J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mÄ:Bensa on vielä kalliimpaa ja sitä kuluu enemmän, kyllä diesel kannattaa jos ajaa paljon
Alkuperäinen kirjoittaja f:Eiks tuossa diesel-asiassa tule lähivuosian jotain uusia säädöksiä, joiden myötä Diesel-autot eivät enää ole edullisempia käytettäessä. Ihan kuin olisin parin viikon sisään lukenut Hesarista tms.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:diisselin hinta nostetaan hyvinkin pian vastaamaan bensan hintaa. näin kerrottiin uutisissa ja jossakin autoiluun liittyvässä ohjelmassa jokin aika sitten..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:diisselin hinta nostetaan hyvinkin pian vastaamaan bensan hintaa. näin kerrottiin uutisissa ja jossakin autoiluun liittyvässä ohjelmassa jokin aika sitten..
Alkuperäinen kirjoittaja kuukkeli:own liioittelee. Mulla on 250hv bensa-auto ja vaimolla 150hv. Mun auto on koriltaan suurempi ja se syö 9 litraa sadalle, vaimon auto pärjää kahdeksalla.
Aika pieni ero on kulutuksessa ja sekään ei johdu konetehosta vaan suuremmasta korista.
Alkuperäinen kirjoittaja own:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:diisselin hinta nostetaan hyvinkin pian vastaamaan bensan hintaa. näin kerrottiin uutisissa ja jossakin autoiluun liittyvässä ohjelmassa jokin aika sitten..
Pitää huomioida, että samalla kun polttoaineen vero yhdenmukaistetaan bensan kanssa erillinen dieselvero poistetaan.
Käytännössä tämä tarkottaa, että dieselillä ajaminen tulee yhä suuremmalle porukalle bensaa kannattavammaksi.
Bensa on kannattava polttoaine tehottomissa autoissa. Bensamoottorilla ei ole osakaasu-ominaisuuksia ja kärkevästi tilanne on tämä:
Kulutus tdi:
90 hv = 5l
110 hv = 5l
130 hv = 5l
150 hv = 5l
170 hv =5l
210 hv = 5l
kulutus bensa:
60hv = 4,8l
80hv = 6l
100hv = 6,8 l
150hv = 12l
200hv = 15l
Bensakoneessa maksat jokaisesta hevosvoimasta, vaikka et niitä koskaan edes käyttäisi. Se on se kaasuläppä, jota dieselissä ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja own:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:diisselin hinta nostetaan hyvinkin pian vastaamaan bensan hintaa. näin kerrottiin uutisissa ja jossakin autoiluun liittyvässä ohjelmassa jokin aika sitten..
Pitää huomioida, että samalla kun polttoaineen vero yhdenmukaistetaan bensan kanssa erillinen dieselvero poistetaan.
Käytännössä tämä tarkottaa, että dieselillä ajaminen tulee yhä suuremmalle porukalle bensaa kannattavammaksi.
Bensa on kannattava polttoaine tehottomissa autoissa. Bensamoottorilla ei ole osakaasu-ominaisuuksia ja kärkevästi tilanne on tämä:
Kulutus tdi:
90 hv = 5l
110 hv = 5l
130 hv = 5l
150 hv = 5l
170 hv =5l
210 hv = 5l
kulutus bensa:
60hv = 4,8l
80hv = 6l
100hv = 6,8 l
150hv = 12l
200hv = 15l
Bensakoneessa maksat jokaisesta hevosvoimasta, vaikka et niitä koskaan edes käyttäisi. Se on se kaasuläppä, jota dieselissä ei ole.
mulla on kesällä käytettävässä bensakoneessa vajaa 600 hv ja aivan sama mitä se kuluttaa, en ole edes mittaillu.
muuten tuo sun kirjotus on ihan asiaa :wave: