Kannattaako tilata Ottobre?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johanna

Vieras
Minulle tulee Suuri käsityölehti, mutta en ole sieltä aikoihin löytänyt mitään kivaa. Selailin ystävällä yhtä Ottobren lehteä (kids) ja vaikutti ihan kivalta. Mutta kannattaako tuota itelleen tilata? Mielipiteitä?

Suuri Käsityölehtihän ei ole vuosiin kuin satunnaisesti hyvä. Ottobre on kallis mut hintansa veroinen, mun mielestä sen tilaus kannattaa. Tosi hyvät kaavat, hirmu selkeät ohjeet ja hyvä viimeistely vaatteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Suuri Käsityölehtihän ei ole vuosiin kuin satunnaisesti hyvä. Ottobre on kallis mut hintansa veroinen, mun mielestä sen tilaus kannattaa. Tosi hyvät kaavat, hirmu selkeät ohjeet ja hyvä viimeistely vaatteisiin.

Olen samaa mieltä tuosta SKL:stä. Siksi ajattelinkin lopettaa tilauksen, mutta jotain muuta pitäs saada tilalle. Millaisia ne naistenvaatelehdet on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:

Olen samaa mieltä tuosta SKL:stä. Siksi ajattelinkin lopettaa tilauksen, mutta jotain muuta pitäs saada tilalle. Millaisia ne naistenvaatelehdet on?

niissä on kans kivoja, meneppäs Ottobren sivuille, siellä voi selata vanhoja lehtiä.

Yhteistyössä