Kanerva: "Iso helpotus!" Hovioikeus vapautti Kanervan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
No, niin. Mitä sitä syytöntä miestä kiusataan vuositolkulla. Hyvä, että hovin päätös vapautti. Persut ovat rikollista sakkia, eivät kokoomuslaiset. =)

Nämä vuodet olivat hyvin piinaavaa aikaa, sanoo ilouutisen aamulla kuullut Ilkka Kanerva.

Kansanedustaja Ilkka Kanerva (kok) ei olisi voinut olla tyytyväisempi kuin torstaiaamuna kuultuaan juristiltaan Helsingin Hovioikeuden vapauttavasta päätöksestä.

- Olen koko ajan sydämessäni tiennyt, että näin on asia ja että se (ei rikosta) tulee myös esiin.

- Samalla olen myös koettanut mahdollisimman selväjärkisesti luottaa suomalaiseen oikeusjärjestelmään. Tuo luottamus osoittautui perustelluksi, helpottunut Kanerva sanoo Iltalehdelle.

Ilouutinen tuli parhaaseen mahdolliseen aikaan eduskunnan lomakauden alkuun. Kanerva sanoo, ettei hänellä kuitenkaan ole mitään tarkkoja kesäsuunnitelmia.

- Olen tehnyt kesäsuunnitelmia neljänkymmenen vuoden ajan ja neljäkymmentä kertaa siinä epäonnistunut. Ja se on hyvä. Kesään ei saa kuulua liian tarkkoja suunnitelmia. Siihen kuuluu vapaus.

Tuolla sanalla onkin Kanervan kesään nyt ihan erityinen merkitys.

Kanerva: "Iso helpotus" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Yhteistyössä