Kamala Harris Suomen ystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ollut keskusteluissa mm. Sauli Niinistön ja Sanna Marinin kanssa ja tuntee Suomen asioita, toisin kuin Trump, jolle Suomen itsenäisyyskin saattaa vielä Natojäsenyyden jälkeenkin olla pop-pop.

Kamala Harris haluaa pelastaa keskiluokan ja työläiset Trumpin oikeistolaiselta elitistiseltä republikaanipolitiikalta.

Donald vieraili Suomessa virka-aikanaan, mutta tuskin hän sitä tajusi tai muistaa.
Ysärillä hän kävi vierailulla laivatelakalla sen aikaisen puolisonsa kanssa.
Ei nykyajan TikTok-algoritmiorjat mitään tiedä historian hämärista vaiheista.

Postiljooni. Il postino
Elokuvasta tulee mieleen leffa Postia Isä Jaakobille. En muistaakseni ole katsonut elokuvaa. Varokaa Italia-hulluutta. Kävin aikoinaan italian tunneilla. Sitten menimme ryhmän kanssa Marion ravintolaan. Myöhemmin aloin höpistä, että puolisoni osaa heittäytyä omatekoiseksi Marioksi. Hän osasi sanoa Italian matkallamme ja siellä työmatkoillaan: Allora, andiamo. Milanon naisten tv-sarjan Vittorio jää pois seuraavalta kaudelta. Minä olen jo parantunut (ainakin luulen niin) Italia-hulluudestani. Omatekoinen Marioni kyllästyi osaansa jo viime vuosituhannella. Vain pasta carbonara on laihana lohtunani Italia-muistoistani. Marion nonna lienee ollut aikamoinen velho keittiössään.

Yhteistyössä