Kalun saa suuremmaksi luonnonmukaisesti oikeasti

  • Viestiketjun aloittaja kehittäjä
  • Ensimmäinen viesti
sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja Oudi:
Andropenis käytössä vasta hetken, mutta muna keulii kun teinillä lähes pienimmästäkin kiihotuksesta. Lisäksi vedon tunne munassa on erittäin miellyttävää kun laitteen asentaa oikein ja ilman pehmusteita. Eikä vaimokaan ole moksiskaa laitteesta kun kerroin ajoissa venytys aikeistani. Saapahan joskus toivottavasti isompaa munaa.
Olen lukenut että on pitkä prosessi saada penis virutettua pidemmäksi ja paksummaksi.Asiasta kiinnostuneen naisen kanssa ryhmätyönä seksikästä puuhailua.Ollaan ehdoteltu uretaanivaahdosta lähtien kaikkea.Helpompi vaihtoehto,naisten pimpit harsitaan pienemmäksi.Sehän hoituu hetkessä.
 
anabolinen & synteettinen
Syntholia kun laittaa hepin varteen ja terskaan niin saa äkkiä jättikullin, siis todella jättipaksun ja turpean. Katsokaapa sellaista bodaajaheppua kuin Greg Valentino, jonka hauikset, ojentajat ja rintalihakset on synthenolilla pumpattu käsittämättömän kokoiseksi.
http://www.google.com/search?q=greg+valentino&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8

Saman kun tekee kalulle niin ei naiset naureskele, hepin ja terskan saa haluamansa muotoiseksi ja kokoiseksi.
 
ne on paremmat
Alkuperäinen kirjoittaja venyttäjä:
Venytä puolen tunnin erissä panoilla penistäsi. Paino saa olla 600-800 gramman välillä. Älä käytä suurempia painoja! Venytä korkeintaan siis puolen tunnin erissä, jotta terskan verenkierto palautuu normaaliksi riittävän usein!! Tämä on ehdottoman tärkeää!! PIDÄ VÄHINTÄÄN 30 MINUUTIN TAUKOJA. Suihkuta lämmintä vettä tauoilla terskaan ja hiero hyvin. KIPUA EI SAA TUNTUA!! Venytä enintään 4 kpl 30 min eriä päivässä. Venytys kestää aikaa mutta on parempi venyttää turvallisesti kuin nopeasti ja saada aikaan vammoja.

Seuraavassa saat kaavan, jolla voit laskea peniksesi loppupituuden kun syötät kaavan 30 min venytyksien lukumäärän ja peniksen alkupituuden.

LOPPUPITUUS=(alkupituus)*(1+(30 min venytyksien lukumäärä)*0,0016))

Esimerkiksi jos alkupituus on 17 cm ja venytät 500 kpl 30 min eriä niin loppupituus saadaan laskusta:

17*(1+500*0,0016)=18,13 cm

Luku 0,0016 perustuu andromedicalin laskuihin ja tutkimuksiin. Lukua on vielä hieman pienennetty jotta en liioittelisi.

Älä osta andromedicalia koska se on tolkuttoman kallis. Osta itsestään kiinnittyvä venyvää ja ryppyistä ideaalisidettä ja sitten tee esimerkiksi pesusienestä pala jonka laitat terskaa vasten suojaksi. Sitten ideaalisidettä sen ympärille ja väliin löysä kierros johon saat kiinnitettyä painon jne.. MUISTA ETTÄ TERSKAAN EI SAISI TULLA MITÄÄN TURVOTUKSIA EIKÄ VALKOISIA PILKKUJA!! Jos näin tapahtuu terskan verenkierto kärsii liikaa vetyksestä. PIDÄ SIIS TAUKOJA. 30 MINUUTTIA ON EHDOTON MAKSIMI VENYTYS AIKA KERRALLA!! Älä käytä penispumppuja ne vaurioittavat laskimoita ja imusuonia!!!
Penispainot laitetaan hihnalla kiinni peniksen varteen ja terskan taakse siten että kiinnitys on tasaisesti kalussa, eikä vain terskan ympärillä. Painot ovat eri kokoisia ja niitä lisätään tarpeen mukaan. Paino ja kiinnityshihnat ovat sen verran pienet, että penispainoja voi pitää arjessakin housuissa kun alushousuina on bokserit. Ei näy ihmeemmin esim. farkuissa kun roikkuu lahkeessa. paino asettuu terskan päähän, eikä ole sitä paksumpi, ainoastaan 3-4 senttiä painon koosta riippuen roikkuu alempana, joka näyttää vain siltä kuin sinulla olisi vain hieman tavallista pidempi penis lahkeessa. Oikein kiinnitettynä ei hirtä terskaa vaikka pitää koko päivän. Andro-penikseen verrattuna käyttö on todella huomaamatonta, eikä "treeniä" tarvitse edes miettiä, vaan se hoituu ohessa. Pituusvaikutus on vähintäänkin sama kuin Andropeniksellä, parempikin sillä painoja tulee pidettyä tarpeeksi päivittäin, vaikka koko päivän.
Itsellä vuodessa on tullut lisää 17 senttiseen penikseen 4 senttiä, eli nykyisin 21 senttinen. Lepopituutta on tullut jopa enemmänkin ja nykyään kalu roikkuu 16 sentin mitassa, ennen noin 10-12 cm. Paksuutta tämä ei lisää, siihen kannattaa käyttää pumppua.
 
myyntimiehen idis
Alkuperäinen kirjoittaja piksa:
mistähän tällaisia painoja mahtaa saada? Suomalaisilla erotiikkaa kaupittelevilla sivuistoilla en ole moisiin törmännyt, kiinnostusta voisi löytyä laajemminkin.
Olen itse ajatellut alkaa tuoda noita maahan, kun näköjään ei vielä tuoda ja joutuu ostamaan muualta. Löytyisikö kiinnostusta? Painojahan on alkaen 100g:sta noin kiloon. Noi suurimmat vaihdettavat kuulat nyt ei ole mitään yleisimmin käytettyjä, mutta suurinta osaa voi pitää lahkeessa koko ajan. Aiankin saman tuloksen saa kuin kalliilla Andro-Penis-laitteella jonka käyttö ei ainakaan lapsiperheessä onnistu ;)

 
epäileväinen
reilun 3kk ollu andro-penis ja penispumppu käytössä.n.1 sentti tuli pituutta heti ensimmäisen kuukauden aikana mutta seuraavan 2kk aikana ei ole minkaanlaisia tuloksia tullut!liekkö tuokin sentti tullut pumpun ansiosta.andro-penistä olen käyttänyt täysin ohjeiden mukaan.sitä ihmettelen miten ihmeessä porukka voi pitää venytystä päällä kovemmilla vedoilla esim edes sitä tuntia?alussa pienemmillä vedoilla pystyi sen 2h pitämään hyvinkin mutta nyt kun aletaan liikkua kovemmilla vedoilla (yli erektio pituuden) niin PAKKO on n.15-20min välein käyttää irti koska kipu on aivan järjetön!!!olen kokeillu vaikka minkalaista kangasta ja viritelmää käyttää remmin ja terskan välissä mutta ei auta,kipu on armoton;( voisiko johtua juuri tuon liian lyhyiden jaksojen käytöstä ettei tulosta tule?muilta foorumeilta myös luin että monilla ensimmäisten kuukausien aika ei ole tuloksia pahemmin tullut koska alussa veto on todella pientä.luin että kun vetoa alkaa olla reilummin (yli erektio pituuden) niin tuloksia kunnolla alkaa vasta tulla.no hyppäsin nyt hieman yhden venytys vaiheen yli ja tällä hetkellä mennään n.2cm yli erektio pituuden.arvelin että vielä kuukauden kokeilen ja jos ei yhtään tuloksia tule niin sitten saa olla!

eli mun kohdalla toimii aika huonosti!ja muutenkin andropeniksestä lisäksi moitteita että lenkin kiinnitys on todella surkea.kovemmissa vedoissa lenkki aukeaa ja venyy auki itsekseen.no tämän sain korjattua omalla viritelmällä jolla lenkki pysyy kiinni eikä aukea ikinä itsekseen.ja andro-penis mainostaa tätä täysin kivuttomana toimenpiteenä.no omalla kohdalla enempi tämä tuottaa kipua kuin tulosta!

eli omalla kohdalla vaikuttaa siltä että rahat meni hukkaan.mutta kokeilen vielä kuukauden hieman kovemmilla vedoilla tuleeko tulosta.jos ei tule niin sitten saa olla
 
omakohtainen kokemus
Penispainot paljon parempia, tosin ei niilläkään tuloksia voi odottaa satunnaisen käytön tai kuukauden sisään. Vuoden kun säännöllisesti käytät niin jo tulee 2-4 senttiä lisää. Penispumppua samaan aikaan säännöllisesti käyttäessä myös paksuutta tulee takuulla lisää ja erektio kovenee.
Voin luvata painoilla pituutta ainakin 2-3 senttiä lisää ja pumpulla paksuutta 1,5-2,5 senttiä vuodessa.
 
ilmainen venyttäminen
Älkää hyvät kaverit ostako andromedicalia eikä mitään muutakaan venytys laitetta koska ne maksavat aivan tolkuttomasti!!! EI MITÄÄN JÄRKEÄ, koska SAMAN ASIAN AJAA SEURAAVAT VIRITELMÄT:

1) Osta apteekista sellasta ryppysidettä jossa on kumipinta ja joka venyy tosi paljon ja on joustava.

2) Osta apteekista sellanen superlonin palanen joka on tarkoitettu varpaiden väliin / varpaisiin laitettava hiertymien estoon. Se on sellainen superloniputkelo.

Edelliset maksavat ykteensä noin 6 euroa.

3) Hanki 800 gramman puntti ja pieni S-koukku. Näitä harvoin tarvitsee ostaa mutta ei maksa paljoa verrattuna andromedicalin 300 euroon!!

Sitten käyttöohjeet:

Pujota ryppyside putkilosuperlonin läpi toisesta päästä. Kieritä superloni terkan taaksa hyvin. On tärkeää että se on todellakin kunnolla ja kokonaan terskan takana!! Sitten pyöritä parikierrosta sidettä superlonin päälle ja sitten väliin löysä kierros johon saat painon koukun. Sitten muutama kierros lisää ja tarttuu itsestään kiinni ilman solmuja.
Sitten vain paino roikkumaan. PIDÄ PAINOA MAKSIMISSAAN NOIN 45 MINUUTTIA! JONKA JÄLKEEN ANNA VERENKIERRON PALAUTUA HYVIN!!!!!! Superloni toimii kyllä tosi hyvin eikä terskaan pitäisi koskea tuossa ajassa ollenkaan!!! JOS TUNNET KIPUA TAI TUNTO EDES VÄHÄN HEIKKENEE TERKASSA NIIN OTA HETI POIS JA JOKU ON PIELESSÄ!! KIPUA EI SAA TUNTUA EIKÄ TERSKA SAA PUUTUA!!!!!!
 
sohvis
Kokeilkaa erektio tukea.Sellasen saa seksiväline kaupasta.Suosittelen kyseistä vehjettä.Hankkikaa sellainen ja kokeilkaa käytännössä.Itse olen kokeillut kyseistä vehjettä ja hyväksi havainnut.
 
FeikkiAndro
Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:
ja muutenkin andropeniksestä lisäksi moitteita että lenkin kiinnitys on todella surkea.kovemmissa vedoissa lenkki aukeaa ja venyy auki itsekseen.no tämän sain korjattua omalla viritelmällä jolla lenkki pysyy kiinni eikä aukea ikinä itsekseen.

Minkälaisen patentin kehitit?

Itselä toiminut ihan mukavasti kyseinen laite. Tosin on se toinen versio eli penimaster, mutta muunsin hieman sitä ja hankin andron etupään ja lenkit. Rauhallisesti lähtee ja kiertää ruuveja suuremalle,kun venytys alkaa tuntua liian vähäiseltä. Niinkuin yllä sanottiin, että 30 min on maks. aika venyttää, jonka jälkeen terskan pitäis saada uutta verta sisään.

Kipuja oli joskus, kun tein väärin ja ahnehdin. Pumppua käytän "andron jälkeen jonkun hetken siis ihan vain pumppailen penikseen kunnolla verta ja isoksi. Ensin venytetään ja lisäillään solukko aukkoja ja sit vielä paisutellaan ne lopuksi. Lämpöisellä vedellä peu lopuksi.

On emäntä tässä lähiaikoina ilmoitellut, että penikseni on kadvanut.

 
Treeni
Minä olen käyttänyt sitä nyt epäsäännöllisesti viime elokuusta ja kyllä sillä on tullut 4cm lisää erektioon. Välillä on ollut kuukaudenkin tauko. En lisää venytystä jos se ei hyvältä tunnu. Eli siinä kiteytyy koko treeni, kun pidän edellistä venytystä sopivana/mukavana, lisään uuden palan. Eikä sitä voi pitää tuntia tai kahta todellakaan. Ihan aluksi, kun ei oltu lähelläkään erektiopituutta, se oli vielä ok.
 
FeikkiAndro
Oikeaa meininkiä Treenillä tuossa.

Tuloksia kyllä tulee,jos vain on pitkämielinen. Pumpulla olen huomannut sen että kasvua tullut. Joskus ennen laitetta pumppailin ja mittari näytti jotain 15,5-15,8cm vaihtelevasti.
Nyt, kun pumppailen on siinä 17cm kohdalla.

Ja olen todellakin epäsäännöllisesti käyttänyt. Eniten käytin n.2 vuotta sitten. Se oli sitä tyhmää kidutuskäyttöä. Nyt olen aina silloin tällöin, mahd. usein tietenkin, yrittänyt käytellä.

On vaan niin paljon kaikkea kiirettä, että ei jouda. Nyt on laite yllä ja ei tunnu pahalta ollenkaan, oikeastaan virnistyttää, kun tietää mitä tällä saa aikaan. :DD

Ei tätä voi todellakaan pitää missään töissä. Ei ainakaan minun työssäni. Piikkaan pumppaan naulaa lyön, näinhän se hoituu se miehen työ.... :)

Vieläkin tahtois tietää mikä patentti olisi hyvä siihen lenkkien löystymiseen?
 
Rhneidlääsk!
Alkuperäinen kirjoittaja FeikkiAndro:
Oikeaa meininkiä Treenillä tuossa.

Tuloksia kyllä tulee,jos vain on pitkämielinen. Pumpulla olen huomannut sen että kasvua tullut. Joskus ennen laitetta pumppailin ja mittari näytti jotain 15,5-15,8cm vaihtelevasti.
Nyt, kun pumppailen on siinä 17cm kohdalla.

Ja olen todellakin epäsäännöllisesti käyttänyt. Eniten käytin n.2 vuotta sitten. Se oli sitä tyhmää kidutuskäyttöä. Nyt olen aina silloin tällöin, mahd. usein tietenkin, yrittänyt käytellä.

On vaan niin paljon kaikkea kiirettä, että ei jouda. Nyt on laite yllä ja ei tunnu pahalta ollenkaan, oikeastaan virnistyttää, kun tietää mitä tällä saa aikaan. :DD

Ei tätä voi todellakaan pitää missään töissä. Ei ainakaan minun työssäni. Piikkaan pumppaan naulaa lyön, näinhän se hoituu se miehen työ.... :)

Vieläkin tahtois tietää mikä patentti olisi hyvä siihen lenkkien löystymiseen?
 
Lakuuna
En nyt jaksa edes lukea, mitä täällä on kaavailtu mutta pakko sanoa, että jos punteilla ja painoilla ym. venyttelette niin se tulee ennenpitkään vaikuttamaan erektioon.
 
himo
kun tapasin mieheni,hän oli ollut n.10v melkein seksittömässä parisuhteessa eli lähes käyttämätön vehje...he erosivat ja kun tämä kulli pääsi mun käsittelyyn ja sai pimpsaa joka päivä, nii oikeasti kulli kasvoi puolessa vuodessa pituutta ainaki 2cm ja paksuutta ainaki sentin verran ihan sen takia että sitä käytettiin.tosi on ku vesi!
 
sohvis
Kyllä penis aktiivikäytössä pysyy hyvässä kunnossa ja ehkä kasvaakin.Taito käyttää miekkaansa kuitenkin ratkaisee.Kivasti hämmennät naisen pimppiä,ai että tekee hyvää molemmille.Jo alkaa seisomaan pelkästä ajatuksesta.
 
himo
sillä ei oikeataan ole merkitystä vaan just sillä taidolla käyttää sitä oikein.miehelläni on tarpeeksi suuri ja välillä tuntuu että liiankin suuri.jos alkaa olla joku 17cm niin siinä on oikeesti jo ihan tarpeeksi.sit loppua kohti vielä paisuu niin kyllä siinä melko tiukilla alkaa lihat olla....
 
sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja himo:
sillä ei oikeataan ole merkitystä vaan just sillä taidolla käyttää sitä oikein.miehelläni on tarpeeksi suuri ja välillä tuntuu että liiankin suuri.jos alkaa olla joku 17cm niin siinä on oikeesti jo ihan tarpeeksi.sit loppua kohti vielä paisuu niin kyllä siinä melko tiukilla alkaa lihat olla....
Voi hitto.Kun luin juttusi,meinasin kuolla nauruun Tosi hyvin toit asiasi esille.Kiitos vaan.
 
himo
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Alkuperäinen kirjoittaja himo:
sillä ei oikeataan ole merkitystä vaan just sillä taidolla käyttää sitä oikein.miehelläni on tarpeeksi suuri ja välillä tuntuu että liiankin suuri.jos alkaa olla joku 17cm niin siinä on oikeesti jo ihan tarpeeksi.sit loppua kohti vielä paisuu niin kyllä siinä melko tiukilla alkaa lihat olla....
Voi hitto.Kun luin juttusi,meinasin kuolla nauruun Tosi hyvin toit asiasi esille.Kiitos vaan.
no joo=)kieltämättä en kirjoittanut ajatuksella kun tein kaikkee hommia samaan aikaan...siis oikeasti että hyvä käyttötaito on plussa olipa suuri tai pieni.en pistäisi pahakseni jos miehelläni olisi pienempikin.hän kuitenkin osaa sitä käyttää.taitaa olla vieläki liian sekavaa tekstiä siihen mitä ajan takaa...sori
 
Erototreenari
Alkuperäinen kirjoittaja Lakuuna:
En nyt jaksa edes lukea, mitä täällä on kaavailtu mutta pakko sanoa, että jos punteilla ja painoilla ym. venyttelette niin se tulee ennenpitkään vaikuttamaan erektioon.
On se vaikuttanutkin nykyään erektio on järkyttävän kivikova ja kalu räjähtämispisteessä. Penispainot ja Racing Pump-ylipainepenispumppu olleet päivittäisessä käytössä jo kaksi vuotta. Pituudenlisäys lepotilassa 6 cm, erektiossa 4 cm ja lepoympärysmittalisäys levossa 3 cm ja erektiossa 4 cm. Ja se panetus mitä näiden käyttö saa aikaan on mahtava, jatkuvasti kihelmöi pallit ja monta nallia napsahtaa hyvin nopeasti peräkkäin. Ja erektio on sellaista pitkittynyttä eli tatti seisoo halkeamispisteessä pitkään erektion jälkeenkin ja voi ottaa pilluun vaikka uuden ajon heti toistamiseen. vaimo tykkää.

 
Oudi
Nyt on n. 6 kk käyttöä takana ja pituutta tullut 3 senttiä lisää stondikseen ja löysään. Nyt olen alkanut pitämään vain ylläpitävää venytystä ja ehkä tulevaisuudessa jatkan pidentävää venytys rytmiä. Parasta laitteessa kuitekin on että halut on palannut teinivuosien tasolle...
 
Oudi
Nyt on n. 6 kk käyttöä takana ja pituutta tullut 3 senttiä lisää stondikseen ja löysään. Nyt olen alkanut pitämään vain ylläpitävää venytystä ja ehkä tulevaisuudessa jatkan pidentävää venytys rytmiä. Parasta laitteessa kuitekin on että halut on palannut teinivuosien tasolle...
 
elina ok
Alkuperäinen kirjoittaja himo:
sillä ei oikeataan ole merkitystä vaan just sillä taidolla käyttää sitä oikein.miehelläni on tarpeeksi suuri ja välillä tuntuu että liiankin suuri.jos alkaa olla joku 17cm niin siinä on oikeesti jo ihan tarpeeksi.sit loppua kohti vielä paisuu niin kyllä siinä melko tiukilla alkaa lihat olla....
Ei kyllä minulle todellakaan 17 senttinen riitä, menee 20 cm tai hieman yli pimpsaan ja vasta sitten tuntuu täyttymys kun koskee pohjaan. paksuuttakin saa olla ainakin noin 15 cm jotta saa oikeat sävärit. Enkä ole mikään isopillu, vaan ihan normaali hoikka ja treenattu nainen. Iso ja paksu kalu tuo aina plussaa.
 
sivupersoona.
Mikä mitta tuo 15 cm on, Halkasia vai ympärysmitta?
Mikä siellä pohjassa tulee vastaan. Kohtu, vatsa jokin muu?
Emätinhän on noin 12 cm pitkä, joka kylläkin venyy kun sinne työnnetään ylipitkää.
Vai työntyvätkö sisäelimet vaan kasaan ja pohjakosketus tunne tulee siitä kun joustavuus yksinkertaisesti loppuu?
 

Yhteistyössä