Kannattaako työhaastattelussa mainita jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Kannattaako työhaastattelussa mainita jos on edellisessä paikassa ollut esim. luottamusmies tai työsuojeluvaltuutettu, vai oantaako se turhaan "hankalan ihmisen leiman"?

miksi tuo olisi paha asia? kertoo ainakin ihmisen aktiivisuudsta. kyllä kai itse mainitsisin, ainakin niissä papereissa, jos nyt ei haastattelussa erikseen tule puheeksi.

Jaa-a. Kun asia myöhemmin tulee ilmi, työnantajaa vituttaa kun olet sen salannut. Mutta toisaalta sen tietäminen voi vaikuttaa työnantajan palkkaamispäätökseen.

Riippuu vähän uuden työpaikkasi hengestä?

Eikö toi kerro myös siitä että tulet toimeen ihmisten kans ja ole luotettava, joten noihan on positiivisia asioita.

Se miten olet homman hoitanu on sit eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi tuo olisi paha asia? kertoo ainakin ihmisen aktiivisuudsta. kyllä kai itse mainitsisin, ainakin niissä papereissa, jos nyt ei haastattelussa erikseen tule puheeksi.

Mutta kun kaikki työnantajat ei katso hyvällä tuolla tavalla "aktiivisia" ihmisiä. Aattelevat että ovat kiusallisia kaikkeen puuttujia vouhkaajia...
Tosin voihan olla asiallisestikin ajattelevia jotka osaavat ottaa tuollaisen ex-luottamustehtävän työntekijän potentiaalina.
Nyt vaan itse mietin kerronko asiasta, kun en tiedä kumpaa laitaa työhaastattelupaikka edustaa...

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ihmiset ei vissiin täällä seuraa yhtään aikaansa. Mitäpä juuri kävi Markantalon luottamusmiehelle?

No miten sille kävi?
Mä en kyllä enää halua mihinkään luottamustehtäviin, ihan tavan duunariksi olisin menossa, mutta pelästyvätkö jos kerron sellainen edellisessä työpaikassa olleeni?

Yhteistyössä