Hae Anna.fi-sivustolta

Kanava isovanhempien ajatuksille

Viestiketju osiossa 'Isovanhemmat' , käynnistäjänä Neljän mummo, 26.03.2017.

1. Neljän mummo Vierailija

Täällä olisi kiva ketju meille isovanhemmille vaihtaa ajatuksia, mutta täällä lähinnä moititaan meitä . On riivattua ja rasittavaa anoppia, ohjeita anopeille jne. Miksi? Ja onkohan tämä nyt ihan oikea kanava tälläisille kirjoituksille?

2. vierailija Vierailija

Mie kohta kuuden mummo.Kaksi miniöistäni pitää minusta,yksi halveksuu minua ja 1v5kk edesmennyttä,maailman parasta isää ja pappaa.Mikään mitä tein kun mahtavat kaksoset syntyivät ei ollut oikein.Vanhin lapsenlapsemme.juuri täysi-ikäinen vietti kanssamme ison osan lapsuudestaan,olin osa-aikatyössä 8kk ettei hänen tarvinnut mennä helsingissä päiväkotiin ennen kun täytti 3v.Tein itse urani 40v lastentarhanopettajana,hän asui Helsingissä me Pohjoiskarjalassa ja suihkimme edetakaisin.Matkustelimme hänen kanssaan paljon esim 3vk Tunisiassa hänen ollessaan 3v ja tyttäremme luotti meihin täydelliseti vaikka viiniä olemme aina "lipitelleet" omienkin lastemme aikana ja kanssa.Uusi miniämme katsoi "sillä silmällä" yhteisiä .iloisia perhetapahtuvia-iloista yhdessäoöoa,hyvää ruokaa ja viiniä.Luottamus että voisin kaksosia hoitaa oli MENETETTY.Ei saanut vauva-aikana suukitella.tuliaiseni tarkastettiin etten tuonut kuin yhden sellaisen.Marimekon vaatteet palautettiin hintalappuineen vuoden kuluttua ym,ym.Suuren "riidan jälkeen sain Eteläsuomeen heidän luokseen PORTTIKIELLON,he kävivät kerran vuodessa perheen voimin meitä tervehtimässä,voi pioka parkaani jolle perheemme on tärkeä.Meiheni kkunnon heiketessä meidät kutsuttiin sinne joulunviettoon mutta se myöhäistä-isä ja pappa menehtyi elokuussa,hänelle en edes tohtinut kertoa porttikiellostani,onneksi.Nyt olen saanut sitten vierailla heidän luomaan ja lapset ovat iloisia kun satumummo tulee ja lukee tuntitolkulla satuja.Olen tarpeellinen. Uusin miniäni on mahtava,toistaiseksi nuorinta saan hoitaa ja nauttia hänestä.Aprikoin jo miten minun suhteeni uuteen,kaksosten tulevaan pikkuveljeen tulee muodostumaa-toivon parasta.Lapseni ja lapsenlapseni ovat tärkeintä elämässäni ja mieheni minua lohduttaa ja antaa neuvoja omalta tähdeltää,

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri