Kanebo 38 käyttäjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viipotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viipotin

Jäsen
28.07.2007
452
0
16
Millä te saatte sen ripsarin pois?? Mä ostin ko. tuotteen kun kovasti on kehuttu ja eilen sitten ekan kerran yritin kuumassa suihkussa poistaa eikä lähtenyt. Pesin sitten uudestaan hanan alla ja todella kuumalla vedellä ja puhdistusaineella vielä sen jälkeen ja tuntui että ripsetkin lähtivät mukana ja silti jäi tyveen vähän mustia hiutaleita.
Muuten ominaisuus on hyvä, mutta mä kaipaan ripsiväriltä todella helppoa puhdistettavuutta.
Teinköhän sitten jotain väärin?

Silmiä tarvitsee huuhdella aika kauan lämpimällä vedellä ennen kuin ripsari "pehmenee". Älä vaan kisko ripsiä pois :)

Seuraavaksi suosittelen sulle Mary Kay -ripsaria, yhtä hyvä mun mielestä mutta helpompi poistaa.

Se tuntuukin siltä että lähtee ripset koska koostumus on sellainen että lähtee liuskoina.
Mä pesen yleensä ihan hanan alla, valelen lämmintä vettä ripsiin ja välillä pyyhin märin sormin.

Minä käytän rajausten ja luomivärin takia silmämeikinpuhdistusainetta, mikä irrottaa jonkin verran tuota ripsariakin. Sen jälkeen naaman puhdistus - vaikkei sais silmänympärystiä siinä yhteydessä hangata - levittäen putsaria koko kasvoille silmänympärystät mukaan lukien. Ja runsas huuhtelu kädenlämpöisellä vedellä. Itsekin käyn aika kuumassa suihkussa ja sillon kun olen erehtynyt meikit naamassa suihkuun, tuo ripsari on ollut hiutaleina puoliks naamalla ja puoliks ripsissä suihkusta tullessa. Eli taitaa irrota huonosti "liian" kuumalla vedellä. Kestävyys on toki hyvä, mut puhdistus sais olla helpompaa..

Mä olen kokenut tuon poistamisen helpoksi kun lähtee suikaleina pois eikä leviä pitkin naamaa. Vähän niitä ripsiä pitää kyllä 'nyhtää' ja saattaa näyttää että lähtee ripsiäkin samalla mutta kyllä se on pelkkää ripsaria. Ehkä tämäkin on tottumiskysymys kun mun mielestä on maailman helpoin pestä pois :)

mie en saa silläkään vinkillä sitä poies ku mitä täällä on sanottu... joten lojuupi kaapin perukoilla. ja se harjaki oli perseestä.

Minä olen todennut parhaimmaksi keinoksi ensin valella silmiä vedellä ja kun ripsari on murentunut, niin sitten pyyhin kostutetulla pumpulilla he muruset pois. Mutta on kyllä toooosi sitkeetä ja vaikeasti poistettavaa, vaikka muuten onkin täydellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Viipotin:
Millä te saatte sen ripsarin pois?? Mä ostin ko. tuotteen kun kovasti on kehuttu ja eilen sitten ekan kerran yritin kuumassa suihkussa poistaa eikä lähtenyt. Pesin sitten uudestaan hanan alla ja todella kuumalla vedellä ja puhdistusaineella vielä sen jälkeen ja tuntui että ripsetkin lähtivät mukana ja silti jäi tyveen vähän mustia hiutaleita.
Muuten ominaisuus on hyvä, mutta mä kaipaan ripsiväriltä todella helppoa puhdistettavuutta.
Teinköhän sitten jotain väärin?

Joo minäkään en tykkänyt tuosta ripsarista juuri sen taia, että koin puhdistuksen hankalaksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja tyräkyttyrä:
Mä en muuta enää käytäkkään. Mä eka kostutan ne ripset sillä "38vedellä" ja annan vaikuttaa hetken. Sitten pesen vasta. Mä käytän saman sarjan eyelineria...Hetken se vie ennenkuin oppii kikat.

Onko sille olemassa siis joku oma puhdistusaine?

Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
Mä olen kokenut tuon poistamisen helpoksi kun lähtee suikaleina pois eikä leviä pitkin naamaa. Vähän niitä ripsiä pitää kyllä 'nyhtää' ja saattaa näyttää että lähtee ripsiäkin samalla mutta kyllä se on pelkkää ripsaria. Ehkä tämäkin on tottumiskysymys kun mun mielestä on maailman helpoin pestä pois :)

näin mäkin teen. oon todella tyytyväinen. ei kannata millään tosi kuumalla hangata ku lähtee ihan hyvän lämpöisellä. ja liuskoina lähtee. oon käyttäny pari vuotta ja aion jatkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Viipotin:
Alkuperäinen kirjoittaja tyräkyttyrä:
Mä en muuta enää käytäkkään. Mä eka kostutan ne ripset sillä "38vedellä" ja annan vaikuttaa hetken. Sitten pesen vasta. Mä käytän saman sarjan eyelineria...Hetken se vie ennenkuin oppii kikat.

Onko sille olemassa siis joku oma puhdistusaine?

Ei ei...laitoin väärin eli ihan se lämmin 38 asteinen vesi. Sen vaan antaa vaikuttaa, niin se lähtee ihan liuskoina pois ja tosiaan näyttäisi kuin ripset lähtisi, mutta se ripsari lähtee tuppoina pois (ei tartte nyhtää tms. eli ei pelkoa ripsien irtoamisesta).

Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja se harjaki oli perseestä.

Jep, entinen oli parempi :)

Mä ostin sen uuden pidentävän version, siinä on sairaan hyvä harja mun mielestä. Siinä ihan perusversiossa se harja on niin pieni ettei sillä tee mitään, siksi en oo ikinä ostanut sitä itselleni. Mutt tuo uusi on just hyvä. =)

Älkää naurako arvon ripsarinkäyttäjät, kun paljastan pimeitä aivoituksiani :whistle: Mutta monesti on mielessä käynyt leikkaa-liimaa-näprää, kun ketuttaa hyvä ripsari, mutta harjanparannus olisi poikaa...Olishan siinä, kun kokeilis useita ripsariharjamalleja ja sitten niistä valkkais sen parhaimman ja ymppäis vaan siihen parhaimpaan ripsaripurkkiin :laugh: Itaruuttako :whistle:

Ei vaan, eikös ne ammattilaisetkin tee niin, että niillä on erikseen se ripsiharja ja väri...sitä vaan pitäs löytää se unelma harja ja sitten värit vaan eri purnukasta.

Yhteistyössä