kanarian saarten puerto rico - kokemuksia kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
listakkaapa tänne te, jotka olette käyneet gran canarian puerto ricossa et mitkä asiat siellä on kivoja ja mitkä ei niin kivoja.
Ollaan lähössä ens marraskuussa sinne isolla porukalla ja mukana 8 alle 7 vuotiasta lasta. kohde ei välttämättä ois mun valinta lapsiperheelle joten kaipailisin jotain faktatietoa paikasta.

oltiin pari vuotta sitten siellä 5kk ja 2 vuotiaan lasten kanssa, en suosittele lapsiperheille, koska on todella jyrkkä puotos hotelleilta alas ravintoloihin ja rantaan. Mentiin aamulla rattailla alas mäki, mutta illalla tilatiin taxi ylös, makso aina joku pari euroa..jos ei se haittaa ni ei muuta valittamista. lähellä on mogan kylä, jossa kannattaa vierailla, pääsee laivalla puerto ricon satamasta

Just tultiin sieltä ja tykättiin. Mukana 7v tyttö. Hotelli oli korkealla vuorella Amadoreksen puolella. Europa ostariin muutama 100 metriä ja taksilla kuljettiin rantaan ja alas Puerto rico ostariin, taksi on siellä halpa. Pieni paikkahan tuo on mutta hyvät bussi yhteydet esim Inglesiin ja Las Palmasiin. Ja siistiä oli myös.

Olin 3-vuotiaan kanssa siellä v. 2009 ja aivan mahtava paikka!! Korkeuserot on isot ja esim. jos tykkää kävellä paljon niin pienille voi olla hankalaa juurikin ne ylämäet, mutta itse työntelin rattaita eikä mitään ongelmaa ollut. Ilmainen bussi meni hotellilta rannalle ja takaisin. Taksitkin oli edullisia ja hyvää palvelua sain. Minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa, ei mitään. Me oltiin hotelli Riu Vistamar ja parempaa hotellia saa kyllä hakea. Oli aivan loistava ja palvelu ensiluokkaista. Voin suositella. Ollaan menossa sinne vielä joskus uudestaan koko perheen voimin.

me ollaan oltu 2:na talvena ja tykätty tosi paljon.rattaat olleet mukana pienille lapsille,koska tosiaan paljon mäkiä.rannalle meijän hotellilta ehkä 1km,ja se ostoskeskus ihan vieressä(oltiin tjäreborgin matkalla,olisko hotelii ollu sun-joku??? =)
joskus vielä uudelleen.

Yhteistyössä