Kannattaako tilata sitä BB 24 systeemiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä en ymmärrä että missä välissä te sitä katotte? :o viime vuonna varsinki se kielenkäyttö oli niillä niin hirveetä,että ei sitä voi lasten kuullen kyllä kuunnella/kattoa...

Meillä lapset kyllä katsoi aina :whistle: Ei kai siellä kiroilua ja rivouksia pahempaa ole, niitä kuulee ihan kotonakin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Mie ajattelin tänä vuonna hakea sen, tai mies ajatteli että se olisi mulle kiva kun vietän imetysmaratoneja:)

Mites se kaapeli toimii :ashamed:

Pitää olla kaapelikortti ja sitten vaan soitto omalle kaapeliyhtiölle ja he kytkevät haluamanne kanavat. Jos ei ole korttia niin sen ne lähettää postissa. Digiboksissa pitää siis olla kortinlukia. Nopeammin varmaan saa kortin jos käy ite sen hakemassa kaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie ajattelin tänä vuonna hakea sen, tai mies ajatteli että se olisi mulle kiva kun vietän imetysmaratoneja:)

Pitää olla kaapelikortti ja sitten vaan soitto omalle kaapeliyhtiölle ja he kytkevät haluamanne kanavat. Jos ei ole korttia niin sen ne lähettää postissa. Digiboksissa pitää siis olla kortinlukia. Nopeammin varmaan saa kortin jos käy ite sen hakemassa kaupasta.

Mistä ihmeestä mie saan tietää mikä kaapeliyhtiö meillä on :xmas:

Mistä teille on otettu se kaapelikortti niin siitä.Yleensä se on Sonera tai Dna täällä alueella =) Meillä on Dna..meillä kun on nettikin samasta paikasta.Ja ainakin meillä lukee tuossa kaapelikortissa tuo dna logo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mistä ihmeestä mie saan tietää mikä kaapeliyhtiö meillä on :xmas:

Onko teillä maksullisa kanavia? Meillä on Norden ja lasku tulee Soneralta , kaapelikortissa on myös Soneran nimi. Tilaat vaan paikkakunnallasi olevalta kanavatarjoalta esim. Sonera , Elisa Welho ja Dna Saatavuus varmaan näkyy heidän nettisivuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
mä en ymmärrä että missä välissä te sitä katotte? :o viime vuonna varsinki se kielenkäyttö oli niillä niin hirveetä,että ei sitä voi lasten kuullen kyllä kuunnella/kattoa...

Meillä lapset kyllä katsoi aina :whistle: Ei kai siellä kiroilua ja rivouksia pahempaa ole, niitä kuulee ihan kotonakin :kieh:

niin no... meillä ei sellasta kieltä kotona käytetä lasten kuullen niin en antais lasten sitä kattoa =) mutta jokainen perhe taas omalla tavallaan :D

EI meillä lapset sitä edes saa katsoa vaan ihan itse ajattelin sitä katsoa iltaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:

EI meillä lapset sitä edes saa katsoa vaan ihan itse ajattelin sitä katsoa iltaisin.

no meillä menee lapset nukkumaan klo 20-21 ja yleensä melkeen jokapäivä tulee telkkarista joku mun ohjelma klo 21 ja sitten se BB lähetys alkaa klo 22 ja sen jälkeen mä meen nukkumaan, niin siks just kysyinkin että millon teillä muilla on aikaa sitä kattoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Näkyykö tällä kaudella antennissa lainkaan?

Musta tuntui että netissä oli että kaapelitalouksille vain.

Meillä on nyt sitten tuo kun mies soitti asiasta ja meillä kun on jo yksi kanavapaketti ja jos sitä jatkoi vuodella eteen päin niin sai tuon ihan ilmaiseksi joten nyt meilläkin on tuo.

Yhteistyössä