilannetta ja onko siihen löytynyt apua noista laitteista?
 
dögtör
Viimeksi muokattu:
Tkr
Minul on monta hyvää ystävää, joiden kanssa voi puhua mistä vaan rehellisesti. Seksistäkin.

No, tästä kalujen koostakin ollaan sitten haasteltu tovi jos toinenkin.

Jätkät olivat sitä mieltä, että rakastelussa kalun ko'on merkitys on aika minimaalinen, mikäli on tunteita riittävästi pelissä ja on saanut naisen "oikeaan vireeseen". Enemmän kalun koko liittyi miehen omaan egoon, kuin varsinaisesti seksiin.

Tultiin tyttöjen kanssa siihen tulokseen, ettei iso kyrpä tunnu sen kummosemmalta kuin pienempikään, ellei sitä osaa käyttää. "Hohhoijaa, haukotus-seksin" syynä on usein vain yksinkertaisesti romantiikan ja tunteiden puute. Esileikiksi kun naiselle ei riitä tissin likistys ja läpsäsy pakaralle ja kysymys "kuis ois pienet hötsyn-tötsyt?" Monet kertoivat, etteivät edes pidä kovin suurista peniksistä. Monet tuntevat suuripeniksisen miehen kanssa yhdynnän aikana jopa epämiellyttäviä tuntemuksia, kuten kipua. (itse olen "pienten kikkelien" ystävä)
No kerro nyt ihmeessä miten sitä sitten pitäisi käyttää?
 
Viimeksi muokattu:
Mr.-75
Tulipa nyt hankittua tuo Smart Expander.

http://www.lovehoney.com.au/product.cfm?p=32254

Pumppua olen käyttänyt puolitoista vuotta ja tuloksia tullut, mutta katsotaanpa minkälaisia vaikutuksia tällä saisi. Ilmeisesti aika uutuus tuote, kun raportteja ei löydy mistään, joten raportoinpa sitten itse kun jotain raportoitavaa on. Lepopituuden kasvatus on ensimmäisenä tässä tavoitteena. Lähtömitta 10-12cm levossa (säästä riippuen). Onko muilla vielä kokemuksia?

Mr.-75
 
jeppe
Ei se kulli kasva pumpulla kun hetkellisesti.. mutta se on hyvä ennen panoa. Pumppaa kovaksi kanki ja käytä silikoni penisrengasta nii johan on jölli koko panon ajan.. älä kuitenkaan tuntii pitempään pidä kovana ku se vahingoittaa jo vehjettä. Venytyslaitteella ja vähintää puolivuotta nii voi puhuu jostai kehityksestä. Pumppu on kuitenki hyvä verenkierron parantaja. Itse kokeilin vain vähän aikaa venytintä ja on jo 22cm lähellä.. tosin 20,7cm kalu venyy siihe aika helposti. Mitäpä välii silläki on kun aiemmin totesin ettei se kalu ole iso naisten mielestä varmaan ennen kun 25cm lyödään tiskiin. Ihmeen paljon niitäkin on pakosti oltava kun lähes jokaisella naisella on sellaisesta kokemusta. Siksipä sillä kullin koolla ei taida olla merkitystä jos alle 25cm ei saa naisia värähtämään. Elämä on perseestä.
 

Yhteistyössä