Hae Anna.fi-sivustolta

kangaskauppoja netissä???

Viestiketju osiossa 'Askartelu ja käsityöt' , käynnistäjänä kankaita haus, 23.09.2008.

1. vieras Vierailija

2. japanikko Vierailija

[viesti moderoitu - mainostaminen kielletty]

Lasted edited by : 18.02.2010
  3. Hei japanikko! Missäpäin asut? Onko sinulle Yuzawaya tuttu liike?

4. japanikko Vierailija

Hei sasae, kiitos kysymyksestä :)
    Asun Pohjois-Japanissa. Yuzawaya on kyllä tuttu liike, mutta valitettavasti tässa paikassa ei ole :(

5. ak53 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Pysyvä Petaus Oy myy puuvillakangaspaloja 5 euroa /kg. Isompia ja pieniä paloja. Myös muita erilaisia kankaita. Ompelulankoja, tupsuja, nauhoja, jne. Kannattaa kysyä fullmoon@fullmoon.fi mitä kaikkea sieltä löytyy. Tehtaanmyymälä avoinna perjantaisin klo 10-17. ORIMATTILASSA. Voit sopia muun ajankohdan ja sovi aika. Puuvilla matonkudetta, liimakuvia, nappeja, jne.

6. wanna be ompelija Vierailija

Näitä en nähnyt listattuna

www.tiritom.com - PUL ja vahakankaita kestovaippailijoille
    Piskuinen - kangaskauppa netissä - edullisempi kuin monet muut, kankaiden vertailu mahdollista

Kangastukunkin olisin laittanut, mutta joku muu näköjään ehti jo. Omat kokemukseni siitä ovat neutraaleja. Pari kertaa olen tilannut ja perille on tullut, mutta ei ole nopeimmasta päästä toimitusten kanssa (iso puulaaki, ymmärtäähän sen).

7. Sari Vierailija

Nyt suomesta saa netistä tilattua verhoja mittatilaustyönä kuin tilattua ihana pellavakankaitakin samasta kaupasta! AIVAN upeat sivut!!! Ja IHANIA kankaita! Suosittelen lämpimästi!

Ada ja Ina - Verhoja, kankaita, pellavakankaita, laskosverhoja.
    ADA & INA KANGASPUOTI

8. ano Vierailija

9. Sanna H Vierailija

http://www.kankaita.info/

10. äippä&masu Vierailija

Eilen pörräilin itse netissä etsien kangaskauppoja ja listasta puuttuu kangastori.com, on kylläkin saksalainen, nutta sivut on suomeksi ja valikoima on valtava. Tuolla varastomyymälässä kun joskus pääsisi käymään... ;)

11. Kiera Vierailija

Kangastukusta löytyy valtava valikoima kaikenlaisia kankaita, ompelutarvikkeita ja ja aina on ollut hyvä palvelu siellä käydessäni. Kertaakaan en ole tilannut suoraan netistä, kun tuo kauppa on tuossa aikas lähellä..

Sisäpiirin tietona semmoinen, että joskus kankaista joutuu leikkaamaan paloja pois asiakkaille näytteeksi, mutta jos sitä kangasta mitataan asiakkaalle, näytepalanleikkuu kohta huomioidaan kokonaismitassa. Toki kannattaa soittaa sinne jos on jotain huomautettavaa asiasta :) (tuttu on siellä töissä)

Suosittelen kangastukku.comia lämpimästi!

12. pöö Vierailija

olen itse hyväksi havainnut myllymuksut...eli erilaisia trikookankaita, villakankaita, myös valmiita lastenvaatteita

13. kurre Vierailija

Sellainen näkyi vielä puuttuvan kuin Pikku-Aurinko. Koneneuloja ja vinonauhaa olen sieltä tilaillut ja nopeasti on aina tullut. Kankaitakin löytyy ihan kivasti.

14. Jokotai Vierailija

RetRiina Design

Uusretro tyylisiä trikoo,velour ja puuvilla kankaita.Tosi pienet postikulut!

15. tildaileva tilda Vierailija

Kylläpä on kangaskauppoja noussut kuin sieniä sateella! Kangastukku.com ja piskuinen.fi ovat edullisimmat ja molemmista on hyviä kokemuksia. Piskuisesta saa (tai ainakin sai) Tilda kankaitakin euron pari halvemmalla kuin muualta.

16. Eili Vierailija

Peikonpoika-putiikista on täällä aiemmin kirjoitettu. Ihania tuotteita. Kolme kertaa olen asioinut ja aina on ollut joku ongelma. Ekalla kerralla toimitetusta paketista puuttui tuote, tokalla kerralla odotin tilausta yli pari viikkoa ja kolmannellakin kerralla taisi olla postitus unohtunut jonnekin... Taitaa jäädä mun ostokset tähän. Jotenkin kurjaa kun sattuu noin monta kertaa omalle kohdalle.

17. pampula-p Vierailija

piskuinen on minullakin yksi suosikki tildojen suhteen.
    Modernica | Etusivu täältä löysin verhokankaita, puuvillat vähän paksuja mutta paljon kivoja kuitenki
    www.polinka.fi myy amy butlerin tilkkukankaita, nyt kai niitä saa tosin eurokankaastakin

18. Lahest Vierailija

Lahdesta löytyy monipuolinen Alestalon kangasmyymälä jolla on nykyään myös nettisivut (Etusivu -Alestalon Mattokutomo Oy).
    Heillä on myös oma tukku ja omaa maahantuontia, joten myymälän hinnat on kohdallaan...

19. Silkkiperhonen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voin lämpimästi suositella seuraavaa Amerikassa toimivaa "suomalaisyritystä": www.rapakontakaa.com .

20. onjooo Vierailija

Tilattu on kerran sieltä. OK toimistus yms. Värit kuvissa oli vaaleammat mitä näytti omalla näytöllä (oletusasetuksin selatessa).

21. Johanna Vierailija

Royal-tuotteelta muutaman kerran tilanneena voin suositella! Nopeat toimitukset ja hauskoja kankaita.

22. äippä1 Vierailija

minulla on tilaukset sujuneet hyvin ja tavara on tullut nopeasti

23. päivikki Vierailija

kangas malla on erittäin monipuolinen, niin valikoimaltaan, kuin erittäin hyvä palvelu.

hyvät tuotteet, hyvä palvelu

24. miili Vierailija

PERHONEN KORVANLEHDELLÄ. Tuollaisen löysin. Robert Kaufmanin kankaita ja jotain luomujuttuja. Itsellä ei vielä ostokokemuksia.

25. mindu Vierailija

SAMPSUKKA
    (uudistunut verkkokauppa ja olipa todella nopea toimituskin)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri