Hae Anna.fi-sivustolta

kangaskauppoja netissä???

Viestiketju osiossa 'Askartelu ja käsityöt' , käynnistäjänä kankaita haus, 23.09.2008.

1. Huonoja kokemuksia Vierailija

Merkitse.fi:stä ei kannata tilata mitään. Tuotteiden saannissa on monella ollut vaikeuksia (kannattaa googlata aiheesta!), viesteihin ja soittopyyntöihin ei vastata jne.

VAROKAA SIIS EHDOTTOMASTI TÄTÄ KAUPPAA!

Huvikankaasta olen saanut tilaukseni (2x) aina moitteettomasti ja lisäksi mielestäni toimitus on nopea.

2. ankka Vierailija

Tältä firmalta en kyllä tilaisi mitään. Toimitusajaksi luvataan 3-5 päivää. Tilauksesta on aikaa vajaa kuukausi, eikä mitään ole kuulunut. Olen laittanut asiakaspalveluun viestiä kahdesti, ei vastausta.

Muillakin foorumeilla on pohdittu ko. firman luotettavuutta.

3. Vierailija Vierailija

Älkää ostako tuolta mitään, itse tein tilauksen yli 2 kk sitten, ja 3 vrk toimitusajalla luvatut tuotteet eivät vieläkään saapuneet. Kertoivat ensin puhelimitse, että on ollut sairastapauksia, sen jälkeen lupasivat hyvityksenä lisänimilappuja, mutta nyt en saa yhteyttä ko. firmaan ollenkaan.

Keräsivät kyllä nettipankin kautta rahat, mutta eivät koskaan toimittaneet tuotteita! Varokaa tätä firmaa!!!

4. kilbi Vierailija

Virossa on yksi hyvä firma, mistä saa osta pellavakankaita tosi edullisesti. Valtava valikoima. Muistakseni puhelu on +372 5029023.

5. VAROITUS Vierailija

Mä varoitan myös tuosta Merkitse.fi -kaupasta, eivät vastaa yhteydenottoihin, eikä maksunvälittäjänä toimiva Checkout-palveukaan ota mitään vastuuta toimittamattomista tuotteista.

6. MUISTAKAA! Vierailija

MUISTAKAA ENNENKUIN TILAATTE: NÄMÄ PITÄÄ LÖYTYÄ!!

- Nettikauppaa pitävän TAHON TÄYDELLISET YHTEYSTIEDOT
    - Pitävän tahon Y- TUNNUS!
    - TOIMITUSEHDOT JA MAKSUTAVAT

Mikäli MISSÄÄN NÄISTÄ ON MITÄÄN HÄIKKÄÄ tai niitä ei ole, ÄLKÄÄ TILATKO!!

7. vielä yksi Vierailija

myös kangastuulia niminen kangaskauppa löytyi netistä. Kokeeksi tilasin jotáin pientä ja ihan kivasti toimi.

8. KK Vierailija

Täällä kans huonoja kokemuksia Peikonpojasta. Toimitukset kestää viikkotolkulla eikä viesteihin vastata.

9. tilaaja Vierailija

"Peikonpoika-putiikista on täällä aiemmin kirjoitettu. Ihania tuotteita. Kolme kertaa olen asioinut ja aina on ollut joku ongelma. Ekalla kerralla toimitetusta paketista puuttui tuote, tokalla kerralla odotin tilausta yli pari viikkoa ja kolmannellakin kerralla taisi olla postitus unohtunut jonnekin... Taitaa jäädä mun ostokset tähän. Jotenkin kurjaa kun sattuu noin monta kertaa omalle kohdalle.

Täällä kans huonoja kokemuksia Peikonpojasta. Toimitukset kestää viikkotolkulla eikä viesteihin vastata. "

Samoin, helv*** että ottaa päähän..tilattu ja maksettu tuotteet kuukausi sitten eikä mitään kuulu. Oon viestitelly nyt 6 kertaa sinne eivätkä vastaa, mitähän tässä vois tehdä. Ehdotuksia? :(

10. Eili Vierailija

Ikävää, etten ole ollut ainoa. Ja jos viesteihin ei vastata niin se on huono juttu. Ei kai muuta kuin uutta viestiä niin kauan, että vastataan. Jos on etukäteen maksettu niin eipä siinä oikein muuta voi tehdä. Mulla muuten tilaaminen jäi siihen kolmanteen kertaan, enkä ole enää edes ajatellut sieltä tilaamista.

11. Annele Vierailija

12. Tutteli Vierailija

Itse harrastan sisustusta, lastenvaatteita ja tilkkuilua. Törmäsin kauppaan www.nevekan.fi Löysin omalle kukkarolle sopivaa "tarpeellista" kangastavaraa. Ja hyvin toimi.

13. Ompelija Vierailija

Minä teen paljon lastenvaatteita trikoosta ja villakankaista takkeja.
    Olen tilannut nyt pari kertaa Kangastuuliasta kankaita ja ompelutarvikkeita.
    Olen kyllä tyytyväinen. Nopeat toimitukset ja mukava asiakaspalvelu.

14. Vaihtoehto Vierailija

Suomalainen niminauhojen myyjä joka toiminut jo vuodesta 1977.
    Ei ennakkomaksuja, toimitusten mukana tulee lasku ja maksuaikaa 14pv.

15. Kirsi Vierailija

16. DigiKangas.fi Vierailija

17. abakhan.fi Vierailija

Abakhanilla on ainakin iso valikoima kankaita ja lankoja ja muita askartelutarvikkeita. Ja hyvään hintaan!

18. ompelijatarja Vierailija

19. jepjep Vierailija

20. bird Vierailija

http://www.royal-tuote.com

21. PELLAVAKANGAS Vierailija

Virossa on yksi hyvä firma, mistä saa osta pellavakankaita tosi edullisesti. Valtava valikoima. Varaston osoite on 10621 Tallinn, Tuuliku tee 4, Mustamäki, puhelu on +372 5029023, vz22222@hotmail.com

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri