P "psj" Vieras 13.05.2011 #1 Onko kellään kokemuksia kyseisistä matkarattaista? Mitä hyvää / huonoa niissä on?
C condor Vieras 13.03.2012 #2 meillä olleet nyt condorit reilun vuoden käytössä ja olen kyllä ollut tyytyväinen =) sopivan näppärät.
meillä olleet nyt condorit reilun vuoden käytössä ja olen kyllä ollut tyytyväinen =) sopivan näppärät.