Hae Anna.fi-sivustolta

Kangasta saatava

Viestiketju osiossa 'Niksit ja vinkit' , käynnistäjänä Maiju, 01.07.2005.

1. Maiju Vierailija

Eli mulla on semmonen ongelma että mun hienoille sohville pitäis saada aivan samanlaista kangasta kun alkuperäinenkin....mistä vois kysellä hankkia...onko kallista ym....kiitos paljon etukäteen jos joku osaa auttaa.

2. tuu Vierailija

Jos sohvasi on uudehko, kysy liikkeestä jos et itse muista, millä kankaalle sohva on verhottu. Ja sitten vaan otat selvää mistä sitä saa lisää.

3. ee Vierailija

Jos tiedät, kuka sohvan on valmistanut, niin valmistajalta suoraan tai myyjäliikkeen kautta.

4. alkp. Vierailija

Juuri se onkin ongelmana etten tiedä kyseisen sohvan valmistajaa sillä sohva on melko vanha......onko mahd että jossain valmistettaisiin kangasta mittatilaustyönä....tai muita hyviä vaihtoehtoja?

5. tuu Vierailija

Tottakai kaikkea saa erikoistilauksesta (melkein), mutta voi olla että joudut osatamaan kangasta kilometrin. tms.
    Ainakin Stokkalla on hyvät valikoimat sisustuskankaita, sieltä voisit aloittaa katsastamisen. Laurizon on toinen liike jolla on paljon edustuksia. Mutta mistä sohva on ostettu? Jos saisit edes kuvan nettiin voisi joku tunnistaa.

6. Susa Vierailija

Soita Verhoomo Priljanttiin Helsingissä. Tosi laadukas työ ja tietoa paljon.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri