Kalun saa suuremmaksi luonnonmukaisesti oikeasti

  • Viestiketjun aloittaja kehittäjä
  • Ensimmäinen viesti
FeikkiAndro
Alkuperäinen kirjoittaja Kierros3:
Olen käyttänyt andro penis laitetta, käyryyden oikasuun, siinä on " varkain" tullut lisää pituuttakin noin 3 cm. Ai että vaimo tykkää !
Hieman ohi aiheen, mutta kuinka käyrä peniksesi oli/on? Ja auttoiko? Itsellä kanssa jonkin verran käyrä penis, mutta epäsäännöllisestä käytöstä johtuen, en ole huomioinut, että penis olisi mitenkään ihmeesti suoristunut. Pituutta tullut vähän lisää.
 
mies 42v
Tämän ketjun kaikki jutut on noita nuorten teinipoikien juttuja ihan selvästi!

Mitään peniksenkehittäjiä ei mies tarvitse vaan kun runkkaa pikkuskidistä asti vaikka 5- 6 kertaa päivässä vuosia niin penis todella kasvaa iän myötä kookkaaksi.

Itse runkkasin päivittäin 14-18 vuotiaana usein ja siksi sain kookkaan kalun .
 
fhgjhkh
Ei se kalu suoristu penispainoilla, andro-peniksellä tai pumpulla, mutta pituutta ja paksuutta saa oikeasti lisää, lepopituutta ja paksuutta eniten, mutta useita senttejä myös erektiopituuteen ja ympärysmittaan. Itsellä tuli 3,2 senttiä erektiopituutta lisää (17cm->20,5cm), ympärysmittaa 2cm (13,5cm->15,5cm), lepokokoa vielä enemmän. On se kalu nykyään sentään toisen kokoinen. Ja treenaanhan minä hauistakin jotta se pysyy suurempana, naisia varten.
 
Kierros3
Alkuperäinen kirjoittaja FeikkiAndro:
Alkuperäinen kirjoittaja Kierros3:
Olen käyttänyt andro penis laitetta, käyryyden oikasuun, siinä on " varkain" tullut lisää pituuttakin noin 3 cm. Ai että vaimo tykkää !
Hieman ohi aiheen, mutta kuinka käyrä peniksesi oli/on? Ja auttoiko? Itsellä kanssa jonkin verran käyrä penis, mutta epäsäännöllisestä käytöstä johtuen, en ole huomioinut, että penis olisi mitenkään ihmeesti suoristunut. Pituutta tullut vähän lisää.
>En nyt äkkiä muista kuinka käyrä se oli. Mutta aivan liian käyrä. Kyllä andro penis sen sai suoristumaan. Menihän tuossa reilu vuosi, mutta se ehdottomasti kannatti.
 
Tyhmiä taas huijataan
Uskotteko te pellet ihan oikeasti näihin "sain 4cm kuukaudessa lisää" -juttuihin? Kai jokainen täysjärkinen tajuaa, että ne ovat seksilaitekauppiaiden kusetusta ja mainospuheita, joilla he yrittävät saada peniskompleksista kärsivät miehet ostamaan höpöhöpölaitteitaan? Älkää ihan kaikkea uskoko.
 
Asiasta tietävä
Alkuperäinen kirjoittaja elina ok:
Enkä ole mikään isopillu, vaan ihan normaali hoikka ja treenattu nainen.
Voi tyttöparka. Etkö sinä tajua, että sinun hoikkuutesi tai treenailusi ei vaikuta pillun tiukkuuteen mitenkään? Jos sinulla on iso
pillu, niin sinulla on iso pillu hoikkanakin. Toki isoakin pillua saa lantiopohjan lihaksia treenaamalla jonkin verran tiukennettua, mutta
ei siitä koskaan saa yhtä pientä ja tiukkaa kuin luonnostaan tiukalla.

 
tehoaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmiä taas huijataan:
Uskotteko te pellet ihan oikeasti näihin "sain 4cm kuukaudessa lisää" -juttuihin? Kai jokainen täysjärkinen tajuaa, että ne ovat seksilaitekauppiaiden kusetusta ja mainospuheita, joilla he yrittävät saada peniskompleksista kärsivät miehet ostamaan höpöhöpölaitteitaan? Älkää ihan kaikkea uskoko.
..aivan samaan tapaan kuin geishakuulat pillun tiukkuuteen. Käytä penispumppua, niin lupaan että muutamassa viikossa pituuteen ja paksuuteen tulee pari senttiä lisää. Sitä en takaa että se tuosta enää paljon kasvaa, mutta erektio kovenee ja paranee niin että tuon 2 senttiä molempiin voin luvata. Ja se on sitten katoavaa kuin punteilla kasvatetut lihakset, eli kun treeni loppuu niin jonkin ajan päästä mitat ovat entiset. Itse otan mielellään ne parikin senttiä kun 18 senttinen kalu riittää nippa nappa 20 senttisten kerhoon ja ympärysmitaltaan 14 sentin kalu on 16 senttinen. 10-20 minuutin treeni useamman kerran viikossa ei eroa muidenkaan ruumiinosien treenaamisesta. Ero on visuaalisesti ja seksitunnossa melkoinen, vaikka pari senttiä onkin vain pari senttiä.
 
Olli-Kolli
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmiä taas huijataan:
Uskotteko te pellet ihan oikeasti näihin "sain 4cm kuukaudessa lisää" -juttuihin? Kai jokainen täysjärkinen tajuaa, että ne ovat seksilaitekauppiaiden kusetusta ja mainospuheita, joilla he yrittävät saada peniskompleksista kärsivät miehet ostamaan höpöhöpölaitteitaan? Älkää ihan kaikkea uskoko.
Kyllä kalu kasvaa, tarvitaan vain kärviällisyyttä. Katsoin päiväkirjojani ja olen nyt venytellyt kulliani säännöllisesti jo vuodesta -98 lähtien, kaluni oli alussa 13cm, ja nyt 20,5cm... tavoitteena on saavuttaa n 22-23cm taso. Venyttelen ja runkkailen joka ilta sekä lisäksi käytän painoja (n 500g)... kyllä kalu kasvaa! Jotta sopusuhtaisuus säilyi niin kävin viimevuonna Tallinnassa ottamassa lisää paksuutta, halkaisija nyt levemimmältä kohdalta n 6cm... kyllä tytöt tykkää! Operaatiossa ruiskutettiin omaa rasvaa kaluun, helppo ja riskitön toimenpide, kandee valita tasokas sairaala joka näitä tekee, ei välttämättä halvin... ja muijat tykkää! Nykyään sinkkuna kun "vahingossa " paljastelen kaluani niin lähes aina on varma saanti! Ja kyllä isolla kalulla kelpaakin jyystää!!
 
Joku muu
Ettei kai te ihan tosissanne väitä, että yritätte muuttaa sitä minkä luonto on teille antanut ?

Toisaalta, tämä kai selittää sen, että nykyään nuoret miehet kävelevät oudosti ja aina naama tuskan/hurmion virneessä. Kyllä minäkin kävelisin, jos olisi 100kg roikkumassa siinä kiinni. Varokaa, ettei se putoa pois kokonaan.

Itse en ole koskaan moisia vehkeitä edes harkinnutkaan. Nykyinenkin on enempi pelkäksi riesaksi, jos sattuu ottamaan eteen väärässä paikassa. Nuorena köllinä sai aina hävetä silmät päästään kun piti mennä koulussa liitutaululle kotitehtäviä kirjaamaan ja onkiliero vain tunki esiin vyön alta housunkauluksessa. Oli vielä vanha tiukkapipoinen naisopettaja. Taisi kutsua ihan tahallaan aina taululle kun huomaisi, että minulla alkoi naama punottamaan.

Ai niin pojat. Älkää vilautelko. Poliisilaitoksella ei siihen koskaan heru ymmärrystä.
 
Kokokehonrakentaja
Eikös lähes jokainen mies käy nykyään myös kuntosalissa puntteja nostamassa? Se on luonnollista, mutta heti kun sen lisäksi haluat kulliakin treenata, niin se katsotaan jotenkin perverssiksi. Punttisalilla joutuu käymään 3-4 kertaa vikossa jotta lihas kasvaa ja painoja ja pumppua pitää käyttää vähintään saman verran jotta kulli pitenee ja paksunee. Molemmat tulokset häipyy pikku hiljaa, jos lopetat treenaamisen.

On se sentään hienoa mennä treenien jälkeen saunaan kun ennen noin 10 senttinen lepokulli roikkuu 15 sentin tietämissä ja paksuuttakin on melkein puolet enemmän nykyään lepotilassa.
Puhumattakaan kun pääsee panemaan kaunista naista niin se ulisee kun ennen 17 sentin kalu on 22 senttinen ja wc-hylsypaksuus on nykyään 16 senttiä ympärysmittaa. Sen työntäminen sisään tuntuu ja nainenkin ulisee nautinnosta.
 
Testaaja potilas
Heräsi suuri mielenkiinto tähän Andro venytyslaitteeseen talvella, kun törmäsin mainokseen netissä. Mainoksen uhrina menin tilaamaan original venytyslaitteen ja ei aikaakaan, kun "testi" Dvd opasti kuinka laitetta käytetään. Kotvan kuluttua laite oli kiinni molossa. Yritin löytää muutamien päivien aikana itselleni parhaita testi säätöjä. Alkuun kevyellä venytyksellä ja päivä päivältä lisättiin hiukan vastusta. Terskahan siinä punotti jokaisen kerran jälkeen, kuin yli kypsä kirsikka. Sitkeänä sissinä periksi ei annettu, vaan 7vrk viikossa ja noin 6h päivässä porskutettiin 2kk putkeen. Tulos: Terskaan tuli pari arkaa haavaumaa, moloa kolotti ja oli lähes joka päivä hiukan arka. Positiivisena puolena sain huomata, että panon yhteydessä jopo keuli terhakkaammin ja tuntui käyttäjästä ainakin miehekkäämmältä. Silmämääräisesti ei pystynyt todeta pituuden lisäystä, mutta paksuutta oli tullut ainakin tämän käytön aikana hiukan lisää. En omaa mitään kiivin kokoista terskaa, niin itse terska tuntui ja näytti hiukan isommalta. Pidimme sitten kyrvän kanssa yhteisen kesäloman ja annettiin toisille kivittämis sotarauha. Nyt lomilta palattua päätin jatkaa mainoksen uhrina olemista, mutta vanhasta viisaampina uusilla metodeilla.

Nyt venyttelen 3 * 2H jaksoja päivässä. Pidän tunnin taukoa venytysten välissä ja töistä vapaalle siirtyessä annan hepokatin levätä. Syy: Ihan max venytys on 2-3 tuntia kerralla, tällä mukana tulevalla pelkällä lenkillä ei pysty venyttämään, vaan tarttee nämät superlooni tuppelot pehmikkeeksi. Siitä huolimatta parin tunnin venytyksen jälkeen on aisa niin hellä, että on pakko pitää se tunnin breikki. Kerta viikkoon otan vkl teho treenin, eli venyttelen isommalla vastuksella mitä arki viikolla. Itse en pode peniksen pienuus kompleksia, vaan lähtötilanne oli 19cm pitkä härveli ja mukavasti paksuutta. Tavoite olisi saavuttaa todistettavasti 20cm mittatulos ja mitä tulee paksuuten on kaikki tervetullutta. Eli, ei haeta tuloksissa kuuta taivaalta vaan lähinnä haluan testata tämän metodin toimiiko. Mikäli laitteella saa useamman extra lisäsentin kaupanpäälle, niin se olkoon minun ja Hra. molon kiitos tuotekehittäjälle.

Nyt sitten muutama kysymys alan ammattilaisille:

* Kuinka kauan venytätte kerralla?
* Onko teillä hyviä keksintöjä, mikä helpottaa ja tekee mukavemmaksi venyttelyn?
* Oletteko saavuttaneet 1-3cm tulokset missä aikataulussa - ovatko olleet pysyviä, vai häviääkö muutamassa kuukaudessa saavutetut lisäsentit?
* Minkälaista penispumppua suosittelisitte, jos ottais sen harjoittamisen rinnalle?
* Kun penis on 19cm pitkä, niin venytättekö koko ajan Androlla sitä pituutta vai tuleeko venytyksen olla yli oman normi seisokkimitan, jotta tapahtuu kehitystä???!!!

Kiitos näistä! Päätin jakaa itseäni kiinnostavan aiheen ilon ja vaikka hiukan pessimistinen olenkin tällaista laitetta kohtaan, niin miehisyyden nimissä olen valmis uhrautumaan koe - kaniiniksi.
 
yutftf
Älkää venyttäkö peniksiänne. Tyytykää siihen mitä teillä on. Terveys ennen kaikkea!! Venyttämisestä voi tulla kaikenlaista harmia ja terveydellistä haittaa, joten unohtakaa koko homma!!!
 
aivan..
Alkuperäinen kirjoittaja yutftf:
Älkää venyttäkö peniksiänne. Tyytykää siihen mitä teillä on. Terveys ennen kaikkea!! Venyttämisestä voi tulla kaikenlaista harmia ja terveydellistä haittaa, joten unohtakaa koko homma!!!
Yhtä suurta haittaa kuin painojen nostelulla lihaksia kasvattaen, ilman mömmöjä.
 
Master of andro
Eli otsikko kertoo kaiken. OOn androo käyttäny pian 4 kuukautta ja paksuutta ja pituutta on tullu. nyt ku vaan menee kouluun niin penispainot olis kätevämmät. alkaa androon tulla jo sen verran mittaa ;)
 
ihmetyttää kovasti
Alkuperäinen kirjoittaja Joku muu:
Ettei kai te ihan tosissanne väitä, että yritätte muuttaa sitä minkä luonto on teille antanut ?
Etkö sä treenaa lainkaan kroppaasi jonka luonto on sulle antanut? Mikä ero on treenata myös kullia samalla tapaa? Jos haluaa että on erottuvat lihakset niin miksei saisi haluta pitkää ja paksua kalua? Molempiin voi kohtalaisen hyvin vaikuttaa. Lihakset kasvaa painoharjoittelulla ja peniksen paisuvaiskudokset kasvaa ja venyy penispumpulla, andro-penisvenyttäjällä ja penispainoilla. Mikä siinä on niin kummaa?
 
notme
Eka viikko menossa andron kanssa, eipä tää vielä pahalta tunnu..äsken koitin piruuttain vetää 1cm yli erektion, alkaa olla kivuliasta..eli syytä varmaan vetää vaan ohjeiden mukaan, jos kulli tottuis ajan kanssa paremmin venytykseen. Lähtö 13cm, tavoitteena 20cm..taitaa muutama vuos vierähtää, mut mitäpä sitä ei kalunsa eteen tekis. ;)
 
vaikea käyttää
Alkuperäinen kirjoittaja notme:
Eka viikko menossa andron kanssa, eipä tää vielä pahalta tunnu..äsken koitin piruuttain vetää 1cm yli erektion, alkaa olla kivuliasta..eli syytä varmaan vetää vaan ohjeiden mukaan, jos kulli tottuis ajan kanssa paremmin venytykseen. Lähtö 13cm, tavoitteena 20cm..taitaa muutama vuos vierähtää, mut mitäpä sitä ei kalunsa eteen tekis. ;)
Jaksaako joku todella tehdä Andro-Peniksen kanssa treeniä, sitä kun pitää käytää tuntikausia tulosten saamiseksi ja laitteen käyttö on sen koon takia hankalaa. Penispainot taas roikkuu vaatteiden alla ja boxerin lahkeessa huomaamattomasti vaikka touhuaa omiaan. Pumppua jaksan 10-20 minuuttia päivässä käyttää kun siitä saa kunnon panetuksenkin, mutta Andro_penis venytyslaite, ei kiitos.
 
Andro käyttäjä
Kokeneet käyttäjät lisää kommentteja. Itse olen käyttänyt nyt androa noin 2kk about 5-8 tuntia päivässä noin tunti puolitoista kerralla. sit tunti puoli taukoa. Ainoa mitä olen huomannut niin stondis on jäykempi mut pituutta ja paksuutta minusta ei ole tullut yhtään lisää. Alan kyllä olla epäluuloinen muiden tuloksille. Mitään isompia kipuja ei ole kauheasti ollut laitetta käyttäessä mut pehmusteita olen kuitenkin joutunut käyttään. Laitteen valmistajalta olen kysellyt laitteen käytöstä ja sieltä ainakin ilmoitettiin että kaksi tuntia yhtä jaksoisesti on maksimi aika mitä laitetta saa käyttää sitten oltava noin 5 - 10 min tauko vähintään. Tunti oltava taukoa että saa harrastaa seksiä. Tässä ainakin omalta osalta tiedot mitä olen laitteen käytöstä saanut.
 
jalmari7
Hankin Bathmaten ja olen nyt 2 viikkoa treenannut joka päivä 15-20 min. Hankin sen ihan mielenkiinnosta että voiko penistä isontaa vai ei ja nyt aion ottaa siitä selvää.Olen kyllä huomannut,että treenatessa pili kasvaa sentin pidemmäksi mitä alussa,normaalikäytössä en ole huomannut koon muutosta mutta ehkä tanakammin seisoo ja seksihalut ovat ainakin kohonneet huomattavasti.Aion treenata ainakin sen puoli vuotta ja katsoa mikä on tulos.
 
VAROITTAJA
Haluan varoittaa hyvää hyvyyttäni kaikkia teitä jotka yritätte pidentää penistänne pumpuilla, androlla tai painoilla. Seuraavassa perustelut:

1) Penispumppu: tuhoaa peniksen verisuonia lähinnä laskimoita. Laskimot laajenevat mikä edes auttaa kyllä parempaa erektiota, mutta saa aikaan sen että ne eivät enää toimi kunnolla. Veri ei enää nouse ylöspäin koska ne ovat liian laajat. Tästä syystä kudosneste tulee penikseen mikä aiheuttaa kipua. Lisäksi pumppu saa aikaan sisäisiä verenvuotoja eli mustelmia. Kun laskimot laajenevat liikaa syntyy ns. suonikohjuja ja laskimoiden vajaatoimintaa penikseen. Tällöin laskimoissa tuntuu "kutinaa" ja paineen tuntua. Älä siis tuhoa penispumpulla peniksesi verenkiertoa.

2) Andro penis venytyslaite/ penispainot: Täysin hullua koko touhu. Erektiokyky perustuu mm. siihen että hermoimpulssit siirtyvät aivoista penikseen mikä vaikuttaa sen että se alkaa täyttymään verellä. Jos venytät androlla penistäsi kuukausi kaupalla ja tuntikaupalla niin peniksesi hermosto venyy myös. Kun hermosto venyy noin paljon se vaurioituu eivätkä hermoimpulssit enää mene penikseen mistä seuraa impotenssi!! Andro venytys toimii mutta EREKTIOKYKY MENEE koska KAIKENLAINEN VENYTTÄMINEN TUHOAA HERMOSTOA!!

Jos kiellät edelliset täydelliseen lääketieteeseen perustuvat faktat niin huijaat itseäsi KOHTI SUURIA ONGELMIA PENIKSESI KANSSA!! ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA YRITÄ PIEDENTÄÄ PENISTÄSI MILLÄÄN LAITTEILLA!! Pelkkää hyvää hyvyyttäni kirjoitan ja varoitan teitä!!
 
kokeilija69
tuli itsekkin ihan mielenkiinnosta hommattua tuo Bathmate.normi pumpullahan puhutaan että maksimissaan 5min painetta ja pieni tauko ennen uutta pumppausta.bathmaten ohjeet olen käsittänyt että siinä painetta pidetään koko ajan yllä 15-20min putkeen ilman taukoja ja välillä painetta korkeintaan lisätään..kuinkas muut ovat käyttäneet tuota kapistutta???
 

Yhteistyössä