kannattaako hankkia iPad?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
nii? ihan viihdekäyttöön on tulossa, eli siis pelien pelaamiseen, lehtien lukemiseen ja netissä surffaamiseen mut et mietin et onko se oikeasti hintansa arvoinen?
Ja mikä tablet kannattaa edes hankkia, Ipad vaiko kenties samsung tai joku muu merkki, onko niillä kamalasti väliä?
Itellä ei kamalasti vaatimuksia ole, kunhan näyttö on melko iso eikä laite paina kamalasti eikä oo hirveen hidaskaan, mä kun en näistä mitään tajua niin osaisko joku suositella mulle jotain :D

[QUOTE="hmm";27165834]nii? ihan viihdekäyttöön on tulossa, eli siis pelien pelaamiseen, lehtien lukemiseen ja netissä surffaamiseen mut et mietin et onko se oikeasti hintansa arvoinen?
Ja mikä tablet kannattaa edes hankkia, Ipad vaiko kenties samsung tai joku muu merkki, onko niillä kamalasti väliä?
Itellä ei kamalasti vaatimuksia ole, kunhan näyttö on melko iso eikä laite paina kamalasti eikä oo hirveen hidaskaan, mä kun en näistä mitään tajua niin osaisko joku suositella mulle jotain :D[/QUOTE]

No, ipadillle ei oikein saa muita pelejä kuin mitkä on Appstoressa. ja enimmäkseen pelit ovat minipelejä jotka ovat hetkessä pelattu ja muutama n. 10v vanha peli. Itselläni tämä on hankittu hesarin digilehtitarjouksen mukana. Yksi asia joka ärsyttää on että youtube ohjautuu aina mobiiliversioon ja sen kautta ei näe melkein mitään musavideoita. Sen saa toki vaihdettua, mutta ärsyttää silti.

meillä on. Aluksi vihasin koko vempelettä, mutta nyt onkin ihan kätevä :D Näin minulle käy usein näiden vempeleiden kanssa...aluksi vihaan, mutta sitten huomaan, että tämähän onkin tosi kätevä ja helppo.

Minä oon harkinnut kans tuota ipadin hankkimista. Minulla on tavan tietokone (pöytäkone), mutta olen alkanut haaveilla tabletista, joka kulkisi mukana. Kännykässä on kyllä netti, mutta aika pieni näyttö tuossa Nokian C7:ssa on.

Tabletit maksaa kyllä maltaita, saman verran kuin tuo minun pöytäkone. Mutta... oliskohan se sen väärti...

meillä on. Aluksi vihasin koko vempelettä, mutta nyt onkin ihan kätevä :D Näin minulle käy usein näiden vempeleiden kanssa...aluksi vihaan, mutta sitten huomaan, että tämähän onkin tosi kätevä ja helppo.

Mä vihaan sitä edelleen :kieh:
Mä en vaan ymmärrä, miksi pitää olla tabletti. Läppäri on sata kertaa parempi. Jos tarviin kätevää mobiililaitetta niin mulla on ihan hyvä älypuhelin. Jos tarviin sohvalla löhötessä lehtienlukulaitetta niin otan sen läppärin. Tai puhelimen.

Tabletilla ei voi kirjoittaa (ainakaan mitään pitempää), sillä ei näy kaikki videot yms, nettikäyttöliittymä on huono jne. Ja puhelimella taas toimii palsta hyvin, facebookki, ne harvat pelit mitä pelaan, lehdet voi lukee sen verran kun tarvii...

Mä en vaan tajuu :whistle:

Minäkään en tajua koko tabletin ideaa. Sehän on vähän kuin läppäri, josta puolitetaan muisti ja kovalevy, vaihdetaan tehottomampi prossa ja heivataan näppis mäkeen. Tämän jälkeen kerrotaan hinta kahdella ja nauretaan koko matka pankkiin.

Yhteistyössä