Kannattaako mun laittaa tälle miehelle nyt tekstari? Auttakaas nyt joku :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Wroom"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"Wroom"

Vieras
Ollaan tapailtu jo muutamia viikkoja. Mä olen viimeaikoina jopa ahdistukseen asti avautunut kaikenlaisesta ja kysellyt mieheltäkin kaikenlaista. Ihan siksi, että mies varmasti tietää mihin on ryhtymässä.
Eilen nähtiin ja mies sanoi, että haluaa edetä hitaasti. Hän ei vielä osaa sanoa, olenko minä hänen elämänsä nainen vai en, mutta hyvältä näyttää kuulemma.

Mä en tiedä jäikö kekustelusta miehelle vähän ahdistunut olo, kun mullekin jäi. Haluaisinkin nyt laittaa jotakin piristävää. Siis ihan muina miehinä jonkun perustekstarin..

Onko parempi antaa pölyn laskeuta ja antaa miehelle ajatusrauha? Voi viittinkö tekstailla? Voisko mies kokea sen jotenkin ahdistavana, kun varmasi nyt haluaa miettiä kaikenlaista.

Itselläni on niin epävarma olo. Viestillä haluaisin saada sen vaikutelman, että kaikki on ihan hyvin ja jatketaan ihan normaalilla höpöttelyllä ja katsomaan miten käy.

On vähän huono merkki tulevaisuudellenne että olet itse avoin ja mies torjuu sen. Kannattaisi ehkä etsiä mies, joka on myös avoin ja/tai ymmärtää tarvettasi olla avoin.

Minulla on ollut toisinpäin eli naisen on ollut vaikea avautua minuun nähden. Ongelmia se tietää, etenkin jos ei ole halua tehdä työtä suhteen eteen.

• Tykkää
Reactions: MIES!
tuo on sitä paljon puhuttua pelaamista jos joku.

"mies sanoi, että haluaa edetä hitaasti. Hän ei vielä osaa sanoa, olenko minä hänen elämänsä nainen vai en, mutta hyvältä näyttää kuulemma."

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29220660:
tuo on sitä paljon puhuttua pelaamista jos joku.

"mies sanoi, että haluaa edetä hitaasti. Hän ei vielä osaa sanoa, olenko minä hänen elämänsä nainen vai en, mutta hyvältä näyttää kuulemma."

ni että päässy jo huulelle asti...?

Ole vain iisisti ja annan miehen tunteiden kehittyä rauhassa. Muuten mies ahdistuu. Mies olettaa kaiken olevan hyvin, ellei hänelle erikseen kerrota että jokin on huonosti. Miehelle pitää antaa sellainen vaikutelma, että hän päättää suhteen jatkosta. Todellisuudessa siitä päättää nainen säätelemällä vetovoimaansa flirttailulla, seksillä, jne.

Yleensä noista tulee vaan pahaa mieltä jollekin osapuolelle.
Toinen on avoin, höpöttelevä ja toinen ahdistuu vissiin jo vähän kaikesta, tarvii miettimisaikoja. Huoh.. no kukin tavallaan mut ehk kantsis miettiä olisko kuitenkin enempi samanhenkinen mies sopivampi?
Pelailulta tuo kuulostaa pahasti.. ei kai terve mies tyrmää innokasta naista tietenkään. Mut juu voi toki olla vaan hidassyttynen mut yleensä sitä mies on täysillä mukana aidosti kiinnostuneena.
En laittas enää tekstaria. Antasin miehen ottaa yhteyttä, sillä niin hän tekis jos on kiinnostunut ja kaipaa naisen seuraa. :)

[QUOTE="mies";29220750]Lähes jokainen mies tyrmää liian innokkaalta vaikuttavan naisen aina.[/QUOTE]

Itse asiassa ei, jos tarkoitat avoimuutta. Sen sijaan pikemmin tyrmään naisen, joka on liian helppo.

Mutta tässä maassa on jo tarpeeksi paljon naispuolisia, jotka eivät näytä tunteitaan hirveästi. Ap:n ongelma on enemmänkin että hän on kiinnostunut miehestä, joka ei sulata ap:n ulospäinsuuntautuneisuutta. Itse esimerkiksi tykkään siitä, koska tunteiden näyttö ei minullekaan ole ikinä ollut varsinaisesti vaikeaa vaan enemmän nautinnollista.

Muistuu mieleen taannoinen ketju, jossa nainen kertoi vilpittömästi, miten pelkää että menettää miehen ja mies perääntyi heti. Vaikka epätoivo onkin minustakin huono lähtökohta, on tunteen ilmaisu sinänsä kaunista ja naiselle kuuluvaa aluetta, johon mieskin voi osallistua. Ei tehdä me miehet naisista samanlaisia jurottajia kuin me itse yleensä ollaan, eihän? Vähän tällaista painetta naisten jätkämäistämiseksi olen joillain miestovereilla havainnut, enkä pidä siitä yhtään.

Yhteistyössä