Kannattaako merkkivaatteita edes yrittää myydä kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
En jaksaisi ruveta kuvaamaan jne ja mulla on kassillinen vaatetta, josta en luovu eurolla tai kahdella. Mulla alkaa kirppispöytä nyt ja taviskamat hinnoittelin sinne. Laitanko nuo kokeeksi sinne, vai pitääkö kuvata ja laittaa huutikseen tai fb-kirppareille?

Kyseessä esim. Ticketin ulkohousut, rasavilin 2-osainen puku, tintun lähes käyttämättömiä keijutunikoita, gymboreen vaatteita...

Riippuu varmaan kirppiksestä, itse vein syksyllä tavalliselle loosikirppikselle kaksi ticketin pukua ja molemmat lähti muutamassa tunnissa varkaiden matkaan.

Nyt vein lastentarvikekirppikselle lähes tulkoon pelkkiä merkkivaatteita, muutama lindex ja henkka&maukka joukossa ja 1/4 vaatteista oli ekana päivänä myyty..

Kyllä multa on aina merkkivaatteet kirppiksellä menny, joko myyty tai varastettu. Eli jos viet kirppikselle niin kannattaa laittaa hälyttimet! (jos ko. kirppiksellä sellainen mahdollisuus on)

Ihan parasta hintaa et välttämättä tavallisella kirppiksellä saa, mutta kohtuullisella hinnalla menevät taatusti. Huutiksessa todennäköisesti saat paremman hinnan, mutta aina ei jaksa kuvata ja postittaa....

Luuletteko että varastetaan? On siellä ehkä mahdollisuus hankkia varashälyttimiä.

Ajattelin laittaa ticketin housuille hintaa 17e (käytetty aika vähän kun jäivät lyhyeksi pian), rasavilln pukua on käytetty päiväkodissa välikausivaatteena, mutta on hyväkuntoinen, sille 20, tintun tunikat 8-10 e, gymboreet samoin, gymboreen leggarit 7 e... tätä luokkaa. Mitään burberryä mulla ei ole, ja kalleimmat myyn tutuille esim. Molon haalarit.

En jaksa nyt hakea sitä "parasta hintaa", haluan tavarasta eroon.

Musta noissa koissa on kirppareilla vähän oikeasti siistiä vaatetta, joten luulisi että kelpaavat ostajille. Koot siis 104-110.

En tiedä muista mutta mä olen ostanut merkkivaatteita kirpparilta. Nuorimalle ooli esim. viime talven toppapuku kirppislöytö. Se oli kuin pakasta vedetty ja maksoi muistaakseni 30e. Maksoin mielelläni sen kun tiedän mitä ne maksaa uutena. Itse lisäksi käytän itselläni goottien merkkivaatteita joista hameet saattaa maksaa melkein 60-70e eli niitäkin olen ostanut kirppiksiltä hintaan 25e ja samoin itselleni merkkikenkiä joista maksan enempi. Kyllä ne maksaa jotka tietää ne oikeat hinnat. Mutta kunnon on vastattava hintaa!

Yhteistyössä