A
APUVA
Vieras
Kun tuo päiväys on todella epäselvä pakkauksessa, näkyy huonosti.
Uskaltaako noita enää käyttää ollenkaan?
Uskaltaako noita enää käyttää ollenkaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Hajota munia yksitellen lasiin, se haisee ihan karmeelta jos se on huonoksi menny, jos ei haise ja keltuainen pysyy ehjänä niin voi mun mielestä käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja timantit:Oletko pitänyt ne kylmässä? Haista niitä jos ei haise pahalle niin voit käyttää
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Hajota munia yksitellen lasiin, se haisee ihan karmeelta jos se on huonoksi menny, jos ei haise ja keltuainen pysyy ehjänä niin voi mun mielestä käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:oon lukenut jostain että kanamunia voi käyttää vielä viikko päiväyksen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:En käyttäis :x
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:En käyttäis :x
Miksi?
Ne on hyvässä paketissa siellä. Jokaisen kun rikkoo yksitellen niin tietää onko pilalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:En käyttäis :x
Miksi?
Ne on hyvässä paketissa siellä. Jokaisen kun rikkoo yksitellen niin tietää onko pilalla.
Niitä on vaan pikkasen haastavampaa sen jälkeen keitellä kun ovat rikkinäisinä lasissa, jollei uppomunia meinannut tehdä. =)