Kampaamo Jyväskylästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Leikkaus+väri pitkiin hiuksiin. Suosittele siis kampaamoa, kerro vielä onko edullinen, tavallinen vai kallis hinnoittelultaan. Ja jos huonoja kokemuksia, niin voi kertoa mihin kampaamoon EI kannata mennä.

Minä en suosittele Aurinkoa tai nykyistä Kuutamoa. Minuun suhtauduttiin jotenkin ynseästi, enkä ollut leikkaukseenkaan tyytyväinen. Tästä on muutama vuosi kun kävin, mutta silloin ei ainakaan jäänyt hyvä mieli niinkuin pitäisi kun käy kampaajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja qqqqqq:
Vaajakoskella kampaamo Elmi. Suosittelen lämpimästi. Hintataso Jyväskylää edullisempi.

Katsoin hintoja, ja ihan samaa tasoa kuin useissa jyväskylän keskustan kampaamoissa. Itse asiassa täällä on jopa edullisimpiakin. Mutta varmasti hyvä kampaamo, en sitä sano.

Hiushuone Korento. Siellä saa tosi hyvän palvelun eikä ole mikään pakko löpistä tyhjänpäiväisyyksiä jos haluaa vain nauttia hoidosta. Joissain paikoissa kun on melkein "pakko" puhua vaikkei yhtään olisi sillä tuulella.

Studio Aki Korpisella olen käynyt itse, tykkään käydä hyväksi todetulla parturilla uudestaankin. =) Napsissa olen myös käynyt muutaman vuoden (siellä vakkariparturini lopetti ja vaihdoin paikkaa). Forumin "stop" -liikkeeseen olen myös ollut tyytyväinen.

Hiuskeskus ja kauneushoitola siinä väinönkadun ja vapaudenkadun risteyksessä. Mä ole käynyt siellä Anne K. luona ja erittäin tyytyväinen ole ollut. Tai sillä nimellä kun aikaa varaa, niin tulee oikea Anne. On ne muutkin varmasti taitavia.

[QUOTE="vierailija";27622107]Kieltämättä omistaja aika rääväsuu, mutta erittäin hyvää jälkeä tulee ja aina olen saanut juuri sellaiset hiukset kuin haluan! Eli aina olen ollut tyytyväinen, eikä hintakaan ole todellakaan paha![/QUOTE]

Mitä tää sit laukoo suustaan? Harkitsen käymistä. :D

Jyskän varastomyymälän yhteydessä oleva Hiuspiste on hyvä ja edullinen (Korpisen opissa olleita työntekijöitä) Leikkaus kuin leikkaus 19 e. Tuossa Divianissa käynyt myös, ei minusta mikään rääväsuu, rento kuitenkin. Ja hyvin leikkas. Ainut miinus hinta, lyhyt tukka parikymmentä min meni leikatessa ja hinta 37 e :/

Jyskän varastomyymälän yhteydessä oleva Hiuspiste on hyvä ja edullinen (Korpisen opissa olleita työntekijöitä) Leikkaus kuin leikkaus 19 e. Tuossa Divianissa käynyt myös, ei minusta mikään rääväsuu, rento kuitenkin. Ja hyvin leikkas. Ainut miinus hinta, lyhyt tukka parikymmentä min meni leikatessa ja hinta 37 e :/

Kävin pari kertaa ja tulos ihan ok, mut kerran leikkas mun hiukset niiin likaisina eikä edes kysynyt pestäänkö, niin alkoi ällöttää enkä oo enää menny sinne.

Yhteistyössä