Kannattaisiko vastata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surf-man
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surf-man

Vieras
Kannattaisikohan vastata?

Surffasin yhdellä seksi-deittipalstalla ja törmäsin seuraavaan ilmoitukseen osastolla 'Nainen etsii miestä':

"".....Tässä 24 vuotias vaalea pitkähiuksinen, kovin kauniiksi kehuttu seksikäs nuorinainen joka hakee jotain speciaalia...mitat on minulla kohdallaan, olen pitkäsäärinen ja isorintainen ( D kuppi) ja nännini ja häpyni odottavat juuri sinun kovaa kaluasi* Imetän, minulla on vuoden vanha poika joten sekin on extraa sillä rintavarustusta todella löytyy! Yksi erikoinen toive olisi,mikäli mahdollista ; haluaisin toisen lapsen ja näin ollen voit esintyä anonyyminä tai vaikkapa eri nimellä...aviomiestä tai elättäjää en halua, Ainoastaan nautinnollista ja rajuakin seksiä aamuin illoin ja hedelmöittyminen olisi vain bonus* Eli jos haluat päästä sisälle suloihini ja nauttimaan nuoren naisen vartalon kurveista niin odotan juuri sinua* Toivon että olet halukas jo pian....häpyni on jo kostea ja nännit kovana....olen pk seudulta mutta meille rauhallinen paikka löytyy jos tulet kauempaa* lupaan täyttää myös sinun toiveesi ja odotan jo sinua lämpimään ,syvälle sisääni....
t susanna ........""

No jos sinä haluat tuollaista seksiä? Hänenlaisensa naisen?

Mitä sinä haluaisit? Siis millaisen naisen? Vai pelkkää seksiä? Ja lapsen? Sillä ilmeisesti hänen kanssaan sinut olisi pitänyt steriloida, jos aiot isyyden välttää.

Yhteistyössä