Kalun saa suuremmaksi luonnonmukaisesti oikeasti

  • Viestiketjun aloittaja kehittäjä
  • Ensimmäinen viesti
Kulli parhaassa iässä
Itse hankin Andropeniksen ja petyin huonon käyttömukavuuden vuoksi. Pidin laitetta lahkeessa aluksi ja koin sen varsin epämukavaksi. Nyt kun katsoin tuotteen nettisivulta videon uudestaan huomasin että sitä voisi pitää löysissä kalsareissa sivulla. Tämä toimii todellakin loistavasti. Ulospäin housuista näyttää kun taskussa olisi jotain paksua. Käyttömukavuuskin on hyvä. Välillä en eden muista että kulli on venytyksessä. Nyt haittapuolena on helkkarinmoinen stondis kun pistää vehjettä moloonsa. Stondis tulee lähinnä siitä oivalluksesta että tällä todellakin voi saada tuloksia. Yes! Täytyy raportoida tuloksia parin kuukauden kuluttua.
 
Vieras313
Ihmettelen kyllä kovasti tämän viestiketjun kirjoittajia. Ensinnäkin mikä on jo ilmi tullut että jos keksii tavan suurentaa lihaksia (sali) se on ihan ok käydä siellä, mutta jos keksitään tapa suurentaa kikulia (esim pumppu) on tämä asia jotain aivan epäluonnonmukaista. Miksi näin?

Toisekseen ihmettelen kyllä niitäkin ketkä haluavat penistään suurentaa, sen jo ollessa joku 17cm?! Herranjumala, tuon kokonenhan luokitellaan jo ISOKSI!

Ihmettelen sitäkin että jos omistaa minimunan ("syyllistyn" tähän itsekkin (12cm ja ohut)) ja haluaa tuosta ministä tuommosella keinolla saada edes normaalikokoisen niin mitä pahaa siinä on? En tiedä moniko täälläkin kirjoittaneista omistaa todellakin oikesasti pienen munan, mutta sen kanssa peuhatessa, vaikka itsevarmuuttakin vähän on, ei voi olla miettimättä sitä kokoa ja sitä kun huomaa että ei se nainen siitä nyt niin nauti. Itse olen joskus saanut kommentin "olipa pieni" (kyllä, aivan oikeasti ja jälkeenpäin kyllä hieman tuo naurattaa :D ) mutta ei se kyllä kovin kivalta kuullosta ja itsetunto siitä saa ERITTÄIN kovan kolauksen.

Tuo minkä "varoittaja" laittoi että penispumppu tuhoaa verisuonia, etenkin laskimoita. Pyydän että laitat tästä faktaa kehiin. Tokihan sanomattakin on selvää että jos käytät pumppua 24/7 niin siitä ei hyvä seuraa. Mutta senhän takia on ohjeet miten noita käytetään ja tietääkseni penispumppukin on aika vanha keksintö ja jos tuommosia haittoja se olisi saanut joskus aikaan (jopa niinkin pahoja että penis ei enää pelitä) niin eikai semmosia nyt enää markkinoilla olisi, etenkään Suomessa?

Ja kysytään nyt vielä kun itse toivon ministä "eroon" pääseväni (ymmärrän sen että penis ei oikeasti kasva vaan tuo sitä pituutta ja paksuutta HIUKAN lisää) ja olen ajatellut tuon Bathmaten hankkimista, niin minkälaisia kokemuksia tuosta teillä on ?
 
himo stondaaja
No olisihan se lisäpituus ainatarpeen,mutta kun se nyt jo mene erektioon liiankin usein.

Vällillä jossain aivan yleisellä paikalla(luento,bussi..) se menee erektioon vaikka en haluaisi,ja pysyy siinä liiankin kauan.

Ja kiva se on kuulla,teiltä nais käyttäjiltä/vierailta,että sillä pituudella ja koolla ei ole väliä,mutta tohdin epäillä ;)
 
sohfvffvissss
Eikös kalu pitene luonnostaan gravitaation voimasta.Väljät kalsarit että muna saa roikkua vapaasti.Miten paksuuspuolen käy?Tuleeko kalusta pitkähkö ja sormen ohuinen,paksuinen.Voihan jotain silikonia laittaa täytteeksi kuten naiset rintoihin.
 
himo stondaaja
Alkuperäinen kirjoittaja himo stondaaja:
No olisihan se lisäpituus ainatarpeen,mutta kun se nyt jo mene erektioon liiankin usein.

Vällillä jossain aivan yleisellä paikalla(luento,bussi..) se menee erektioon vaikka en haluaisi,ja pysyy siinä liiankin kauan.

Ja kiva se on kuulla,teiltä nais käyttäjiltä/vierailta,että sillä pituudella ja koolla ei ole väliä,mutta tohdin epäillä ;)
 
5KK takana
Andro on kyllä täyttä huijausta nyt 5kk takana käyttö alussa ensimmäinen 3kk säännöllistä 6-9 tuntia päivässä nut viimeinen 2kk käyttö epäsäännöllistä noin 3-6 tuntia ja joukkoon mahtuu muutama käyttämätönkin päivä. Seisonna paksuus ja pituus ihan sama mikä oli lähtötilanteessa. Eli humpuuki kapistus on. En kyllä usko ko laitteen toimivuuteen mut pitänee vielä yrittää kiduttaa itseä tuolla kun se olen hankittu mut pettynyt olen. Epäilen kyllä muiden hienoja saavutettuja tuloksia
 
MOLOman
Alkuperäinen kirjoittaja 5KK takana:
Eli humpuuki kapistus on. En kyllä usko ko laitteen toimivuuteen mut pitänee vielä yrittää kiduttaa itseä tuolla kun se olen hankittu mut pettynyt olen.
Onneksi on luonnostaan yli 20-senttinen niin ei tarvitse paljon venytellä.
Ovatkohan klitoriksenkehittäjät samanlaista huijausta ?!

 
5KK takana
Juu olen kuullut sinusta sulla oli vain tuo 20-senttiä sisälle päin.
Sille ei taida valitettavasti kehitintä olla olemassa ja kukapa sitä sisälle päin haluaisi kehittääkään?!
 
MOLOman
Alkuperäinen kirjoittaja 5KK takana:
Juu olen kuullut sinusta sulla oli vain tuo 20-senttiä sisälle päin.
Sille ei taida valitettavasti kehitintä olla olemassa ja kukapa sitä sisälle päin haluaisi kehittääkään?!

Minkäs minä sille voin, kun on kalu kasvanut.
Pitäisikö siitä leikata vaikka 5 senttiä pois ettei kävisi muilla niin kateeksi?!
 
lerppa
olisiko kenelläkään ylimääräistä "racing pump" kahvaa tai edes vastaavaa kahvamaista pumppaajaa? Nimittäin omani hajosi ensimmäisenä käyttöpäivänä ja nyt lievästi sanottuna vituttaa.
 
Snautseri
Jotenkin kuulostaa osa noista Andro-Penis fleimauksista höpökavereiden provoilta. Itse olen käyttänyt kohta vuoden ajan melko säännöllisesti ja niin lepo kuin stondismittakin ovat 2,5cm verran parantuneet. Ja voin sanoa että olin aika kriittinen käyttäjä alunperin. Joku oli kirjoittanut että Suomesta ei saa kuin 16-18cm sopivia laitteita. Omani tilasin Suomesta ja aisojen paloja on varmasti ainakin 25cm asti.
 
näin on että
Kalusta saa nautittua aika lailla enemmän kun varren ympärille mahtuu molemmat kädet peräkkäin ja lisäksi jää vielä terska ja pieni matka vartta näkyviin. Jos kolme kädenmittaa mahtuu varrelle, alkaa heppi olla mitoiltaan jo hiukan yli ainakin minulle, vaikka kiihottaahan sellainen valtavasti.

Kyllä sitä treenaamalla hiukan isommaksi saa, jos on kunto huonontunut . Jos verisuonet ovat iän myötä rappeutuneet, eihän se muutenkaan seiso hirveästi enää. Sellainen 45 asteen kulma ylöspäin olisi hyvä vähintään saada. Miehellehän pituudesta ei hirveästi hyötyä ole ja pätevä nainen osaa puristaakin alapäällä sopivasti ohuttakin. Nainen miehen laiskuudesta lähinnä siis kärsii. Syökää terveellisesti ja pumpatkaa.
 
Rekku,
Vaikka kulli seisoo kivikovana ja hyvässä kulmassa, niin ei se välttämättä taivaita availe.
Pientä kalua ei saakaan heti alkuun esitellä, vaan se pitää tuoda näkösälle vasta kun daami on tarpeeksi kiimassa esileikeistä.
 
Venyttäjä
Toisten mielestä Andro-Penis on venyttänyt hiedän kalujaan, toiset taas toteavat sen tehottomaksi. Olisi kiva tietää onko iällä mitään mitään merkitystä tuloksiin. Voisi kuvitella että vanhemmilla miehillä kudosten uusiutuminen olisi hitaanpaa ja siten venyminen vähäisempää. Olisi kiva jos saisin tähän kommentteja.
 

Yhteistyössä