Kannattaako laittaa huutikseen lastenvaatteita myyntiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja d u m b o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

d u m b o

Aktiivinen jäsen
14.09.2005
4 939
0
36
Millaisia? ja onko parempi yksittäin vai pieninä paketteina? Mulla on jonkunverran vaatteita, jotka eivät ole merkkivaatteita vaan ihan tavallisia käyttövaatteita. Meneekö ne huutiksessa kaupaksi vai missä olisi parasta ne myydä? Katselin vain just huutiksen sivuja ja paljon oli samankaltaisi kuteita eikä huutoja, vaikka viimeinen päivä oli meneillään. Yritättekö myydä samoja kuteita useampaan otteeseen, vai jos ei mene niin mitä sitten?

Itse ostan yksittäisiä vaatteita tai sellaisia paketteja missä koot on samaa kokoluokkaa. Meillä, kun on useampi lapsi niin en halua säilöä vaatteita kauaa. Jos nopeasti haluat päästä vaatteista eroon niin silloin kannattaa laittaa pakettina myyntiin. taas jos haluat enemmän saada vaatteista rahaa niin laita silloin yksitellen myyntiin. Ei aina välttämättä heti tulekkaan huutoja, mutta taas uudella kierroksella voi samaan kohteeseen tulla useampikin huuto. Itse tiputtelen hintoja jos ei meinaa joku mennä kaupaksi.

no ostajana sanon että ennemmin erikseen jos kaikki ei ole saman tyylistä/kuntosta,mä ainakin ostan mieluummin erikseen kun semmosia paketteja missä on jotain tosi ihanaa ja vastapainoksia sitten joitain sellasia vanhanaikasia tms..

Aika homma on noita erikseen kuvata ja laittaa :o , mut toisaalta en mäkään haluaisi ostaa pakettia, jos vain yhdestä tykkäisisin :/ Nätteys taas on katsojan silmissä, toinen tykkää isästä ja toinen pojasta. Aika pieni "tuntipalkka" niistä tulee, mutta mitäpä mä tässä kotona muutakaan ;)

Yhteistyössä