Kannattaako muuttaa vesalaan helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omaan asuntoon..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En muuttais Vesalaan, enkä itään muutenkaan. Asuin Vesalassa joku 10-v. sitten ja oli aika karmeeta aluetta jo silloin. Toki se omakotialue on vissiin aikalailla rauhallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Muutatteko pk-seudun ulkopuolelta?

Ajattelin vain, että itse en muuttaisi itä-Helsinkiin. Koen alueen pelottavana, mutta kai siellä onnellisiakin ihmisia asuu.

mikäs täällä niin pelottavaa? ihan pelkkää puhetta, toki täällä on välillä levottomiakin hetkiä, mutta missäpä ei. suurin osa idän- alueista, kauniita vanhoja alueita. ikinä ei oo tarvinnut täällä pelätä!
joskus 70-80-luvuilla alueet oli ehkä enempi maineensa veroisia, nykyään täällä paljon vanhuksia ja lapsiperheitä.

kiva kuulla myös positiivista, Ihmiset tarttuu niin paljon kuulopuheisiin ja vanhoihin maineisiin.. Kuten itsekkin mutta ei täällä viikissäkään enää niin turvallista ole ja tämänhän pitäisi olla itse rauhallisuus. meidän viereinen talokin piiritettiin 2 vuotta sitten. Ja nuoren pahoinpitelyä katsoi vierestä noin 40 nuorta..kirkon pihalla..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiva kuulla myös positiivista, Ihmiset tarttuu niin paljon kuulopuheisiin ja vanhoihin maineisiin.. Kuten itsekkin mutta ei täällä viikissäkään enää niin turvallista ole ja tämänhän pitäisi olla itse rauhallisuus. meidän viereinen talokin piiritettiin 2 vuotta sitten. Ja nuoren pahoinpitelyä katsoi vierestä noin 40 nuorta..kirkon pihalla..

Mä luokittelen viikin myös itä-helsingiksi.

viikki kuuluu oikeesti koillishelsingiksi, jotkut pitää sitä pohjoishelsinkinä jotkut itä. Ihan sama mut kalliit asunnot täällä on mut hyvät päiväkodit, niistä harmi luopua tai sit en edes luovu.. Saa nähä kuin täs käy.. Mut mä oon asunut myös länsihelsingissä munkkivuoressa ja haagassa eikä siel ollut yhtään vähempää juoppoa ostareilla kuin kontulassakaan.

Yhteistyössä