Kannattaako yrittää myydä huutonetissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaapit täynnä tavaraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaapit täynnä tavaraa

Vieras
Mitä meinaatte, kannattaako yrittää myydä vauvan- ja lastenvaatteita huutonetissä? Lähinnä myyntiin menisi siistejä sisävaatteita, osa merkkivaatteita, osa tavallisia. Entä menevätkö äitiysvaatteet kaupaksi?

Mietin vaan, kun huutiksessa on nykyään niin järjettömästi lastenvaatteita myynnissä, että miten iso osa mahtaa jäädä ostamatta. Ei viitsisi ruveta pistämään myyntiin, jos jäävät kumminkin myymättä, kun siinä on kumminkin aika iso homma. Kannattaisikohan viedä ihan perinteiselle kirpparille?

Millaisia kokemuksia teillä on?

Minä kannatan huuto.netiä ehdottomasti :) Olen myynyt parilla sadalla lyhyen ajan sisällä tavaraa ja vaatetta (en lasten) ja uskon etten samaa hintaa olisi kirppiksellä saanut. Onhan siinä homma niitä sinne laittaa mutta jos tunnistautuu tekstiviestillä (pari euroa/vuosi) niin saa käyttöön palvelun joka uusii automaattisesti kohteet 5 kertaa jos eivät käy kaupaksi eli jatkuvasti ei tarvitse olla klikkailemassa kohdetta uuteen myyntiin.

Itse olen ostellut valtavasti tulevalle lapselleni vaatetta huuto.netistä. Varsinkin hyväkuntoiset ja edulliset menevät hyvin kaupaksi. Merkkivaatteille näyttää myös olevan kysyntää. Osan äitysvaatteista ostin sieltä ja hyvin kaupaksi menevät kun nyt myyn pois kun käyttöä ei enää ole.

Jos sulla on jotain erikoisuuksia, nin kannattaa laittaa huutikseen tai just siistejä merkkivaatteita. Ihan peruslastenvaatteet ei kovin hyvin mene. Äitiysvaatteet saattavat hyvinkin mennä, jos ovat vielä "muodin mukaisia" :)

Kannattaa kokeilla. Ihan perusmarkettivaatteet ei oikeen mene, mutta merkkivaatteet ja myös Lindex, HM vaatteet menee, kunhan et yritä liikaa pyytää. Tai tee halpa paketti.

Äitiysvaatteet mä sain kaikki myytyä huutonetin kautta, meni ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja kaapit täynnä tavaraa;23362192:
Mitä meinaatte, kannattaako yrittää myydä vauvan- ja lastenvaatteita huutonetissä? Lähinnä myyntiin menisi siistejä sisävaatteita, osa merkkivaatteita, osa tavallisia. Entä menevätkö äitiysvaatteet kaupaksi?

Mietin vaan, kun huutiksessa on nykyään niin järjettömästi lastenvaatteita myynnissä, että miten iso osa mahtaa jäädä ostamatta. Ei viitsisi ruveta pistämään myyntiin, jos jäävät kumminkin myymättä, kun siinä on kumminkin aika iso homma. Kannattaisikohan viedä ihan perinteiselle kirpparille?

Millaisia kokemuksia teillä on?

Todella huonoja, minulta vietiin rahat ennakkomaksulla!
Myös deittipalvelut ovat vieneet rahani!

Jos sinuakin on kusetettu, niin silloin kannattaa tutustua Jari Vikman ylläpitämiin Etusivu - Nettihuijaukset.net sivuihin josta löytyy tietoa ja raportteja monipuolisesti eri verkostohuijauksista. Esim. Deittipalvelut

Kaikki kusetetut voivat kirjoitella kokemuksistaan NetScam sivuille ( nettihuijarit ) osoitteella:

NetScams ( nettihuijarit ) - Group

Voisimme yhdessä tarkastella asioita hieman lähemmin ja saada nettipetokset kuriin.

-Jari V-

Yhteistyössä