Kannattaako kaikkea kertoa puolisolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tuli mieheni kanssa päivä pyörittyä kaupungilla. Siis terasseilla. emme olleet pitkään aikaan yhdessä olleet viihteellä. Olimme jo aikas hyvässä humalassa kun tulimme kotiin. Mutta vielä jatkettiin juomista ja meillä oli oikein mukavaa. Siinä aloimme puolin ja toisin kosketella toisiamme ja välillä suudeltiin intohimoisesti.
Kävimme makuuhuoneessa peuhaamassa ja tulimme jatkamaan juopottelua. Olimme kumpikin ilman vaatteita ja kun menin mieheni ohi tarttui hän minusta kiinni ja hieroi pillua ja välillä istuin syliin ja ratsastin hetken. Tunnelma oli intohimoinen ja kiimainen. Ja juttelun aiheena oli seksi.
Vein miehelleni oluen ja samalla laskeuduin imemään hänen penistään. Pyysin häntä kertomaan jonkun seksiin liittyvän salaisuuden jota en tiedä.
Hän yritti selittää ettei kaikka asioita voi kertoa ja etten varmaan pitäisi salaisuudesta.
Mutta kun tarpeeksi pyysin kertomaan ja sanoin että lopetan munan nuolemisen niin hän kertoi salaisuuuden.
Mieheni oli nuorena nussinut omaa tätiään. Tietenkin minua kiinnosti tietää enemmän ja hän kyllä kertoi.
Mieheni kysyi olenko järkyttynyt? Vastasin etten ole ja ei minulla olisi oikein oikeutta olla. Mieheni kysyi miksi?
Sanoin että kai minäkin nyt voin tunnustaa yhen asian. Kerroin kuinka olin 18 vuotiaana päätynyt naimaan serkuni kanssa. Sillä hetkellä nämä asiat saivat meidät kiimaisiksi ja juttelimme tapahtuneista ja samalla hyväilimme toisiamme ja rakastelimme.
Mutta nyt minua jännittää vieläkö hän on ihan okei asian kanssa?

Yhteistyössä