Kamalat vierotus oireet..tyhmänä täältä kysyn onkohan vaarallista..(sepram-lääkkeestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Kun oon syönyt 20mg/pvä sepramia 8kuukautta ja nyt oon ollu kolme päivää ottamatta ja saan vasta maanantaina uuden reseptin ku jäi hakematta uusittu resepti...eli mulle tulee 5 päivää ilman lääkitystä ja mulla on ihan kamalat vierotus oireet päällä nyt.

Tuskan hiki,huono olo ja kun kävelen niin maailma pyörii silmissä.Päivystyksestä täällä ei anneta keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä joten mun on oltava ilman vielä maanantaihin asti.

Kysymys oliskin,voiko se olla vaarallista pitää yhtäkkinen 5 päivän tauko?Sen tiiän ettei näitä saa yhtäkkisesti lopettaa.Tää oli vaan olosuhteiden pakosta että oon nyt ilman lääkettä vielä viikonlopun yli... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Siitä voi tulla huono olo.Mä olin vähän aikaa sitten kans ilman niitä pari päivää.Ei se vaarallista ole.Mun annos on 60mg.

No huh,sulla on aika iso annos.Joo,ei tää oirehtiminen kivaa ole mutta ihana kuulla ettei vaarallista.Sen halusinkin kuulla kun alkoi vähän huolettaa.

Kiitos! :flower: =)

no ei se ihan tervettäkään oo, soita päivystykseen ja kerro että saat vasta maanantaina, ehkä antavat sieltä siksi aikaa lääkkeet tms. Noi vierotusoireet on kyl kamalia, mut normaalia valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
no ei se ihan tervettäkään oo, soita päivystykseen ja kerro että saat vasta maanantaina, ehkä antavat sieltä siksi aikaa lääkkeet tms. Noi vierotusoireet on kyl kamalia, mut normaalia valitettavasti.

Joo,mä soitin sinne ja sanoivat etteivät anna voimakkaasti keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä päivystyksestä.Luulevat tietty että huumeiksi niitä vedän kun näin perjantai iltana kyselin vielä. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Mihin sä tuollaista lääketä tarvii, onko jotain huumeisiin verrattavaa, niitähän ei saa lopettaa heti tai siis voi vaikka kuolla.

Se on masennuslääke.Siihen tarvin. =)

(Masennus on jo ohi mutten saa lopettaa vielä ainakaan seuraavaan vuoteen.)

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:

Joo,mä soitin sinne ja sanoivat etteivät anna voimakkaasti keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä päivystyksestä.Luulevat tietty että huumeiksi niitä vedän kun näin perjantai iltana kyselin vielä. :whistle: :D

no hitsi :D

No, masennu sitten enmmän. On kauheeta kun nuoret ihmiset ovat tuollaisia piulleristejä ja saavat oikein vieroitusoireita, on siinä lapsille hyvät, tasapainoiset vanhemmat.

No, masennu sitten enmmän. On kauheeta kun nuoret ihmiset ovat tuollaisia piulleristejä ja saavat oikein vieroitusoireita, on siinä lapsille hyvät, tasapainoiset vanhemmat.

Tästä taas näkee sen ettei tajuta mitä masennus ja sen hoito on.Masennus ei katso ikää.Se voi tulla vaikka 60v.

No just.Mä en masennu enempää siitä jos oon 5 päivää ilman mutta mieleni mä pahotan liian helpolla vieläkin..ja kun vasta synnyttänyt äitikin oon..Ikävää että jotkut haluaa tuottaa pahaamieltä toisille.Mä oon niin empaattinen et mulle tulis paljon pahempi mieli tuollaisista sanoista itselleni.No,kukin tavallaan.

Mie oon kuule ihan tasapainoinen ja hyvä äiti joka ymmärsi hakea apua jota sainkin lääkkeiden ja terapian kera.Ei se ihmis mielikään kaikkea kestä,avioero,lapsen menetys jne.

Mutta sehän mukavaa jos sinulle ei ole mitään sattunut,lisää ruusuja tiellesi! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
etkä varmaan asu edes lähellä:( Mul ois käyttämättömänä tuota samaa lääkettä samalla voimakkuudella kaapissa.

Mistä päin olet? =)
Näihin viekkareihin ajan kyllä 60km säteelle,on niin ikävät oltavat.(tai siis en aja itse nyt mutta mies)

Ihmettele kuule muualla, säkö tiiät lääkäriä paremmin tuntemattoman asoista? Tais aivot jäädä jonnekki

Mielialalääkkeistä tulevat vieroitusoireet ovat puhtaasti kemiallisia. Liittyvät serotoniinmäärään aivoissa. Että menkää te helvettiin tästä ketjusta puhumaan huumeistanne.

etkä varmaan asu edes lähellä:( Mul ois käyttämättömänä tuota samaa lääkettä samalla voimakkuudella kaapissa.

Mistä päin olet? =)

satakunnassa asun(porissa)

Voi harmi,todella kaukana.Mutta kiitos tarjouksestasi! :flower: :hug:

Mistä päin olet? =)

Harmi kun en voinut auttaa:( Mutta koita kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Etkös sais soittamalla puhelin reseptiä apteekkkiin.

Sitä mä just aloin miettimään että eikös ne nyt kuitenkin koneelta näe mitä sinne on kirjoitettu ja että lääke on määrätty..hmm,taidan pommittaa uudestaan puhelua sinne! :wave:

Mistä päin olet? =)

Harmi kun en voinut auttaa:( Mutta koita kestää.

Joo,eiköhän tämä tästä. :flower:

itseasiassa ikäihmisillä on paljonkin masentuneisuutta, töissä törmään siihen päivittäin

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Etkös sais soittamalla puhelin reseptiä apteekkkiin.

Sitä mä just aloin miettimään että eikös ne nyt kuitenkin koneelta näe mitä sinne on kirjoitettu ja että lääke on määrätty..hmm,taidan pommittaa uudestaan puhelua sinne! :wave:

kyllä pitäis nähdä

Yhteistyössä