Kannattaako ostaa äitiysuikkarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmiä kysymyksiä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmiä kysymyksiä"

Vieras
Niin, kannattaako ostaa äitiysuikkari jos aikoo raskausaikana käydä uimassa? :D Mulla on kasassa nyt vajaa 20 rv ja tekis ihan kauheasti mieli käydä uimassa, mietin että ostaisinko sitä varten ihan oikean äitiysuikkarin vai kehtaako mennä bikineissä.. Maha pömpöttää jo ihan kunnolla ja ainakin sitten kun tästä vielä vähän kasvaa niin voisin kuvitella että olen aika häiritsevä näky bikineissä... :D

Kävin vielä joskus rv 30 uimassa ja ihan bikineillä menin! Olivat esikoisen odotusajan jäljiltä joten olivat vähän suurempaa kokoa.
Ja en kyllä ajatellut että muut kattois outona tms.. Ihana oli vaan masua esitellä! :D

Itse ostin äitiysuikkarin, kun tarkoitus oli uida pari kertaa viikossa läpi raskauden. Toisin kävi, uikkarille oli käyttöä tasan kerran uimareissulla ja kerran kylpyläviikonlopulla. Kotoisammaksi tunsin kyllä oloni uimapuvussa, bikineissä en tykkää muutenkaan uida, kun pelkään rinnan vilahtavan. Jos rintasi ovat jo kovasti turvonneet, niin kehotan testaamaan bikineitä ennen halliin menoa :) Uikkarit ovat sen verran hintavia, että itse en pilaisi hyviä uikkareita venyttämällä, vaan ostaisin joko ne äitiysuikkarit (hintavia myös) tai halvimmat mahdolliset normiuikkarit.

Kannattaa muuten huomioida, että osa äitiysuimapuvuista on todella avaralla kaula-aukolla varustettuja, enemmän ehkä aurongonottoon kuin uimiseen suunnattuja. Omani oli muistaakseni Speedo, hyvin siveä :D

Mä ostin aikoinaan äitiysuikkarit, tosin käytän muutenkin uikkareita uimahallissa/kylpylässä, en bikinejä.

Loppuajasta en tosiaan ois mahtunu tavallisiin uikkareihin :-D Harkitsin ensin ostavani jotkut halpisuikkarit tarpeeks isoo kokoo, mutta sitten kun tajusin, et Lindexiltä saa ihan äitiysuikkarit parillakympillä, niin ostin ne.

Yhteistyössä