Kannattaako opiskella tietojenkäsittelyä? Neuvoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Pääsin opiskelemaan kahteen ammattikorkeakouluun ja mietin nyt vaihtoehtoja. Tietojenkäsittely kiinnostaa enemmän mutta hyödyttääkö opiskelu? Oletko sinä opiskellut alaa? Oletko sijoittunut hyvin työelämään? Millainen palkkaus ja missä työtehtävissä toimit? Pitääkö paikkansa että alalla on hyvät etätyömahdollisuudet?

Olen kiitollinen vastauksista etukäteen!

Olen ollut alalla 20 v, toimin tällä hetkellä esimiehenä. Etätöitä teen noin kerran viikossa, palkka on nelisen tonnia. Päivääkään en ole ollut työttömänä.

Työhön sijoittuminen ja työssä pysyminen riippuu paljon suuntautumisesta.

-Ohjelmiston kehittäjä
-tietohallinnan kehittäjä
-tietoverkon kehittäjä
-tietokanta-asiantuntija
-ict-yrittäjä

Pääsin haaga-heliaan opiskelemaan. En voi laittaa linkkia kun vieraskoneella ei toimi hiiren oikeat painikkeet niin copypaste on kinkkisempi juttu :( Olen vieläkin ihan pyörällä päästä kun sain tietää asiasta vasta tänään joten en ole ehtinyt niin vielä perehtyä...

no aloitetaan se tietojenkäsittelyn opiskelu sillä että copypaste toimii myös ilman hiirtä ;)

maalaat sen mitä aiot kopioida, sitte painat control ja yhtäaikaa C

sitte ku haluat liittää, painat control ja V

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
no aloitetaan se tietojenkäsittelyn opiskelu sillä että copypaste toimii myös ilman hiirtä ;)

maalaat sen mitä aiot kopioida, sitte painat control ja yhtäaikaa C

sitte ku haluat liittää, painat control ja V

:D

Minä olen tietotekniikan DI ja oman alan esimiestehtävissä. En ole ollut koskaan työttämänä, ja palkka on ok.

Meillä on muutama kokonaan etätöissä oleva työntekijä, ja kaikilla on mahdollisuus pitää muutama päivä kuussa etäpäiviä.

Yhteistyössä