Kannattaako ostaa Ikean Ektorp sohvaa valkoisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ektropia lapsperheeseen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ektropia lapsperheeseen?

Vieras
Hakusessa hyvä, pehmeä ja löhöilyyn soveltuva soffa. Olen ihastunut tuohon Ikean Ektorp sohvaan ja nimenomaan valkoiseen :) Onko kuinka työläs pestä kankaat ja silittää? Säilyttääkö sohva ryhtinsä? Ainakin joissakin blogien kuvissa oon huomannu että selkätyynyt könöttää sillain ikävästi.. Pysyykö tyynyt paikoillaan?

Hintakin houkuttaa :) Ensin pitäisi päästä tuosta tämänhetkisestä divaaniröllykästä eroon...

Päälliset helppo pestä, kestää 60 asteen pesun. Eikä välttämättä tarvi silittää. Muuten kyllä nuo selkätyynyt ja myös istuintyynyt menettävät ryhtinsä, meillä vierashuoneessa juuri tuo sohva, tosin jo aika vanha..varmaan 6-7 vuotta ollut. Jos istuintyynyjä käyttää oikein päin on tosi huono istua, meillä alapuoli yläpuolena niin on jämäkämpi :).

Ei ole sohvaa mutta päällynen on. Peseytyy hyvin enkä itse ole huomannut että tarvitsisi silittää. Selkätyynyjen könähtämisen huomaan omassanikin joka taas paranee sillä kun vaihtaa niitten paikkaa (kääntää ne).

Silittämättä pesun jälkeen olen kanssa meidän ektorp-sohvan päällisen vetässyt vaan takaisin paikoilleen ja eipä ryppyinen ole ollut! Hyvin on kuosinsa ja mallinsa pitänyt toistaiseksi,meillä sohva tosin vasta noin vuoden vanha.. Mutta aivan ihana sohva kyllä!

Meillä valkoiset pääliset menevät parissa viikossa ihan harmaiksi, joten aika usein saa niitä olla pesemässä. Nykyään ovatkin vain kesä käytössä, kun silloin saa pihalle kuivumaan.

[QUOTE="Anne";25090200]Ei ole sohvaa mutta päällynen on. Peseytyy hyvin enkä itse ole huomannut että tarvitsisi silittää. Selkätyynyjen könähtämisen huomaan omassanikin joka taas paranee sillä kun vaihtaa niitten paikkaa (kääntää ne).[/QUOTE]

Vähän jäi mietittymään mitä niillä pelkillä päällisillä teet?

Yhteistyössä