Kannattaako hakea s-visaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s-pankki visa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

s-pankki visa...

Vieras
Siis s-pankin luottokorttia 4000e luotolle? Meillä bonuksia kertyy n.700-800e vuodessa s-tilille ja tulot ovat miehellä noin. 4000e bruttona ja vakkarityö miehellä ja omakoti ,ei lainaa ollenkaan,perintö kodissa asutaan:). itellä on vaan äitiyspv raha tällä hetkellä ja lapsilisät tuloina. Mietin ,että pitäskö laittaa hakemus siihen credit/debit yhdistelmä korttiin,että saiskohan sen sillä 4000euron luotolle? Ei tarvii huolehtia ku se kortti mukaan ku kauppaan menee,voi olla että luottoa ei tartte koskaan käyttää kun s-tilillä on muutenkin aina rahaa, mut ois turvaa jne:)?? myöntääkö ne kuinka helposti sitä luottoa?

luulisin et saat, ainakin 2000e luottorajalla. kyllähän se kannattaa hakea siinä mielessä kun ei siitä kulujakaan tule :) itsellä siis s pankin visa 1000e luottorajalla (olen opiskelija mutta töissä s-ryhmässä joten sain), ja oon ollu ihan tyytyväinen.

Jos sulla ei ole ennestään asiakkuutta kyseisessä pankissa ja omat tulosi ovat vain ätiyspäiväraha (lapsilisää ei lasketa tuloksi) niin ei kannata hakea suoraan noin suurta luottorajaa.

No mä hain sitä. Äitiyslomalla, äitiyspäiväraha 4500 € kuukausipalkan mukaan. Ei maksuhäiriömerkintöjä. Miehen tulot 5000 €/kk. Sellaisella alalla missä töitä riittää niin paljon kuin vain jaksaa tehdä, mutta ei vakituista virkaa. Helposti realisoitavia sijoituksia muutaman kymmenen tuhannen edestä. En saanut.
Onneksi muut pankit suorastaan kilpailivat meistä asiakkaakseen. Ja juu, tästä hyvästä lopetin käymässä myös S-ryhmän kaupoissa, ABC:llä jne. Nyt kannan perheemme rahat kilpailevalle ketjulle. :)

Vastaavasta tapauskesta oli muuten Kuningaskuluttajassakin juttua n. vuosi-pari sitten.

[QUOTE="vieras";25439172]Jos sulla ei ole ennestään asiakkuutta kyseisessä pankissa ja omat tulosi ovat vain ätiyspäiväraha (lapsilisää ei lasketa tuloksi) niin ei kannata hakea suoraan noin suurta luottorajaa.[/QUOTE]

Siis me ollaan oltu n.3vuotta s-pankissa mutta ei olla kerätty sinne kuin nuo bonukset mitä kertyy ostoksista. eli n.700-800e vuodessa kertyy rahaa s-tilille. no jos haen 4000euron luottoa niin voiko ne silti myöntää vähemmän?

No jos haet 4 tonnia ni ne tekee päätöksen sen neljän tonnin mukaan.
Ja uudelleen joudut hakee jos pienemmpää luottoa halajat jos toi ei mee läpi.
Mä en oikein usko että noilla tuloilla saisit luottoa, ehkä jos haette miehesi kanssa yhteisvastuullista luottoa ni sitten.

Oon kans tässä viime aikoina lukenu jotain keskusteluja että joku on saanut ihan mitättömillä tuloilla luoton mut sit joku jolla on isot tulot ja omaisuuttakin vaikka muille jakaa niin ei ole saanut.

Yhteistyössä