Hae Anna.fi-sivustolta

Kampaaja/Jyväskylä?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Haidi, 29.06.2006.

1. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tietääkö kukaan, millaisia kampaajia Hiusfriikin Essi ja Emmu ovat? Ei löydy edes kuvia kotisivuilta. Jotenkin ei uskalla summassa varata näkemättä edes kampaajaa. Hiusfriikin Johanna on mukava ja taitava, mutta aikojen puutteen vuoksi voisin vaihtaa välillä.

2. kokeillija Vierailija

Kävelykadun varrella on ekokampaamo Korento. Rauhallinen, pieni paikka, jossa tehdään myös värjäyksiä puhtaasti kasviväreillä. Hintatasokin vaikutti kohtuulliselta: pitkien hiusten väri, raidat ja leikkaus 82 e. Voin suositella :)

3. Susm Vierailija

Olen käynyt nyt muutaman kerran Johannalla Hiusfriikissä ja olen ollut joka kerta tyytyväinen. En ole lähtenyt hakemaan pitkiin hiuksiini mitään radikaalia muutosta vaan siirtynyt vähän kerrallaan ruskean tummempiin sävyihin. Pyrin pitämään värjäysvälin mahdollisimman pitkänä, sillä haluan kerralla laadukkaan värin+leikkaus, joka sitten myös maksaa..
    Viimeksi Johanna ehdotti eräänlaista liukuvärjäystekniikkaa, mikä aluksi herätti vähän outoja mielikuvia mutta luotin hänen taitoihinsa ja lopputulos oli erittäin miellyttävä! Tumma kahvin sävy vaihtuu aivan huomaamatta juuren hiukan vaaleampaan sävyyn, ei todella näytä mitenkään liukuvärjätyltä :) Mitään oikomista en ole leikkauksesta milloinkaan keksinyt. Mukava tyttö muutenkin. Ihan perus juttua heittää muttei höpötä liikaa. Vaikka ei huonoja kokemuksia olekaan niin ehkä voisin vaihtelun vuoksi kokeilla ensi kerralla ***** tai Heidiä, kun niitäkin näköjään kehutaan.

Lasted edited by : 14.09.2010
  4. Misu__ Vierailija

Kävin Essillä Hiusfriikissä viikko sitten, ja tulimme jutuun oikein hyvin. Ymmärsi heti mitä halusin ja ehdotteli myös uusia juttuja, jos uskaltaisin vaan kokeilla niitä, vaikka ensi kerralla. Paikkana kampaamo oli miellyttävä ja palvelu erittäin hyvää. Ei täällä turhaan sitä kehuta!!

5. tietoa? Vierailija

Stopissa oli joskus viime vuoden puolella nuori, kiharatukkanen tyttö, kenelläkään tietoa mistä hänet nykyään löytäisi? Nimeähän en kuollaksenikaan muista..

6. asiakas123 Vierailija

Olen käynyt hoitamassa hiusasiani kuntoon Hiusfriikin Johannalla suunnilleen vuoden ajan. Tavoitteenani on kasvattaa lyhyistä hiuksista pitkät, minkä myös kampaaja on hienosti ymmärtänyt. Hiukseni kasvavat hitaasti, joten arvostan todella sitä, että kun Johannaa pyytää siistimään latvat, hän todella vaan siistii ne, eikä leikkaa viittä senttiä pois. Ja jos on tarve ottaa enemmän, hän sanoo suoraan, että suosittelisi vähän reilumpaa tasoitusta kuivien latvojen eheyttämiseksi :) Olen ollut tyytyväinen siis ja suosittelen.

7. joo-o Vierailija

Keskustan Hairstoreen en mene enää ikinä. Viimeksi leikkaamisessa kesti ainakin tunnin, koska töissä oli vain yksi henkilö. Hän napsaisi kerran, juoksi taas kassalle, naps, sitten puhelimeen..
    Kerran hiukseni menivät siellä todella huonoon kuntoon, ei tainnut kampaaja oikein hallita hiusten vaalennusta. En suosittele kenellekään!

8. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Nyt on pakko uudistaa omaa näkemystään. Viimeksi kävin taas Johannalla Hiusfriikissä, ja raidat (tummat ja vaaleat) ja periaatteessa koko leikkaus näytti onnistuneen hyvin lähtiessäni. No sitten viikon myöhemmin ihmettelin että mites kiinni ollessa näyttää olevan useampia pitkiä hiuksia tursuamassa ponnarista. Aattelin tietenkin, että ovat irtonaisia hiuksia. Eivätpä olleet. :( Ja viikossa tuskin ovat kasvaneetkaan. Eli sellasia 5 cm pitusia yhdessä kohtaa kun sitten avasin hiukset. Sitten kiukkusena leikkelin niitä itse, ei niitä nyt mahottomasti ollut, mutta luulin että tällaset peruasiat osaa kampaaja kun kampaaja hoitaa. Meen jatkossa kyllä jollekin toiselle...

9. joo-o Vierailija

Ja just kun tänään varasin ajan Johannalle.. No saapa nähdä :)

10. On mielestäni raukkamaista huudella tällaisia keskustelupalstalla nimimerkin suojista. Jos et ollut tyytyväinen, on oikeutesi tietysti pyytää korjausta - vaikka olisitkin huomannut asian vasta viikon jälkeen. Olen varma, että kampaajasi olisi korjannut asian paremmin kuin sinä itse fiskarseinesi.

Suosittelisin miettimään itse sellaista tilannetta, että tekemäsi työ (oli se sitten mitä työtä hyvänsä, vaikkapa lastenhoitoa kotona tai opiskelua yliopistolla) sekä sinut omalla nimelläsi haukuttaisiin netin keskustelupalstalla. Tuntuisiko hyvältä?
    Tämä Johanna ei käsittääkseni itse ole pyytänyt työtään arvosteltavaksi tänne missään vaihessa, siksi tuo on aika kovaa toimintaa. Kampaaja saattaa olla yrittäjä, jolloin tuo voi olla vieläpä hänen toimeentuloaan suoraan vahingoittavaa.
    Sen sijaan suora reklamaatio sinne kampaamoon olisi ollut erittäin hienosti toimittu - se olisi varmasti auttanut kampaajaa arvioimaan omaa toimintaansa sekä sinua saamaan hiuksesi kuntoon. Lisäksi voi olla, että molemmille olisi jäänyt asiasta hyvä mieli.

Mietipä asiaa kun seuraavalla kerralla käydessäsi moikkaat niitä tuttuja kampaajia ja hymyilet viattomasti.. bitch!

11. Pipsa-1984 Vierailija

Niin samaa mieltä!! Ei täällä muidenkaan alojen osaajia haukuta. Virheitä tietääkseni sattuu kaikille välillä, joten olisi kunnioitettavaa, että niistä ilmoitettaisiin suoraan tekijällä, eikä tarvitsisi yleisesti haukkua!!

12. Ehdottaja Vierailija

Kampaajilla ei ole näiden palstojen takia MINKÄÄNLAISTA yksityisyyttä. Siksi toivonkin, että kampaajat perustaisivat oman palstan, jossa nimimerkkejen turvin haukkuisivat asiakkaita nimillä:) Että repikää siitä. Kampaajat voisivat aina tarkastaa palstalta kannattaako kyseistä asiakasta edes tehdä, jos vaikka onkin krooninen valittaja.

13. Jaaha... Vierailija

Ettei nyt vain kiihdyttäisi liikaa. Asiakas on nyt kuitenkin useimmiten maksava asiakas eli ei kampaajatkaan työtään hyväntekeväisyysperiaatteella tee. Toki heillä on oikeus valita asiakkaansa ja hienoa mikäli näinä taloudellisina aikoina pystyvät sen tekemään.

Paras tapa asian korjaamiseen on kuitenkin kääntyä palvelun tuottajan eli tässä tapauksessa kampaajan puoleen.Kuluttajansuojakin lähtee siitä, että ensin pyydetään asiaan korjausta. Fiksu kampaaja osaa kyllä ottaa asiallisesti negatiivisenkin palautteen ja toimia niin, että asiakas tulee uudestaan. Jatkuvuus kun on kuitenkin yksi liiketoiminnan perusperiaatteita. Jos asiakas on edelleen tyytymätön voi hän aina äänestää ns. jaloillaan.

14. kertokaa jos Vierailija

Olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa, kannattaa aina mennä kertomaan kampaajalle, jos on jotain vikaa leikkauksessa, värissä tms. Todennäkösesti kampaaja kertoo mistä tämä johtuu, ja mielestäni hienointa on jos kampaaja pystyy myöntämään virheensä.

15. jkl minä Vierailija

Itse olen käynyt jo neljä vuotta Pulmusilla ja olen ollut todella tyytyväinen. Itse olen käynyt siellä vai Marjalla, mutta kaverini on käynyt sillä omistajalla, jonka nimeä en muista ja molemmilta tulee todella hyvää jälkeä, tietenkin riippuu myös vähän millaista itse haluaa. Se omistaja osaa ainakin tehdä todella hyvin revityt mallit. Eniten Pulmusissa tykkään hinnoista, leikkaus maksaa vain n.30e. Tietenkään en voi ruveta vertailemaan Pulmusia muihin jkl kampaamoihin, koska muissa ei nyt viime vuosina ole tullut käytyä.

16. h v Vierailija

Kyllä se Hiusfriikki todellakin oli kaikkien kehujen arvoinen :) Ensimmäistä kertaa kampaajalla tuli tunne että tänne tulen uudestaankin. Hierova tuoli + päähieronta = ?

17. h v Vierailija

tuohon ? kohdalle piti tulla sydän :(

18. Siis mietin tässä vain, että miten ikinä kuvittelit mustien raitojen onnistuvan ja näyttävän _hyviltä_ vaaleassa tukassa??! Joskus näitä erikoisia "tyhmä blondi goes gootti" -lookkeja näkee kaduilla teineillä varsinkin. Pitääkö siitä tukasta väkisin saada aikaan noin järkyttävä sotku? Sori vaan, mutta noilla toiveilla saa olla kyllä aikamoinen houdini, että saa aikaiseksi asiakasta ja kampaajaan taiteellista silmää tyydyttävän lopputuloksen.

19. Lumivalko Vierailija

Olen itse ollut todella tyytyväinen Hiusfriikin Essiin :) Ammattitaitoinen kampaaja, joka kuuntelee myös asiakasta.

20. sienimehtä Vierailija

kummassakin kathy&john kampaamot ja palvelu toimii!!
    kokeilkaa! hinta vaan kallis siitä miinus--

21. anni. Vierailija

No mä nyt en usko, että kenenkään maine menee siinä, että joku netissä kertoo, että muutama hius oli jäänyt leikkaamatta. Minusta on vain hyvä, että sekä hyviä että huonoja asioita tuodaan julki. Ei se palvele totuutta, että netissä vain ylistettäisiin ja kaikki moitteet jätettäisiin sanomatta. Se on totta, että kaikille sattuu virheitä ja asioita voi jäädä huomaamatta. Mutta ei se maailmaa kaada ja siksi ne asiat voi myös tuoda esille siinä missä onnistumisetkin.

22. nipsnaps Vierailija

Millaisia kokemuksia hiusmuotoilukoulu Ari Korpisen oppilastöistä? Uskaltaako sinne mennä...? Hinta houkuttelis köyhää opiskelijaa :>

23. opiskelija Vierailija

Millainen on Hiuspalvelu Peicco Voionmaankadulla? Opiskelija-ale -20% ja muutenkin hinnat keskitasoa. Kenelläkään kokemusta? :)

24. minna Vierailija

Itse en ainakaan henkilökohtaisesti suosittele kyseistä kampaamoa. Kävin siellä värjäyttämässä ja leikkauttamassa pitkät hiukseni noin vuosi sitten, ja todella töykeää palvelua! Lisäksi vielä lopputulos ei vastannut mitenkään haluttua.

25. Minni4 Vierailija

Olen käynyt Peicossa Heidillä ja ollut tosi tyytyväinen. Kertaakaan en ole lähtenyt tyytymättömänä pois. Suosittelen!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri