Kamala mikä mahatauti, oli lapsetkin hieman hungolla eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairaana

Vieras
Nuorempi lapsista sairastui pe-la välisenä yönä ja minä sitten su-ma välisenä yönä. Eilen olin niin kipeä, että en tahtonut saada itseäni sängystä ylös tai no sohvalle sain raahattua itseni. Koko päivä tuli oikeastaan maattua jo torkuttua sohvalla ja lapset joutuivat olemaan aika omatoimisia. Tätini toi kaupasta jotain syötävää ja lapsille ruokaa ja käytti minut terveydenhoitajalla oli hetken lasten kanssa ulkona.
Nyt olo on jo huomattavasti parempi, tosin ei vieläkään tota liikkumista voi kauheasti harrastaa, olo huononee, mutta nyt jo pystyn istumaan sohvalla ja joka paikkaan ei koske.
Saikkuakin sain 3 päivää, kun on niin raju mahatauti, että molemmista päistä lensi tavara. Nyt jos tää ei tarttuis tohon vanhempaan, vielä ei ainakaan mitään oireita ole, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Mulla oli samanlaista tuossa pari viikkoa sitten, vaan ei kukaan viitsinyt tulla avuksi ettei saa tautia :/ mieskin oli aamu 8 ilta 21:30 saakka töissä pahimpana päivänä (ja käytiin kyllä keskustelu tuosta sitten..) sain juuri ja juuri tarpeelliset (ruokaa lapsille ja puhtaat vaipat tarvittaessa) tehtyä, mutta en kyllä mitään muuta. Yksi kamalimpia päiviä ikinä. Onneksi se helpotti parissa päivässä koko tauti ja 3pv jälkeen oli jo ihan normaali olo.

Vähän olen yrittänyt syödä jotain pientä, mutta se pahentaa oloa ja aika makoiluksi tääkin päivä on mennyt, mutta onneksi reisien ja alaselän kipu on poissa.

Mulla oli samanlaista tuossa pari viikkoa sitten, vaan ei kukaan viitsinyt tulla avuksi ettei saa tautia :/ mieskin oli aamu 8 ilta 21:30 saakka töissä pahimpana päivänä (ja käytiin kyllä keskustelu tuosta sitten..) sain juuri ja juuri tarpeelliset (ruokaa lapsille ja puhtaat vaipat tarvittaessa) tehtyä, mutta en kyllä mitään muuta. Yksi kamalimpia päiviä ikinä. Onneksi se helpotti parissa päivässä koko tauti ja 3pv jälkeen oli jo ihan normaali olo.

Mullakin sama, tosin sillä erolla että olen 37+3 viikolla raskaana. Oli ihan hiton raskasta, yhdistelmä pöntöllä istuminen, laattaaminen sekä ennakoivat supistukset. Sä sentään pääsit vielä helpolla.

[QUOTE="vieras.";29788833]Mullakin sama, tosin sillä erolla että olen 37+3 viikolla raskaana. Oli ihan hiton raskasta, yhdistelmä pöntöllä istuminen, laattaaminen sekä ennakoivat supistukset. Sä sentään pääsit vielä helpolla.[/QUOTE]

Joo onneksi en raskaana ole, esikoista odottaessa sain myös kunnon mahataudin ja se ei herkkua ole. Mutta toisaalta helpompi olisi sairastaa ilman noita lapsia, joita pitäisi jotenkin hoitaa samalla, joilla just nyt alkaa homma karata käsista. Ihanaa on taas ollut se, kun tuo 3-vuotias silitteli äitiä ja oli äitin hoitaja.

Yhteistyössä