Kannattaako tunnustaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hävettää

Vieras
Toivon mukaan saan edes jonkinlaisia asiallisia vastauksia vaikka ongelmani onkin laatuaan säälittävä.

Olen 26 vuotias nainen ja neitsyt. Olen mielestäni seksuaalisesti halukas ja rakastan suuseksiä. Yhdyntään en ole monestakaan syystä vielä kokenut,lähinnä sen takia etten ole löytänyt miestä joka oikeasta todella kiihottaisi minua ja toisekseen pelkään sitä kipua.
No, nyt olen sitten tavannut miehen ( minua 10 vuotta vanhemman) ja hän todella saa tunnelmat lämpimäksi. Yhdyntää ei ole vielä ollut,lähinnä hänen toiveestaan, hän haluaa edetä hitaasti, pelkää pilaavansa orastavan jutun liian aikaisella seksillä. Minä olisin voinutkin ryhtyä hommiin jo aikaisemmin hänen kanssaan.
Ongelmani on nyt sitten se, että kannattaako tunnustaa miehelle että olen vielä neitsyt? En usko että hän sitä ihan heti uskoisi, olen sen verran kuumana käynyt hänen kanssaan..
Vai kannattaako vaikka hankkiutua asiasta eroon gynellä ja olla niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.
Toivon mukaan joku ymmärtää häpeäni sillä olen kuitenkin jo näin vanha.
Jättäisitkö naisesi jos saisit tietää että hän edelleen on neitsyt? Pitäisitkö säälittävänä?
Minua hävettää sen verran tämä asia että en oikein tiedä mitä pitäisi enää tehdä.

Tietenkin kannattaa kertoa asiasta! Kokemusta seksistä sinä et kuitenkaan saa gyneltä, joten neitsyytesi todennäköisesti kuitenkin tulisi ilmi. Ja minä ainakin suuttuisin, jos kuulisin jälkeen päin, että noin tärkeää asiaa ei ole minulle kerrottu tai siitä on valehdeltu. Ajattelisin että minuun ja arvostelukykyyni ei ole osattu luottaa. Ja jos miesystäväsi ei halua liian pian harrastetulla seksillä pilata orastavaa suhdettanne, hän varmasti ymmärtää sinua kun kerrot asiasi.

26 vuotias neitsyt ei ole minusta kovin vanha. Itse arvostan sitä, että sänkyyn ei ole hypätty hetken hurmoksessa, vaan aivoja on osattu käyttää. Nykyinen seurustelukumppanini on ollut neitsyt vanhempana kuin sinä ja meidän harrastama seksi on parempaa kuin mikään aiempi kokemani. Olen myös erittäin iloinen, että hän kertoi asian alkuvaiheessa.

Nyt nostat itsetuntosi, arvostat valintaasi ja kerrot asian miehelle!

Hei,

Luulen, että mies jonkan kanssa seurustelet tulee ihan älyttömän ylpeäksi ja onnelliseksi, kun kuulee, että on ensimmäinen mies jonka kanssa haluat oikeasti harrastaa seksiä. Varsinkin kun tietää, että olet ihan kuumana häneen. Sekin, että hän ei itse halua kiirehtiä seksin kanssa, viittaa siihen, että olet löytänyt juuri sinulle sopivan miehen, joka haluaa ensin rakastua ja sitten vasta rakastella. Sinulla on tietty arvomaailma, ja monesti rakastumme ihmisiin, jotka tuntuvat arvomaailmaltaan tutuilta, ja siltä että ymmärtävät meitä. Siksikin luulen, että miehesi on kanssasi hyvinkin samoilla linjoilla tässä asiassa.

Kaikkea hyvää teille, kuulostaa niiiiin ihanalta!

Minua ei haittais yhtään vaiika olet 26 ja neitsyt.
Olisin ylpeä sinusta jos suhde olis pysyvä, eikä sulla olis entisiä kokemuksia, ainakaan niitä huonoja sellaisia.
Minusta tuntuu ettei mies välttämättä edes huomaa neitsyytäs paitsi jos sua sattuu ekakerta, sen kyl huomaa muta selitys silloin auttaa jos mies vaan on ymmärtäväinen.
Tsemppiä teille jatkoon.

Todella hienoa että olet säilyttänyt neitsyytesi! Itseäni on harmittanut etten ollut niin "vahva", vaan toimin painostuksen alla.

Paljon hävettävämpää on kun ihmiset ovat niin heikkopäisiä että hyppivät sängystä sänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Hävettää:
Jättäisitkö naisesi jos saisit tietää että hän edelleen on neitsyt?
Jos naisellani olisi keltaiset sukat, en jättäisi häntä. Sukkien värillä ei ole parisuhteen kannalta mitään merkitystä. Jos 26-vuotias naiseni olisi neitsyt, en jättäisi häntä. Katsos kun neitsyydellä ei ole parisuhteen kannalta mitään merkitystä. Oikeastaan se on hyvä asia, koska seksitautien riski on luonnollisesti pienempi - eikä nainen pysty vertailemaan minua entisiin parempiin :)

Yhteistyössä